CityHost.UA
Допомога і підтримка

Скільки може бути посилань на сторінці сайту

16.07.2019
article

«Скільки може бути внутрішніх посилань на сторінці?» — цим питанням, напевно, задавався кожен SEO-спеціаліст і веб-майстер. І якщо правильна відповідь знаходилась і застосовувалась на практиці, сайт отримував схвалення від пошукачів і починав впевнено рухатися до топ-1. У випадках, коли сеошник або веб-майстер ігнорував цей момент просування, позиції онлайн-ресурсу починали просідати, або веб-сторінка з великим числом посилань «вилітала» з пошукової видачі.

Як ви вже, напевно, здогадалися максимальна кількість посилань на сторінці — важливий SEO-фактор. І далі дізнаєтеся про те, як його оптимізувати, а також поліпшити якість внутрішньої перелінковки.

Зверніть увагу! Інший важливий фактор пошукової оптимізації — швидкість завантаження сайту. Щоби ваш блог або інтернет-магазин «літав», замовляйте надійний хостинг сайту в компанії СітіХост.

Яку кількість внутрішніх і зовнішніх посилань можна додавати на сторінку

Почнемо з того, що вихідні посилання передають частинку ваги сторінки, на якій розміщені, сторінці, на яку посилаються. Ця інформація допоможе краще зрозуміти написане далі. Представники Google і інших пошукових систем стверджують, що немає ніяких обмежень на кількість URL, проставлених на кожній конкретній сторінці. Вони також говорять про те, що більше значення для просування грає якість посилань. Однак, з огляду на те, що разом із гіперпосиланням передається вага сторінки, на якій вона розміщена, оптимальна кількість внутрішніх посилань на сторінку — 10–50 штук. Зверніть увагу, що ця кількість вказана без урахування посилань у меню, навігаційному ланцюжку, футері онлайн-ресурсу.

Важливо також сказати про те, що гіперпосилання потрібно проставляти з розумом — вони повинні допомагати і відвідувачам, і веб-краулерам краще зрозуміти структуру сайту. Варто також подбати про те, щоб URL вели на сторінки, які пов’язані з вмістом матеріалу, у якому розміщені.

Що стосується вихідних гіперпосилань, що вказують на сторонні сайти, їх повинно бути мінімум. А в ідеалі — жодного. Адже навіщо передавати «вагу» свого блогу, інтернет-магазину або порталу іншому сайту?

Як поліпшити якість посилань

  1. Ставте гіперпосилання лише на ті матеріали, які зацікавлять відвідувача. Наприклад, якщо складається внутрішня перелінковка блогу, у статтях повинні бути URL, які ведуть на інші публікації за схожою тематикою або питанням.
  2. Використовуйте анкори (тексти, за якими «ховається» посилання) правильно — вони повинні бути релевантними матеріалу, на який ведуть.
  3. Якщо це можливо й не буде суперечити інформації з попередніх рекомендацій, постарайтеся ставити внутрішні посилання на матеріали, розміщені в інших категоріях або розділах. Це допоможе розповісти відвідувачам про інші теми сайту, збільшити час, який вони проводить на онлайн-ресурсі, знайомлячись із цими темами, і тим самим поліпшити поведінкові чинники.
  4. Переконайтеся, що на сторінках немає циклічних або битих гіперпосилань.

Ви дізналися про те, якою має бути рекомендована максимальна кількість посилань на веб-сторінках і як правильно оптимізувати внутрішню перелинковку. Ці знання, застосовані на практиці, допоможуть прискорити рух блогу, інтернет-магазину, форуму або порталу до перших рядків пошукової видачі, збільшити число відвідувачів і клієнтів.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: