CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як використовувати Google Adsense для монетизації сайту

 4869
11.07.2024
article

 

 

Прямий продаж рекламних місць, партнерські програми, спонсоровані пости, абонентська плата, пожертвування — це розповсюджені способи монетизації великих інтернет-проектів. Однак власникам веб-ресурсів з малою та середньою кількістю відвідувачів підходить менш вибагливий спосіб заробітку — сервіс контекстної реклами Гугл Адсенс. Використовувати Google Adsense для монетизації сайту може практично кожен повнолітній веб-майстер, достатньо лише мати унікальний та корисний контент і щоденний трафік. Однак цей метод має деякі підводні камені, про які ви дізнаєтеся в цій статті від Cityhost!

Заробіток на Гугл Адсенс залежить від трафіку: кількість щоденних відвідувачів, проведений на інтернет-проекті час, виконання цільових дій. На це впливає не тільки якість контенту, а й швидкість завантаження сторінок. Саме тому ми пропонуємо купити хостинг для сайту в Cityhost. Наші швидкі NVMe накопичувачі та налаштування кешування забезпечують високу швидкість завантаження сторінок, щоб ви могли більше заробляти на своєму веб-ресурсі.

Що таке Google Adsense та чому його варто використовувати для монетизації сайту

Google Adsense — це сервіс контекстної реклами, який виконує роль посередника між рекламодавцями та творцями контенту. Веб-майстри додають сайти на платформу, а рекламодавці роблять ставки та розміщують рекламні блоки у доступних місцях. За перегляд оголошень та кліки по них власник проекту отримує певну частину ставки рекламодавця. І кожен учасник цієї співпраці залишається в плюсі: рекламодавець знаходить потенційних клієнтів, веб-майстер пасивно заробляє гроші, а сервіс бере комісію за свої послуги.

Перш ніж монетизувати сайт контекстною рекламою рекомендуємо ознайомитися з перевагами Google Adsense:

  • Мінімальні вимоги. Потрібен корисний контент, зручна навігація, історія домену (2+ місяці), політика конфіденційності. До відвідуваності чітких вимог немає, але рекомендовано мати від 50 відвідувачів на день.

  • Простота використання. Знадобиться лише зареєструвати обліковий запис, скопіювати та розмістити HTML-код на веб-ресурсі. І для розміщення коду навіть не потрібно мати технічні знання.

  • Розумна автоматизація. При автоматичному розміщенні реклами система самостійно обирає найкращі типи оголошень та місця для них.

  • Персоналізовані налаштування. Можете вибрати медійні, In-Feed, In-Article, Multiplex оголошення, а потім налаштувати їхній зовнішній вигляд, враховуючи розмір банеру, стиль, розмір та колір тексту.

  • Безпечна реклама. Сервіс має сувору політику безпеки, що дозволяє уникнути шкідливої чи неприйнятної реклами. А в розділі «Керування блокуванням» можна самостійно заблокувати певні категорії оголошень.

  • Детальні звіти. Вивчайте інформацію за будь-який проміжок часу до 3-х років. Аналізуйте звіти за власними сайтами, країнами та платформами користувачів, різними рекламними блоками.

Це лише невелика частина причин монетизувати сайт контекстною рекламою Гугл Адсенс, однак є і недоліки. Один з ключових — мінімальна сума виводу коштів становить $100, а вивести їх можна один раз на місяць. Наприклад, якщо не встигнете до 20 липня заробити 100 доларів, доведеться чекати 20 серпня.

До того ж ви залежите від платформи: якщо акаунт заблокували через підозру в незаконній діяльності, доведеться витратити тижні на розблокування (є випадки, коли взагалі не вдається це зробити). Але така проблема є в будь-якому способі заробітку на сайті за участі третьої сторони, наприклад, партнерські програми.

Читайте також: Google Analytics 4 для початківців: що таке GA4 та як ним користуватися

Скільки можна заробити на сайті з Гугл Адсенс

Дохід на сервісі контекстної реклами залежить від тематики інтернет-проекту, обсягу трафіку, країни, віку та платформи користувачів, кількості рекламних оголошень та багатьох інших факторів. Сама система надає детальні звіти, в яких треба дивитися на наступні параметри:

  • перегляд сторінки — зараховується лише один перегляд, незалежно від кількості рекламних блоків на ній;

  • покази — рахується перегляд кожного оголошення;

  • кліки — кількість натискань на рекламні блоки;

  • RPM сторінки — дохід на 1000 переглядів веб-сторінки;

  • RPM показів — середній дохід від кожної 1000 показів реклами.

Приклад доходу Google Adsense з бізнес-сайту

Наприклад, на скриншоті статистика українського сайту про бізнес. Ви можете бачити, що навіть вартість кліку сильно варьюється: від $0.02 до $1.27. Плюс враховуйте країну: Україна належить до списку Tier 2, тому дохід сайтів в 2-3 рази нижче, ніж Tier 1 (США, Канада, Велика Британія, Німеччина, Франція).

Як приклад, візьмемо український сайт про онлайн-ігри з щоденною відвідуваністю 100 людей. При Click-Through Rate 2% та Cost Per Click $0.3, середній щоденний заробіток складатиме $0.60, а щомісячний 18 доларів. Якщо ж на сторінках буде по 2 рекламних блоки, то теоретично заробіток вдасться збільшити до 36 доларів. Ви можете також самі зробити прогноз з урахуванням ваших даних, використав калькулятор доходу Адсенс, наприклад, Omni.

Орендувати хостинг для сайту з високою швидкістю завантаження сторінок

Як підключити сайт до Google Adsense: покрокова інструкція

Перевагою цього відомого сервісу контекстної реклами є простий процес створення акаунту та підключення веб-ресурсу. Однак спочатку радимо перевірити відповідність сайту вимогам Google Adsense:

  • унікальний, структурований, корисний тематичний контент;

  • тексти не порушують політику Гугл, тобто не містять забороненого матеріалу та плагіату;

  • окрема сторінка з політикою конфіденційності, яка інформує користувачів про використання cookies та інших технологій слідкування;

  • логічна структура навігації для легкого знаходження потрібної інформації;

  • стабільний трафік — хоча конкретних вимог немає, але бажано мати від 50 щоденних відвідувачів (достатня кількість даних для оцінки);

  • до віку домену теж немає чітких вимог, але бажано, щоб сайт існував мінімум 2 місяці;

  • технічна стабільність, тобто відсутність помилок, швидке завантаження, наявність мобільної версії тощо.

І є одна вимога до власника веб-ресурсу — 18+ років. Якщо ви вже повнолітній громадянин, а ваш інтернет-проект містить корисний контент без плагіату, має потрібні сторінки та зручну навігацію, гарну історію доміну та постійних відвідувачів, тоді можете переходити до монетизації сайту Google Adsense.

Читайте також: Кібербулінг у коментарях — як опрацьовувати несправедливі негативні відгуки на Google Maps та у Facebook

Як створити обліковий запис

Як зареєструватися в Гугл Адсенс

Для реєстрації акаунту в рекламній мережі потрібно мати обліковий запис Гугл.

Як зареєструватися в Google Adsense через Gmail

Якщо вже його маєте, тоді перейдіть на головну сторінку сервісу, натисніть «Почати роботу», вкажіть логін та пароль. Якщо не маєте натисніть «Створити».

Як зареєструватися в Гугл Адсенс без сайту

На наступному етапі вкажіть адресу веб-ресурсу, погодьтеся або відмовтеся від персоналізованих пропозицій, виберіть країну проживання. На момент реєстрації необов'язково мати інтернет-проект, адже його можна додати пізніше.

Як виглядає головна сторінка Google Adsense після реєстрації

Тепер потрібно виконати 2 базові дії з налаштування акаунту Google Adsense для монетизації сайту:

  1. В першому блоці натисніть «Ввести дані». Заповніть кожне обов'язкове поле, враховуючи тип рахунку, ім'я та прізвище, місто, поштовий індекс.

  2. В третьому блоці натисніть «Перейти» та введіть адресу веб-ресурсу. Ви отримаєте код (або файл), який потрібно вставити на сайт між < head > і < / head > (або завантажити в кореневий каталог).

На першому етапі, тобто перевірка ваших особистих даних, системі знадобиться 24-48 годин. 

Якщо з заповненням даних проблем майже ніколи немає, то додавання сайту в Google Adsense викликає безліч запитань. Однак далі ми детально розберемо цей процес.

Як підключити сайт

Щоб підтвердити право володіння сайтом, необов'язково бути програмістом. Ви просто копіюєте невеликий код, переходити в панель адміністратора інтернет-проекту, знаходите редактор теми, розділ «Head» та вставляєте скопійовані дані. Або можете скопіювати мета-тег та теж встановити його через редактор теми, тільки робіть це ближе до «head» після основних мета-тегів. А якщо є файл ads.txt (рекомендуємо його додати в кореневий каталог веб-ресурсу), то просто скопіюйте та вставте в нього один рядок тексту.   

Для прикладу розглянемо, як додати на сайт код Google Adsense через CMS Wordpress:

Які є способи підтвердження права власності сайту в Гугл Адсенс

  1. На головній сторінці натискаєте «Підключити свій сайт до Adsense», вказуєте адресу, вибираєте відповідний спосіб підтвердження.

Як додати код підтвердження Google Adsense на WordPress сайт

  1. В адмінпанелі знаходите «Зовнішній вигляд» → «Редагування теми». На тестовому веб-ресурсі є окремий файл «Header», однак у вас може бути інша структура, тож просто шукайте «head» і «/head».

Де розміщувати код підтвердження Гугл Адсенс на WordPress сайті

  1. Вставляєте туди скопійований код (краще робити це ближче до закриваючого тега «/head») або мета-тег (так, його потрібно вставляти теж в цей файл).

 Як тільки виконаєте ці дії, натисність «Перевірити».

На другому етапі — підтвердження права власності інтернет-проектом — системі знадобиться від 24 годин до 2 тижнів. Зазвичай процес займає 1-2 дні, але все залежить від навантаження на сервіс.

Які є типи оголошень в Гугл Адсенс

Які є типи оголошень в Google Adsense

Рекламні банери — один з факторів, від якого залежить прибуток з контекстної реклами. Сервіс пропонує 4 рішення, які можна одразу застосувати (скопіювати код та встановити на сайт) або спочатку відредагувати їхній розмір та формат (адаптивний або фіксований). Налаштування знаходяться в розділі «Оголошення». 

Що таке медійні оголошення Google Adsense

Медійні оголошення — найбільш розповсюджений, рекомендований самим сервісом, тип рекламних блоків. Вони містять текст, картинку або відео. Ви можете розмістити на сторінках квадратні, горизонтальні або вертикальні оголошення. Хоча Гугл Адсенс пропонує і фіксовані рішення, краще використовувати адаптивні блоки, які будуть самостійно підлаштовуватися під розмір екрану користувача.

Що таке In-Feed оголошення Google Adsense

In-Feed — ідеальний варіант для редакційних списків та каталогу товарів. Вони природно вписуються в перелік статей або товарів, завдяки чому не дратують користувачів. Ви можете ввести посилання на одну з сторінок веб-ресурсу з наявністю списку статей/товарів або створити стиль рекламного блоку вручну, тобто вибрати шаблон та самостійно його адаптувати.

Що таке In-Article оголошення Google Adsense

In-Article — оптимізовані оголошення, які інтегруються в статтю. Така нативна контекстна реклама з'являється між абзацами тексту, не відволікаючи читача від вивчення матеріалу. Для контентних інтернет-проектів, особливо з великими статтями, цей варант набагато кращий за стандартні медійні блоки. 

Що таке Multiplex оголошення Google Adsense

Multiplex — оголошення по типу віджета з рекомендаціями вмісту. Зовні нагадують перелік цікавих матеріалів, відповідно, мультіплекс блоки краще розміщувати у кінці статей. Ви можете вибрати горизонтальні (краще ставити після тексту) або вертикальні (розміщувати на бічній панелі) варіанти. Плюс є можливість налаштувати розмір (адаптивний або фіксований) та стиль блоку.

Який тип оголошення Гугл Адсенс краще? Залежить від вашого сайту. Ми радимо розмістити на різних сторінках різні рекламні блоки, залишити їх в спокої на декілька днів, а потім перейти в розділ «Звіти» та подивитися статистику по оголошеннях, вибравши найбільш ефективне. 

Читайте також: Як приховати сайт на час розробки від індексації пошукових систем та від користувачів

Як вивести гроші з Google Adsense в Україні

Сервіс контекстної реклами відомий своїми чеками. Деякі веб-майстри навіть спеціально замовляють перший вивід коштів чеком, залишаючи його на згадку. Якщо ця ідея вам не до душі, можете вивести гроші з Google Adsense на картку будь-якого банку України.

Як підтвердити особу

Однак є неприємний момент — спочатку потрібно підтвердити особу в розділі «Платежі» → «Підтвердження даних». Коли ви створювали обліковий запис, потрібно було вказати місце проживання. Як тільки дохід досягне порогової суми (10 доларів), Google відправить вам міжнародною поштою унікальний 6-значний PIN-код на вказану раніше адресу.

Лист з PIN-кодом приходить протягом 3 тижнів. Якщо за цей час лист досі не прийде, можете знову надіслати запит на PIN-код. Однак враховуйте можливі затримки, тому іноді є сенс почекати трохи довше.

Коли отримаєте довгоочікуваний лист, авторизуйтеся в обліковому записі Гугл Адсенс. Потім перейдіть в розділ «Платежі» → «Підтвердження даних». У відповідній формі введіть PIN-код та натисніть «Надіслати». Додатково радимо прочитати офіційне керівництво сервісу

Як додати метод виведення коштів

Сторінка з платіжною інформацією на сервісі Гугл Адсенс

Коли підтвердите особу, перейдіть в розділ «Платіжна інформація». На сторінці будуть вказані ваші прибутки та транзакції. Там же можна додати спосіб виведення коштів Google Adsense:

  1. Натисніть «Керувати способами оплати».

  2. Натисніть «Додати спосіб оплати».

Які є способи виведення коштів з Google Adsense

  1. Виберіть «Додати дані для банківського переказу».

Як додати банківську картку для виведення коштів з Гугл Адсенс

  1. Вкажіть дані вашого рахунку, наприклад, доларової картки ПриватБанку або МоноБанку.

  2. Натисніть «Зберегти».  

Ви можете вивести гроші з Google Adsense як на гривневу, так і на доларову картку. Якщо хочете мінімізувати комісії та отримати контроль над курсом конвертації, краще використовувати доларову. Якщо хочете відразу отримати дохід в гривнях, використовуйте гривневу картку, але враховуйте додаткові комісії при конвертації.

Як монетизувати сайт з Google Adsense: поширені запитання та відповіді

Гугл Адсенс — це гарний спосіб монетизувати сайт навіть з невеликою кількістю відвідувачів. Сервіс контекстної реклами дає максимальний контроль над доходом, дозволяючи самостійно обирати та налаштовувати оголошення, вставляти їх в потрібних місцях або повністю автоматизувати процес, довіривши ці задачі системі.

PIN-код для підтвердження особи можна замовити при наявності 10 доларів на балансі, тому у вас буде безліч часу, щоб його отримати, а при досягненні порогу в 100 доларів — спокійно вивести гроші. З виведенням коштів проблем немає: навіть на офіційному сайті ПриватБанку є детальна інформація про їхню співпрацю з сервісом.

А наостанок хочемо відповісти на декілька поширень запитань:

Чим відрізняється Google Adsense від Google Ads

Google AdSense та Google Ads — це взаємодоповнюючі інструменти, які допомагають власникам сайтів та рекламодавцям досягати своїх цілей: творцям — заробляти на контенті, а рекламодавцям — просувати продукти або послуги. Якщо маєте сайт та хочете заробляти на контекстній рекламі, використовуйте Гугл Адсенс, якщо маєте продукт та бажаєте знайти потенціальних клієнтів — створіть рекламну кампанію в Google Ads (Adwords).

Чи можна монетизувати декілька сайтів на одному акаунті Google Adsense

Так, сервіс дозволяє підключити до одного облікового запису одразу декілька інтернет-проектів. Ви можете навіть одночасно монетизувати як веб-ресурси, так і свої YouTube канали.

Чи можна розміщувати Google AdSense на будь-якому типі сайту

Ви можете розміщувати оголошення Гугл Адсенс на будь-якому типі веб-ресурсу, який відповідає політиці сервісу контекстної реклами. До них належать блоги, новинні сайти, інтернет-магазини, маркетплейси, форуми та інші види інтернет-проектів, за умови дотримання основних вимог.

Чому мій сайт не приймають в Google Adsense

Ви вже скористалися калькулятором та порахували майбутній дохід від Google Adsense, пройшли реєстрацію та вказали потрібні дані, відправили сайт на перевірку, але його відхилили. Жахлива ситуація, чи не так?

Є декілька причин, чому Гугл Адсенс можете відмовити в монетизації сайту:

  • недостатня кількість контенту — потрібно принаймні 20-30 статей або сторінок;

  • погана якість контенту — граматичні та стилістичні помилки, копіювання матеріалів з інших веб-ресурсів;

  • порушення політики сервісу — наявність заборонених матеріалів, враховуючи порнографію, насильство, підбурювання до ненависті тощо;

  • незручна навігація — відсутність логічної структури, надто яскраві кольори, некоректно розміщені елементи; 

  • низька швидкість завантаження — краще орієнтуйтесь на сервіс Google PageSpeed Insights, намагаючись досягти оптимальних показників;

  • відсутність адаптивності — веб-ресурс некоректно відображається на мобільних пристроях;

  • немає обов'язкових сторінок — «Політика конфіденційності», «Про нас», «Контакти»;

  • недостатній трафік — хоча офіційних вимог немає, сервіс часто відмовляє сайтам з щоденною відвідуваністю менше 50 людей.

Що робити, коли сайт відхилили в Гугл Адсенс

Однак нічого жахливого у відмові немає. Рекомендуємо проаналізувати веб-ресурс, внести зміни, а потім перейти в обліковий запис, знайти блок «Вам потрібно дещо виправити». Тепер залишиться лише натиснути «Я підтверджую, що проблеми вирішено» та «Надіслати запит на перевірку». І, якщо дійсно внесли зміни, зовсім скоро надійде повідомлення про схвалення запиту, після чого ви зможете монетизувати сайт Google Adsense!

Купити виділений сервер для високонавантажених сайтів


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям:

Автор: Богдана Гайворонська

Журналіст (з 2003 року), IT-копірайтер (з 2013 року), контент-маркетолог Cityhost.ua. Спеціалізується на статтях про технології, створення та просування сайтів.