CityHost.UA
Допомога і підтримка

ТОП-4 онлайн-чата для сайту: LiveChat, HelpCrunch, Tawk.to, KwizBot

 3908
20.04.2022
article

Онлайн-чат із оператором — це ефективний інструмент спілкування з клієнтами, який розширює можливості техпідтримки. Крім того, ця функція на сайті збільшує потенційну кількість лояльних користувачів бізнес-продукту. Якщо при вивченні пропозиції в людини виникають запитання, вона не завжди має бажання або змогу подзвонити консультанту — наприклад, просто не любить спілкуватися по телефону або дивиться сайт компанії в міському транспорті. В багатьох випадках можливість написати в месенджер стає вирішальною, і клієнт обирає серед конкурентів того, у кого є оперативна чат-підтримка і можна отримати інформацію за кілька хвилин. 

Сьогодні ми поговоримо про хороші українські та західні сервіси, за допомогою яких можна встановити онлайн-чат на сайт та замінити ними російські платформи, якщо ви користувалися ними донині. 

У процесі написання цієї статті стало зрозуміло, наскільки мало є сервісів для створення онлайн-чатів, якими ми можемо користуватися, не послуговуючись російськими розробками. 

Серед сервісів для листування з клієнтами, які ми вивчили, переважна частина стосується створення виключно чат-ботів, інші мають тільки англійську версію (ми написали їм листи з проханням створити українську). Тому наразі вибір сервісів з живими чатами дещо обмежений.

Так що даємо підказку нашим айтішникам, що ця ніша наразі не зайнята багатьма конкурентами і чекає на український продукт.  

Але варто також зазначити, що опція онлайн-чату є в багатьох CRM, тому цю потребу можна перекрити, якщо ви використовуєте для бізнесу одну з таких систем. Щоб обрати найзручнішу CRM, ознайомтеся з оглядом у нашому блозі.  

Якщо ж для вашої мети потрібен тільки віджет із чатом — дізнавайтеся більше про сервіси, які ми розглянемо у цій статті.

   

HelpCrunch

HelpCrunch — створений в Україні сервіс, який пропонує цілий арсенал каналів комунікації з клієнтами для збільшення продажів. 

Серед інструментів є такі:

  1. Віджет для онлайн-чату, 

  2. Розсилки,

  3. Чат-боти,

  4. Попапи,

  5. База знань.

Варто окремо зупинитися на базі знань. Це дуже зручний інструмент для інформування клієнтів — наприклад, для інтровертів, які звертаються до «живого» оператора тільки в крайньому випадку. До того ж вона суттєво розвантажує техпідтримку. Можна створити 10-15 коротких статей з відповідями на найбільш поширені запитання, але якщо у вас уже є база знань, спеціалісти допоможуть перенести її з інших сервісів. Також можна вимикати опцію живого чату і залишати тільки розділ із відповідями. 

Зараз у зв’язку з війною HelpCrunch пропонує дуже лояльні умови для українського бізнесу. Якщо ви заходите з української IP-адреси, система виставляє спеціальну пропозицію: перші три місяці — безкоштовно, а потім — за зниженими тарифами. Для інших країн тарифи трохи вищі. 

Для клієнтів, які переходять з російських сервісів, перенос всіх даних здійснюється безкоштовно. Крім того, російські користувачі вже не зможуть скачати застосунки компанії в Google Play та App Store, а при вході з російських IP-адрес вони бачать заглушку із закликом зупинити війну. 

У компанії дуже цікавий стиль комунікації з клієнтами, у якій відчувається дух Карпатських гір та української доброзичливості. Після реєстрації клієнт отримує декілька листів з дійсно корисними інструкціями щодо роботи з сервісом.

 

Віджет чату можна налаштувати за кількома параметрами:

  1. Стилізація — вибрати колір чату, фон, завантажити логотип. 

  2. Локалізація — вибрати для різних регіонів, у яких працює ваш бізнес, відповідні мови (якщо ваша техпідтримка розмовляє на них). 

  3. Неймінг — відредагувати назву компанії у вікні чату (автоматично підтягується нікнейм, який ви вказали під час реєстрації). 

Серед можливостей є чат-форми для збирання лідів, а також автоматичні привітання: наприклад, якщо користувач пробув на сторінці більше 30 секунд, висвітлюється повідомлення «Чим я можу вам допомогти?»

Нові листи приходять у розділ «Вхідні» в акаунті адміністратора, також сповіщення надсилаються на реєстраційну пошту. Ще одна корисна опція — інтеграція робочої поштової скриньки до акаунту HelpCrunch, завдяки чому вхідні листи з’являються в тому ж віконечку, що і повідомлення з онлайн-чату.

Читайте також: «СПАМ: чому там опиняються листи і як цього уникнути».

Загалом сервіс доволі зручний та розумілий, а докладний інструктаж від команди дозволяє розпочати роботу легко і швидко.

LiveChat

LiveChat — компанія з розробки програмного забезпечення, спрямованого на клієнтську підтримку за допомогою онлайн-чатів і чат-ботів. Працює з 2002 року, має офіси у Польщі та США. 

Платформа пропонує такі можливості:

  • Онлайн-чат з індивідуальним дизайном та фотографіями менеджерів;

  • Вся історія попередніх звернень відображається в одному чаті;

  • Інтеграція з CRM, яка у вас уже встановлена;

  • Створення чат-ботів;

  • Можливість бачити, що друкує клієнт, щоб швидко знайти відповідь; 

  • Отримання з месенджерів повідомлень у додаток LiveChat;

  • Клієнт може звернутися до підтримки прямо із форми замовлення та одразу отримати консультацію;

  • Додатки для всіх популярних операційних систем дозволяють працювати зі смартфонів, айфонів та планшетів.

В акаунті суперадміністратора можна побачити звіти щодо ефективності роботи кожного з менеджерів, отримувати оцінку після завершення кожного чату і формувати з відгуків графіки задоволеності клієнтів. 

Модуль онлайн-чату легко встановлюється через Google Tag Manager, вручну (копіювання та вставка коду) або за допомогою плагінів для всіх розповсюджених CMS (Wordpress, Joomla, Drupal та інші).

 У маркетплейсі є цілий перелік зовнішніх сервісів, доступних для інтеграції з послугами платформи — таск-менеджери, платформа для створення бази знань, перекладач, сервіс букінгу, Zoom для відеозв’язку прямо із чату і багато іншого. 

У зв’язку з війною LiveChat активно підтримують Україну, зокрема пропонують безкоштовну ліцензію на свої продукти для громадських організацій та волонтерів, а також допомогу у створенні веб-сайтів для громадських організацій. Ба більше — LiveChat виділив 1 мільйон злотих для польської волонтерської організації, яка допомагає українцям, постраждалим від агресії росії. 

Ціноутворення має два критерії для розрахунку тарифу — кількість операторів та комплекс послуг, які будуть надаватися за тарифом. Відповідно, чим більший арсенал, тим вища ціна.

Наразі можна користуватися англійською або російською версією сайту. Сама адмінка повністю англійською мовою, але можна обирати українську мову для віджету онлайн-чату. Ми писали листа до компанії із запитанням, чи зможуть вони перекласти сервіс українською. У відповіді зазначено (перекладено з англійської):

«На жаль, наш додаток лише англійською мовою. Навіть якби веб-сайт був українською мовою, я боюся, що в людини, яка зовсім не розмовляє англійською, можуть виникнути проблеми з розумінням самого додатка». 

Втім, для багатьох українських спеціалістів з діджитал-агенцій та представників бізнесу вже не складе значних проблем користування англомовним софтом. 

Tawk.to

Tawk.to — американський сервіс, існує з 2013 року, основний офіс у Лас-Вегасі, є також філії в Європі, Австралії та на Філіппінах. Надає такі можливості, як живий чат з оператором, окрема сторінка чату (якщо немає свого сайту) та налаштування бази знань. 

Цікавий факт, що всі ці послуги надаються безоплатно назавжди. Як же платформа заробляє гроші, якщо всі інструменти безкоштовні? Для монетизації є дві платні опції. По-перше, кожен чат, створений у Tawk.to, має внизу назву сервісу з відповідним посиланням, тобто клієнт по факту розповсюджує рекламу. Якщо ви хочете прибрати посилання на сайт, за це потрібно заплатити. По-друге, компанія надає послуги з найму операторів — година роботи коштує 1 долар. В описі пропозиції стверджується, що оператори сервісу говорять на багатьох мовах, але зараз доступна тільки англійська. 

Втім, нас цікавить онлайн-чат, і його можна самостійно інтегрувати на свій сайт. Для цього потрібно скопіювати код віджета або встановити плагін для CMS. Лишається тільки додати своїх операторів до адмінки і працювати, отримуючи не лише всі повідомлення в одному вікні, а й статистику по них. 

У панелі адміністратора є кілька мовних версій. Найдоступніші для нас — англійська та російська, української, на жаль, немає. 

KwizBot

KwizBot — українська платформа, яка дозволяє створювати онлайн-чат із оператором або конструювати чат-боти. 

Сервіс надає повноцінний віджет для спілкування з клієнтами, який можна кастомзіувати під стиль свого сайту. Ба більше — є різні модифікації чату. Перша, стандартна — вікно з перепискою у куточку екрану. Далі йдуть повноекранний чат та інлайн-чат (його можна вбудувати, наприклад, у статтю). І родзинка на торті — анімований персонаж, який махає рукою з правого нижнього кутка сторінки, пропонуючи вступити з ним у розмову. Якщо на нього клікнути — розгортається діалог.

У панелі адміністратора можна об’єднати різні канали комунікації (живий чат онлайн, Viber, FB, Telegram), створювати чат-ботів за допомогою простого конструктора, здійснювати одну розсилку повідомлень одразу на декілька месенджерів. 

Завдяки карткам клієнта, у які вносяться всі дані про лід та історію взаємодії з ним, оператор може ідентифікувати користувача одразу, як тільки він напише. А система звітності дозволяє відстежувати рух лідів по воронці продажів та аналізувати ефективність роботи операторської команди. Крім того, сервіс пропонує опцію надсилання файлів у повідомленнях та віджет оплати прямо у чаті.   

Це сучасна маркетингова платформа для комунікацій, яка інтегрується з CRM та ERP та продуктами, які мають API. KwizBot підтримує декілька мовних версій, а дані розміщені на європейських серверах, що забезпечує додатковий захист. 

Але цей сервіс розраховано здебільшого на середній та великий бізнес, тому розцінки на його послуги можуть підійти не всім. Наприклад, найнижчий тариф коштує 3000 доларів на рік (250 на місяць). 

При цьому за ці 3000 доларів на рік можна підключати до 20 операторів і одного чат-бота. Якщо порівняти з іншими сервісами, то HelpCrunch надає безліміт по операторах та віджетах усього за 99 доларів на місяць, а LiveChat просить 19 доларів за одного агента при щомісячній оплаті (на найменшому тарифі). Але з іншого боку, при підключенні тих же 20 менеджерів послуга LiveChat уже виходить дорожчою, ніж у KwizBot. Тому все залежить від того, які має потреби ваш бізнес та скільки операторів потрібно підключати. 

Якщо ж ви представляєте невелику компанію з кількома спеціалістами у чаті підтримки — можливо, краще розглянути сервіси, де є тарифи, розраховані на малий бізнес, або і взагалі подумати щодо Tawk.to, який надає онлайн-чат на сайт безкоштовно.

У цьому огляді ми познайомилися з компаніями, основними послугами яких є живі чати і чат-боти. Ці два напрямки взаємопов'язані між собою, тому здебільшого зустрічаються разом — щоправда, є ряд сервісів, які надають чат-боти окремо. Всі згадані компанії дуже різні, тому ми віримо, що серед них є змога вибрати провайдера послуги, який підійде саме вам. 


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: