CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як зовнішні посилання впливають на просування сайту на сьогоднішній день?

 281
07.05.2020
article

Співробітник пошукової системи Джон Мюллер на останній Відеозустрічі для вебмайстрів заявив, що цінність посилань Google визначаються в першу чергу виходячи з потреб користувачів.

Питання до Мюллера містило в собі наступний сенс.

Чи є якась різниця між посиланнями, розміщеними в статичному і основному контенті, і несуть вони якусь користь? Чи мають вони однакову цінність?

Мюллер зазначив, що алгоритми ставити на перше місце не потрібно. Необхідно брати до уваги те, що значимо і цікаво для користувачів. Він розповів, що алгоритм пошукової системи Google побудований таким чином, що реагує точно так само як і користувачі. Алгоритми повинні відповідати запитам користувачів і нести користь.

Читайте також: Як макети SERP Google впливають на користувачів?

Мюллер підкреслив також, що важливо оптимізувати пошукову систему під запити користувачів. Користувачі, відкриваючи сторінку ресурсу, зосереджують увагу на її головному контенті. Точно так же повинен діяти і алгоритм. Пошукова система Google завжди фокусується на основному контенті. Але при цьому і інша інформація на сторінці не залишається без уваги. Важлива внутрішня оптимізація сайту і корисний контент. Тому, якщо виходити із зазначених даних, найбільшу вагу буде у посилань з тегом  < body >.

Посилання, що знаходяться в статичному контенті, наприклад, в меню навігації або футере також матимуть деяку вагу, але при цьому пошукова система Google не робить на них головний акцент, фокусуючись на основному контенті.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чат або скористайтеся одним з номером телефону ️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: