CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як створити бізнес сторінку в Facebook

 9555
30.01.2020
article

Фейсбуком сьогодні користуються всі. Прості користувачі спілкуються з друзями та вивчають потрібну інформацію (розважальну, новинну). А компанії створюють business-сторінку і просувають свій бізнес.

У даній публікації ми розглянемо саме другий момент – як створити сторінку на Фейсбук. І як її грамотно оформити, заповнити та налаштувати, щоб зробити максимально ефективною.

Чому саме Facebook?

Наведемо кілька фактів про Facebook, щоб довести, чому дана соціальна мережа - найкращий вибір для компаній. По-перше, щомісячна кількість активних користувачів складає більше 2 млрд. людей. Це величезна аудиторія, в числі якої знайдуться всі: клієнти, замовники, партнери.

По-друге, 90% користувачів мають вік від 18 років і вище. Це означає, що вони напевно вже заробляють і можуть витрачати кошти на пропоновані товари/послуги.

По-третє, у Facebook передбачений спеціальний функціонал для створення бізнес-сторінки. Плюс є різні корисні інструменти, включаючи можливість залучення замовників за допомогою реклами.

Як створити бізнес-сторінку в Facebook?

Сторінка у Фейсбуці створюється дуже просто. Особливо, якщо слідувати наведеній нижче інструкції. За часом це займає близько 60 хвилин. Тобто, через годину у вашій компанії буде власна бізнес-сторінка, де ви зможете:

  • розміщувати інформацію про товари/послуги;
  • збирати фолловерів;
  • замовляти рекламу;
  • приймати оплату.

Тут достатньо функцій, щоб збільшити дохід і зробити бізнес більш прибутковими. Щоб створити бізнес сторінку в Фейсбуці, зайдіть в соцмережу. У верхньому меню натисніть «Створити». Із списку виберіть пункт «Сторінка». Потім слід вказати ряд важливих моментів.

чтобы создать бизнес страницу

Тип сторінки

На вибір пропонується 2 варіанти:

  • «Компанія/бренд»;
  • Спільнота/публічна особа».

Якщо пропонуєте товари/послуги, хочете популяризувати бренд або залучити зацікавлених людей за рахунок реклами – підійде перша пропозиція. А якщо плануєте збирати фоловерів, спілкуватися з ними, а також організувати e-mail розсилку – вибирайте другий варіант.

название бизнес страницы

Назва бізнес-сторінки

Це ключовий елемент сторінки. Постарайтеся придумати таку назву, щоб вона розкривала суть пропозиції для клієнтів. Щоб була ємкою, короткою та такою, яка легко запам'ятовується. Виняток становлять розкручені бренди: Coca-Cola, Samsung, IKEA. Подібним компаніям потрібно лише представитися.

Припустимо, створюється сторінка музичного гурту «Кульбаба». Її можна назвати «Ансамбль народної творчості «Кульбаба» або« Рок-група «Кульбаба». Тут все залежить від стилю виконання групи.

Нерідко в назві коротко описують діяльність компанії:

  • ремонт квартир в Харкові;
  • створення сайтів на Wordpress;
  • розробка інтернет-магазинів на Joomla.

Це непогані варіанти, але додатково треба вказувати назву фірми. Бренд – це ключовий елемент просування, не варто відкидати його і робити сторінку безликою.

При написанні назви дозволяється використовувати будь-які літери і цифри. Але потрібно дотримуватися регістру (великі літери тільки на початку або в абревіатурах).

Важливий момент: назву сторінки можна в будь-який момент змінити. Тому, якщо помилилися – не страшно, це легко виправити. А якщо раптом з'явиться геніальна ідея про більш привабливу назву – її теж можна відредагувати.

Але перед тим як змінити назву сторінки в ФБ, подумайте – можливо, варто залишити все як є. Особливо, якщо на неї підписано багато користувачів, і нинішня назва дає свій ефект.

Читайте також: Що таке домена зона.

Категорія бізнесу

У даній строчці вкажіть слово або фразу, яка визначає вашу компанію. А потім виберіть відповідне формулювання з доступних варіантів.

Враховуйте, що Фейсбук пропонує категорії, які допомагають оптимізувати сторінку для подальшого просування. Тобто, не просто варіанти, що красиво звучать, а ті, які принесуть результат.

Тому, категорія – не просто сфера діяльності компанії. Це ніша, до якої додасться сторінка, щоб потенційні клієнти могли її знайти. Нижче вказується додаткова інформація про фірму. Дані тут сильно відрізняються, оскільки вони залежать від обраної раніше категорії.

фейсбук

Оформлення сторінки

Оформити сторінку можна за допомогою фото профілю (аватару) і обкладинки. Для аватару підійде лого фірми або фотографія людини (якщо сторінка створюється для неї). А обкладинка повинна відображати діяльність фірми або фахівця.

Невеликий лайфхак: обкладинку можна перетворити в дошку оголошень. Наприклад, додаючи ілюстрації про майбутню подію або умови діючої акції.

страницы фейсбук

Створення імені користувача

Під ім'ям користувача мається на увазі URL-адреса сторінки. Вона повинна бути простою, зрозумілою і повністю відповідати назві фірми або імені відомої особистості. Адже користувачі часто знаходять сторінку за URL-адресою (це зручно і швидко). Також ім'я користувача відображається при швидкому пошуку та під час спілкування з людьми.

Ім'я вказується після значка @. Воно може містити латинські букви, цифри, точки. Довжина – до 50 символів. Заголовні букви заборонені. Починати і закінчувати назву точками теж не можна.

Не рекомендується прописувати в назві ключову фразу. Це не впливає на індексацію, і в просуванні не допомагає. Зате додасть мороки користувачам (вас буде складніше знайти в пошуку, а в листуванні буде відображатися довга і безглузда назва).

фейсбук основа

Додавання інформації про фірму

Тут можна перевірити введені раніше дані і змінити бізнес сторінку в Фейсбуці. А заодно вказати інші відомості про фірму чи бренд:

  1. Загальна. Вкажіть або змініть назву і категорію сторінки.
  2. Про компанію. Виберіть рік заснування фірми.
  3. Контакти. Вкажіть адресу веб-ресурсу, телефон, e-mail, акаунти в інших соцмережах.
  4. Більше інформації. Коротко опишіть діяльність фірми (до 255 символів) і все, що хочете донести людям про себе. Додатково можна вказати реквізити для оплати, карту проїзду (як дістатися до офісу/складу) та ін.
  5. Історія. Опублікуйте корисну для людей інформацію, по якій вони зрозуміють, що зробили правильний вибір, звернувшись в вашу фірму. Додатково можна вказати графік роботи, хостинг сайту, політику конфіденційності тощо.

Додавання кнопки, яка буде закликати до дії

У Фейсбуці пропонується кілька варіантів для призову користувачів до дії. Виберіть бажаний варіант (активну кнопку) і вкажіть додаткову інформацію (URL-адресу сайту, телефон та ін.).

Налаштування бізнес-сторінки

Отже, сторінка створена, але це тільки пів-справи. Далі потрібно її налаштувати. Виберіть меню Налаштування – і перед вами з'явиться величезний перелік розділів.

настройка бизнес страницы

Загальні

Тут важливі 3 пункти: статус сторінки, публікації відвідувачів і повідомлення. Після заповнення сторінки їй присвоюється статус «Опублікована». Тобто, вона автоматично стає видимою для всіх. Якщо вибрати статус «Знято з публікації», тоді заходити на неї зможе лише певне коло людей (з потрібними правами).

Також обов'язково вкажіть – можна користувачам публікувати інформацію на вашій сторінці чи не можна. Розміщення авторських постів дозволяє збільшити залученість аудиторії. Тільки налаштуйте, щоб вони спочатку відправлялися на модерацію і публікувалися тільки після вашої перевірки. Проте в деяких випадках краще заборонити користувачам розміщувати власні пости.

У пункті «Повідомлення» можна налаштувати, щоб на сторінці з'явилася кнопка «Написати». З її допомогою користувачі зможуть зв'язатися з вами, щоб уточнити ряд нюансів перед оформленням замовлення або просто задати запитання.

Обмін повідомленнями

Налаштуйте параметри автовідповідача. Користувачі повинні думати, що ви завжди в мережі, навіть якщо це не так. Автовідповідач заощадить масу часу, адже ви зможете менше відриватися від насущних справ (люди часто задають однакові питання). А відвідувач замість лякаючого мовчання отримає відповідь і теж піде задоволеним.

Інформація про сторінку

Якщо замислювалися про редагування даних, але не знали, як змінити назву сторінки в Фейсбуці – це робиться тут. Крім назви редагуються всі зазначені раніше розділи.

Шаблони і вкладки

Для налаштування шаблону пропонуються різні варіанти:

  • покупки;
  • фільми;
  • компанія;
  • ресторани і кафе;
  • некомерційна організація тощо.

Від вибору залежить функціонал сторінки. Щоб не помилитися, уважно вивчайте підказки від Facebook.

Тут же можна налаштувати вкладки сторінки: їх кількість, порядок відображення тощо.

Ролі сторінки

За замовчуванням адміністрування сторінки дозволено тільки тому, хто її створив. Але після заповнення ключових розділів він може віддати права адміністратора іншій людині. Або надати доступ на редагування кільком людям, зберігши його і у себе.

Всього в Facebook передбачено 4 ролі:

  • редактор;
  • модератор;
  • рекламодавець;
  • аналітик.

Тобто, різним людям можна давати потрібні ролі, щоб вони могли виконувати необхідні дії.

Показано

Тут відображається інформація про інші сторінки у Фейсбуці, які адмін зазначив як ті, що йому сподобалися. Вони будуть показуватися в окремому блоці, і їх зможуть побачити фоловери бізнес-сторінки компанії.

Сюди можна додавати сторінки партнерів, лідерів вашої галузі, відомих блогерів, які висвітлюють цікаві для ваших користувачів теми.

Читайте також: Що таке піддомен і для чого він потрібен.

Як видалити бізнес-сторінку в Facebook?

І останнє питання, що розглядається в рамках даної статті – як видалити бізнес сторінку в ФБ. Іноді виникають ситуації, що вона більше не потрібна, і її хотілося б закрити. Фейсбук надає і таку можливість.

Отже, щоб видалити бізнес сторінку в Фейсбуці:

  1. Авторизуйтесь в соцмережі.
  2. Натисніть на «Меню».
  3. Виберіть пункт «Управління сторінками».
  4. Виберіть потрібну бізнес-сторінку.
  5. Зайдіть в «Налаштування».
  6. Виберіть вкладку «Основні».
  7. Прокрутіть вниз і натисніть на «Видалити сторінку».
  8. Клацніть по посиланню «Видалити [Сторінка]» (в квадратних дужках вказується назва бізнес-сторінки).
  9. Підтвердіть запит, що ви дійсно хочете видалити сторінку.

Додатково можна поставити галочку в пункті «Скасувати публікацію». В результаті сторінка буде виключена з результатів пошуку.

Перед тим як видалити бізнес сторінку в Фейсбук, враховуйте, що існує черга на видалення. Повністю вона зникне через 14 днів з моменту відправки запиту. Протягом цього часу можна передумати і скасувати видалення. Після закінчення 14 днів сторінка буде вилучена з серверу і закрита назавжди.

Підсумки

Тепер ви знаєте, як створити і правильно налаштувати бізнес-сторінку в Фейсбуці. Але це тільки перший крок.

Далі вас чекає кропітка робота – наповнення сторінки контентом. Саме він вважається основою просування, адже по ньому користувачі оцінюють корисність сторінки та приймають рішення – підписуватися чи ні.

Тому працюйте над контентом, створюйте цікаві пости різного формату (огляди, фото і відеоматеріали, новини та ін). І головне – публікуйте їх регулярно. При правильному підході ви з перших же днів зможете залучити зацікавлену аудиторію, яка буде ставити лайки та ділитися контентом з іншими користувачами.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: