Внутрішня оптимізація сайту включає в себе безліч пунктів, які враховують пошуковики. Один з них – грамотний SEO заголовок. Саме по ньому Гугл і Яндекс визначають релевантність сторінки. А це ключовий фактор, що сильно впливає на результати просування. Тому в даній публікації ми розглянемо, що таке SEO заголовок і як грамотно його складати.
Правила оптимізації заголовка сторінки H1
Будь-яка сторінка містить певну інформацію. Заголовок H1 повинен передати цю суть одним реченням. Але з обов'язковим входженням ключового слова. Наприклад, якщо компанія бурить свердловини, то правильний заголовок сторінки сайту H1 повинен виглядати приблизно так:
< h1> Буріння свердловин на воду в Києві та Київській області < /h1 >
Причому його треба обов'язково виділяти тегом < h1 >. Для пошуковиків це вкрай важливо. Якщо виділити SEO заголовок іншим тегом (наприклад, < h2 > або виділити тегом < h1 > зовсім не те (якесь речення чи навіть абзац) – будуть проблеми з ранжируванням сторінки і, відповідно, з просуванням сайту.
Правила оптимізації заголовків сторінок H2-H6
Тегами H2-H6 виділяються підзаголовки. На них пошуковики теж дивляться. Тому підзаголовки використовуються для 2 задач: візуального розділення контенту і додавання другорядних ключових запитів. Перше необхідне користувачам, аби вони могли просканувати очима всю сторінку, зрозуміти, про що вона, швидко знайти потрібний абзац. А друге – пошуковим системам, щоб вони зрозуміли, за якими ще запитами можна показувати даний документ у видачі.
Заголовок H2 повинен містити додаткові дані про товар/послугу. І крім ключового запиту містити слова «для людей» (при необхідності).
А заголовок H3 розкриває тему заголовка H3. Зазвичай він виходить довшим, але ключові слова теж повинен містити.
Простий приклад:
- H1 – Установка вікон в Києві і області
- H2 – Основні види вікон: що краще вибрати?
- H3 - Дерев'яні вікна
- H3 – Пластикові вікна (ПВХ)
- H3 – Металопластикові вікна
- H2 – Як виконується монтаж вікон
- H2 – Вартість установки вікон в Києві
Наостанок зазначимо прописні істини:
- H1 – коротко і по суті. Заголовок H1 повинен бути лише один. Це аксіома. І в ньому треба прописувати основний просувний запит.
- H2 – мінімум двічі і для людей. Оптимізація заголовка H2 дозволяє пофантазувати і розбавити його додатковими словами. Так він буде більш привабливим. На сторінці бажано використовувати від 2 і більше заголовків H2.
- Дотримуйтесь ієрархії H1- H3. Структура тексту повинна виглядати наступним чином:
Обов'язково зберігайте порядок заголовків. Після H1 не може йти H3 – це груба помилка.
Підсумки
Тепер ви знаєте, що вплив заголовків сторінки сайту величезний. І працювати з ними потрібно завжди. Але оптимізація заголовків – лише один пункт серед багатьох. Для успішного просування веб-ресурсу треба провести величезну роботу: зібрати семантику, розробити структуру, скласти контент-план, налаштувати внутрішню перелінковку.
І, звичайно ж, варто заздалегідь подбати про те, щоб сайт працював без перебоїв, а всі сторінки відкривалися в лічені секунди. Тобто, вибрати нормальний український хостинг.