CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як змінюється цінність зовнішніх посилань

 2214
12.05.2020
article

На останній відеозустрічі, яка була проведена для вебмайстрів, співробітник компанії Google Джон Мюллер розповів про те, чи втрачають з часом посилання свою цінність.

Як правило, посилання, існуюче протягом тривалого часу буде втрачати цінність. Теоретично таке може бути, але на практиці зустрічалися і інші випадки, коли посилання не втрачають цінність. Слід зазначити і той факт, що не завжди нове посилання буде вважатися менш цінною, ніж стара.

Необхідно пам'ятати про те, що цінність посилання визначається за великим рахунком не часом, а тим, наскільки релевантний контент, який був знайдений в пошуковій системі по певних запитах і посиланнях, які перебувають в ньому.

Посилання змінюють свою цінність з часом

Посилання можуть втрачати або ж набувати свою цінність з часом. Але відбувається це не завжди. В першу чергу результат буде залежати від того, які зміни відбуваються на веб-сайті, на якому розташовуються дані посилання.

Читайте також: Як макети SERP Google впливають на користувачів?

Якщо буде додано статтю з високою релевантність, то вона буде мати більшу цінність. Але коли релевантність статті з часом зменшиться, то і посилання відповідно втратить свою значимість.

Цінність посилань знижується, але не у всіх випадках

Коли посилання розташовується в статті, яка не втрачає свою актуальність, цінність не змінюється навіть з часом. Поки стаття буде релевантною, посилання буде мати високу цінність. У деяких випадках стаття може стати релевантної тільки з часом, відповідно і посилання, розміщена в цьому контенті, матиме велику цінність з часом.

Виходячи з цього, можна зробити висновок, що посилання має високу цінність тільки в тому випадку, якщо контент, в якому вона розміщена, є релевантним і актуальним. Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете у хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: