CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як створити бізнес-сторінку в Facebook

 63706
07.10.2022
article

 

 

Фейсбук — надзвичайно популярна мережа серед українців. Прості користувачі спілкуються з друзями та гортають стрічку з фотографіями, постами і відео. А компанії використовують можливості майданчика для просування свого бізнесу та продажу товарів.

У цій публікації ми розглянемо саме другий момент — як почати бізнес на Facebook та як створити бізнес-сторінку. А також як її грамотно оформити, заповнити та налаштувати, щоб зробити максимально ефективною.

Чому бізнесу потрібен акаунт у Facebook

Наведемо кілька фактів про Facebook, щоб показати, чому ця соціальна мережа може стати хорошим інструментом для продажу товарів і послуг. По-перше, щомісячна кількість активних користувачів складає більше 3 млрд. відвідувачів. Це величезна аудиторія, в числі якої знайдуться всі: клієнти, замовники, партнери.

По-друге, 90% користувачів мають вік від 18 років і вище. Це означає, що вони напевно вже заробляють і можуть витрачати кошти на запропоновані товари/послуги.

По-третє, у Facebook передбачений спеціальний функціонал для створення бізнес-сторінки. Плюс є різні корисні інструменти, включаючи можливість залучення замовників за допомогою реклами.

Створення бізнесу на Facebook — процес, через який можна пройти, не маючи спеціальних знань із маркетингу. Потрібно тільки розібратися у всьому багатстві функціоналу мережі, адже Meta пропонує безліч інструментів для підприємців.

Завдяки бізнес-сторінці можна розпочати продаж рюкзаків, прикрас або одягу, що буде хорошим стартапом, наприклад, для жінок у декреті. Також Facebook допоможе представити вже існуючу компанію та знайти нових клієнтів. Цей майданчик підходить для бізнесу будь-якого масштабу, і в цьому полягає універсальність Фейсбука. 

Як створити бізнес-сторінку в Facebook

Сторінка у Фейсбуці створюється дуже просто. Особливо, якщо слідувати наведеній нижче інструкції. За часом це займає близько 60 хвилин. Тобто, через годину у вашої компанії буде власна бізнес-сторінка, де ви зможете:

  • розміщувати інформацію про товари/послуги;

  • збирати фоловерів;

  • замовляти рекламу;

  • приймати оплату.

Тут достатньо функцій, щоб збільшити дохід і зробити бізнес прибутковішим. Щоб створити бізнес-сторінку в Фейсбуці, зайдіть у свій акаунт. У верхньому правому кутку натисніть позначку меню, після чого випаде вкладка «Створити». Із списку виберіть пункт «Сторінка». 

Створення бізнес-сторінки у Facebook

Далі потрібно буде заповнити інформацію для сторінки у кілька кроків, по яких система вас проведе послідовно. Буде запропоновано ввести назву сторінки, обрати категорію, заповнити «Біографію» — для компаній це основна інформація. 

Коротко опишіть діяльність фірми і все, що хочете донести людям про себе.

Основна інформація на бізнес сторінці у Фейсбуці

Також буде запропоновано запросити друзів, заповнити контактні дані (адреса сайту, телефон, email, місце розташування бізнесу). Рекомендуємо заповнювати все максимально детально, бо наявність всієї інформації на сторінці викликає у користувачів більше довіри.

Добре, якщо у вас є сайт, який може працювати разом із бізнес-сторінкою. У такому разі вказавши у контактах домен (адресу) ви отримуватимете пропозицію просувати сайт і створювати рекламу із кнопкою, яка перенаправлятиме користувачів у ваш інтернет-магазин. 

Читайте також: «У чому різниця між групою і бізнес-сторінкою Facebook | CityHost» 

Назва бізнес-сторінки

Це ключовий елемент сторінки. Постарайтеся придумати таку назву, щоб вона розкривала суть пропозиції для клієнтів, була не занадто довгою та легко запам'ятовувалася. Виняток становлять розкручені бренди: Coca-Cola, Samsung, IKEA. Подібним компаніям потрібно лише представитися.

Припустимо, створюється сторінка музичного гурту «Кульбаба». Її можна назвати «Ансамбль народної творчості «Кульбаба» або «Рок-гурт «Кульбаба». Тут все залежить від стилю виконання групи.

Часто в назві коротко описують діяльність компанії:

Це непогані варіанти, але додатково треба вказувати назву фірми. Бренд – це ключовий елемент просування, не варто відкидати його і робити сторінку безликою.

При написанні назви дозволяється використовувати будь-які літери і цифри. Але потрібно дотримуватися регістру (великі літери тільки на початку або в абревіатурах).

Важливий момент: назву сторінки можна в будь-який момент змінити. Тому, якщо помилилися — не страшно, це легко виправити. А якщо раптом з'явиться геніальна ідея про більш привабливу назву — її теж можна відредагувати. Але варто пам’ятати, що у Facebook не дозволяється змінювати назву частіше, ніж раз на тиждень.

Перед тим як змінити назву сторінки в ФБ, подумайте — можливо, варто залишити все як є. Особливо, якщо на неї підписано багато користувачів, і нинішня назва дає свій ефект.

Читайте також: Що таке доменна зона.

Категорія бізнесу

У цьому рядку вкажіть слово, яке визначає вашу компанію (авто, кулінар, нерухомість). А потім виберіть відповідне формулювання з доступних варіантів. Це може бути і опис бізнесу (Послуги догляду за автомобілем), і позначення особистого бренду (Актор, Митець, Блогер). Не завжди вийде знайти саме те, що вам потрібно: наприклад, у переліку немає категорії «Письменник», найбільш наближений до теми варіант— «Літературна творчість». Шукайте відповідники, які найбільше вам підходять. 

Категорія – це ніша, до якої додасться сторінка, щоб потенційні клієнти могли її знайти. 

Враховуйте, що Фейсбук пропонує категорії, які допомагають оптимізувати сторінку для подальшого просування. Тому потрібно обирати категорію, яка реально відповідає суті вашого бізнесу — ця інформація буде враховуватися в рекламних кампаніях.

Оформлення сторінки

Оформити сторінку можна за допомогою фото профілю (аватару) і обкладинки. Для аватару підійде лого фірми або фотографія людини (якщо сторінка створюється для неї). А обкладинка повинна відображати діяльність фірми або фахівця.

Невеликий лайфхак: обкладинку можна перетворити на дошку оголошень. Наприклад, додати ілюстрації про майбутню подію або умови діючої акції. Також на ній можна публікувати контактні дані, слоган та іншу інформацію. Тільки майте на увазі, що на різних гаджетах обкладинка відображається по-різному, тому частина інформації може опинитися поза екраном. Не розміщуйте важливі дані близько до краю банера. 

Оформлення бізнес-сторінки у Фейсбуці

Створення імені користувача

Під іменем користувача мається на увазі URL-адреса сторінки. Вона повинна бути простою, зрозумілою і повністю відповідати назві фірми або імені відомої особистості. Адже користувачі часто знаходять сторінку за URL-адресою (це зручно і швидко). Також ім'я користувача відображається при швидкому пошуку.

Ім'я вказується після знаку @. Воно може містити латинські букви, цифри, крапки. Довжина – до 50 символів. Не можна починати і закінчувати назву крапками та використовувати символи верхнього регістру.

Не рекомендується прописувати в назві ключову фразу. Це не впливає на індексацію і в просуванні не допомагає. Зате додасть мороки користувачам (вас буде складніше знайти в пошуку, а в листуванні буде відображатися довга і безглузда назва).

Додавання інформації про бренд

Тут можна перевірити введені раніше дані, додати або змінити відомості про фірму чи бренд. У розділі «Контакти і основна інформація» можна додатково вказати:

  • сторінки інших сомереж (Instagram, Pinterest, Twitter);

  • години роботи;

  • діапазон цін;

  • зону обслуговування (наприклад, якщо ви працюєте на кілька міст);

  • перелік послуг;

  • мову обслуговування. 

Також є чимало розділів для особистого бренду — освіта, життєві події, місця проживання. Для компанії їх заповнювати не обов’язково. 

Додавання кнопки заклику до дії

У Фейсбуці пропонується багато варіантів, які допоможуть у комунікації з потенційними клієнтами. Найбільш популярні кнопки заклику користувачів до дії:

  1. Надіслати повідомлення;

  2. Зв'яжіться з нами (перехід на сайт);

  3. Придбати квитки;

  4. Відвідати магазин тощо.

Кнопка дії

Частина функцій кнопки є вбудованими інструментами на самому Фейсбуці, а частина перекидає на зовнішні сервіси. Наприклад, можна підключити WhatsApp, використати вбудований планувальник від Facebook або вибрати сторонній інструмент для планування, щоб скласти графік відвідувань для майстра манікюру.

Налаштування бізнес-сторінки

Отже, сторінка створена, але це тільки пів справи. Далі потрібно її налаштувати. У правій частині екрану під обкладинкою виберіть меню, яке виглядає як три крапки. У ньому є багато корисних функцій, наприклад, переглянути журнал активності, запросити друзів, замінити кнопку дії.

У розділі «Налаштування сторінки та позначок» ви зможете відрегулювати публічність постів, дозволи на коментування, надсилання повідомлень, поширення розповідей та інші параметри конфіденційності у відповідному розділі.

Також обов'язково вкажіть, чи можна користувачам публікувати дописи на вашій сторінці. Розміщення авторських постів дозволяє збільшити залученість аудиторії. Але налаштуйте, щоб вони спочатку відправлялися на модерацію і публікувалися тільки після вашої перевірки. Проте в деяких випадках краще заборонити користувачам розміщувати власні пости.

Налаштування бізнес-сторінки

Як змінити назву бізнес-сторінки у Фейсбуці 

З розділу «Налаштування сторінки та позначок» також можна перейти до вкладки «Налаштування» (відмічена червоною рамкою на скріншоті вище), де доступна функція зміни імені та URL акаунту. Користувачі часто не можуть знайти цю опцію, але тепер ви знаєте, який порядок дій веде туди.

Як змінити ім'я бізнес-сторінки у Фейсбуці

Для зміни цих параметрів потрібно вводити пароль. Крім того, як ми вже казали, їх не дозволено редагувати дуже часто. Тому вносьте зміни тільки після того, як серйозно обдумаєте їхню необхідність. 

Автовідповідач у повідомленнях

Перейдіть у «Професійну панель» та виберіть функцію «Налаштування повідомлень». Це зручний багатофункціональний інструмент, який має серед корисних опцій автовідповідач та відповіді на найбільш розповсюджені запитання. 

Автовідповідач у повідомленнях   

Налаштуйте параметри автовідповідача. Це створить в очах користувачів імідж компанії, яка серйозно ставиться до SMM-маркетингу та продумує всі деталі, піклуючись про зручність клієнтів. Автовідповіді на розповсюджені питання заощадять масу часу і ви зможете менше відволікатися від поточних справ (люди часто ставлять однакові питання). 

Читайте також: Що таке піддомен і для чого він потрібен.

Як призначити адміністраторів на стоінці Facebook

  1. Зайдіть на головну сторінку та у лівій панелі «Professional tools» виберіть інструмент «Професійна панель».

  2. У меню ліворуч виберіть розділ «Доступ до сторінки».

  3. Ви побачите заголовок «People with Facebook access» — це і є ваші адміністратори. Натисніть кнопку «Додати нову», щоб надати права на адміністрування іншій людині.

  4. Почніть вводити ім’я, як воно вказане в акаунті, і Facebook підтягне пропозиції.

  5. Якщо проскролити вниз і увімкнути опцію «Allow this person to have full control», ця людина отримає повні права на адміністрування, редагування та видалення сторінки. Якщо цього не зробити, вона буде редактором з можливістю керувати контентом, модерувати коментарі та пости користувачів, надсилати повідомлення від імені сторінки та створювати рекламу.

  6. Для завершення дії потрібно ввести пароль від свого акаунту.

  7. Щоб стати адміністратором, користувач повинен прийняти запрошення, яке з’явиться у нього у сповіщеннях.

У цей розділ можна потрапити й іншим шляхом: Налаштування => Нова версія сторінок.

Як видалити бізнес-сторінку в Facebook

  1. Зайдіть на свою бізнес-сторінку та виберіть меню у вигляді трьох крапок праворуч під обкладинкою та назвою. 

  2. Виберіть розділ «Налаштування сторінки та позначок» 

  3. У розділі «Інформація про сторінку Facebook» розміщена опція «Деактивація та видалення».

  4. Виберіть одну з двох дій. Деактивація дозволяє приховати сторінку, яку потім можна буде активувати знову в разі потреби. Видалення повністю видаляє сторінку та всі її матеріали. 

  5. Перед видаленням система запропонує зберегти матеріали зі сторінки (фото, відео, пости). Зробіть це, якщо вони потрібні.

  6. Для деактивації та видалення знадобиться ввести ваш пароль від акаунту. 

Враховуйте, що в разі повного видалення сторінка та вся розміщена на ній інформація буде одразу вилучена назавжди без можливості відновлення. Якщо ви не впевнені на 100% у своєму рішенні, виберіть деактивацію.

 

***

Тепер ви знаєте, як створити і правильно налаштувати бізнес-сторінку У Фейсбуці. Але це тільки перший крок.

Далі вас чекає кропітка робота – наповнення сторінки контентом. Саме він вважається основою просування, адже по ньому читачі оцінюють корисність сторінки та вирішують — підписуватися чи ні.

Тому працюйте над контентом, створюйте цікаві пости різного формату (огляди, фото і відеоматеріали, новини та ін). І головне – публікуйте їх регулярно. При правильному підході ви з перших же днів зможете залучити зацікавлену аудиторію, яка буде ставити вподобайки та ділитися контентом з іншими користувачами.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: