
- Яку кількість внутрішніх та зовнішніх посилань можна додавати на сторінку
- Як поліпшити якість посилань на сайті
«Скільки може бути внутрішніх посилань на сторінці?» — цим питанням, напевно, задавався кожен SEO-спеціаліст та веб-майстер. І якщо правильна відповідь знаходилась та застосовувалась на практиці, веб-ресурс отримував схвалення від пошуковиків і починав впевнено рухатися до ТОП-1. У випадках, коли сеошник або веб-майстер ігнорував цей момент просування, позиції інтернет-проекту починали просідати, або веб-сторінка з великим числом лінків «вилітала» з пошукової видачі.
Як ви вже, напевно, здогадалися, максимальна кількість посилань на сторінці — важливий SEO-фактор. І далі дізнаєтеся про те, як його оптимізувати, а також поліпшити якість внутрішньої перелінковки.
Зверніть увагу! Інший важливий фактор пошукової оптимізації — швидкість завантаження сайту. Щоб ваш блог або інтернет-магазин «літав», замовляйте надійний хостинг сайту в компанії Cityhost.
Яку кількість внутрішніх та зовнішніх посилань можна додавати на сторінку
Почнемо з того, що вихідні посилання передають частинку ваги сторінки, на якій розміщені, сторінці, на яку посилаються. Ця інформація допоможе краще зрозуміти написане далі.
Представники Google та інших пошукових систем стверджують, що немає ніяких обмежень на кількість URL, проставлених на кожній конкретній сторінці. Вони також говорять про те, що більше значення для просування грає якість лінків. Однак, з огляду на те, що разом із гіперпосиланням передається вага сторінки, на якій вона розміщена, оптимальна кількість внутрішніх посилань на сторінку — 10–50 штук.
Ця кількість вказана без урахування посилань у меню, навігаційному ланцюжку, футері онлайн-ресурсу.
Важливо також сказати про те, що гіперпосилання потрібно проставляти з розумом — вони повинні допомагати і відвідувачам, і веб-краулерам краще зрозуміти структуру сайту. Варто також подбати про те, щоб URL вели на сторінки, які пов’язані з вмістом матеріалу, у якому розміщені.
Що стосується вихідних гіперпосилань, що ведуть на сторінки інших веб-ресурсів, їх повинно бути мінімум. А в ідеалі — жодного. Адже навіщо передавати «вагу» свого блогу, інтернет-магазину або порталу іншому сайту?
Як поліпшити якість посилань на сайті
Прагнучи зекономити час, веб-майстри просто знаходять схожі слова або словосполучення в тексті та вставляють лінки на відповідні сторінки інтернет-проекту. Деякі використовують плагіни для CMS, які здатні автоматично знаходити такі слова та вставляти посилання. Однак такі способи рідко справді допомагають правильно розподілити вагу, а тим паче — дати користувачу додаткову корисну інформацію.
Для професійної внутрішньої перелінковки дотримуйтеся наступних порад:
- Ставте гіперпосилання лише на ті матеріали, які зацікавлять відвідувача. Наприклад, якщо працюєте над внутрішньою перелінковкою блогу, у статтях повинні бути URL, які ведуть на інші публікації за схожою тематикою або питанням.
- Використовуйте анкори (тексти, за якими «ховається» посилання) правильно — вони повинні бути релевантними матеріалу, на який ведуть.
- Якщо це можливо й не буде суперечити інформації з попередніх рекомендацій, постарайтеся ставити внутрішні посилання на матеріали, розміщені в інших категоріях або розділах. Це допоможе розповісти відвідувачам про інші теми сайту, збільшити час, який вони проводить на онлайн-ресурсі, тим самим поліпшити поведінкові чинники.
- Переконайтеся, що на сторінках немає циклічних або битих гіперпосилань.
Ви дізналися про те, якою має бути рекомендована максимальна кількість посилань на веб-сторінках та як правильно оптимізувати внутрішню перелінковку. Ці знання, застосовані на практиці, допоможуть прискорити рух блогу, інтернет-магазину, форуму або порталу до перших позицій пошукової видачі, збільшити число відвідувачів та клієнтів.