CityHost.UA
Допомога і підтримка

Навіщо сайту сниппет

29.07.2019
article

Сніпет — це представлення веб-сторінки в пошуковій видачі. Здебільшого він складається з тайтла, URL і дескрипшна. Коректно складений сніпет безпосередньо впливає на CTR (співвідношення числа кліків до числа показів сторінки у видачі). Він покращує поведінкові фактори, збільшує кількість відвідувачів і прибуток, який отримує онлайн-бізнес.

Зверніть увагу! Правильно складені сніпети — лише один з елементів оптимізації онлайн-ресурсу. Якщо хочете просунути інтернет-магазин, портал або блог до перших позицій видачі, пам’ятайте про адаптивність сайту, швидкість завантаження веб-сторінок, виправлення циклічних і битих посилань.

Як створити сниппет для пошукових систем

Сніпети у видачі Google бувають трьох типів:

  • звичайні — складаються з тайтла, URL і дескрипшна веб-сторінки;
  • розширені — можуть включати додаткову інформацію: ціна й доступність товару, рейтинг і кількість відгуків, фото рецепта.
  • блок із відповідями («нульова позиція») — фрагмент тексту, доповнений у деяких випадках зображенням, який дає повну відповідь на питання користувача.

Щоб у пошуку з’явилися звичайні сніпети не потрібно робити ніяких особливих дій — досить скласти коректний тайтл, дескрипшн і дочекатися, поки веб-краулер просканує і проіндексує сторінку. Наприкінці цієї статті ми поділимося декількома трюками, які допоможуть створити привабливий сніпет.

Розширені сніпети генеруються, якщо на сайт впроваджена мікророзмітка schema.org. Перевірити, чи додана ​​вона в блог або інтернет-магазин, і, якщо додана, чи правильно оформлена, можна Інструментом перевірки структурованих даних Google. Введіть URL або фрагмент HTML-коду, який хочете перевірити, і натисніть кнопку «Запустити тест». Через 3–5 секунд у правій частині екрана відобразиться інформація про те, які елементи schema.org впроваджені на онлайн-ресурсі й чи є помилки в синтаксисі.

Як написати сніпет розширеного типу? Делегуйте цю роботу програмісту, який вміє працювати з мікророзміткою й добре розбирається у видах інформації, яку можна з її допомогою позначити.

Коли мова йде про просування сайту за допомогою блоків із відповідями, здебільшого маються на увазі обрані сніпети (Featured Snippet) — фрагменти тексту веб-сторінки, у яких міститься повна відповідь на поставлене користувачем питання. Іноді ці фрагменти складаються з речень, які в тексті веб-сторінки розміщені не одне за одним.

Щоби потрапити на «нульову позицію» необхідно:

  1. Просунути сторінку в топ-10.
  2. Скласти список коротких запитань, які стосуються вмісту сторінки й на які зможете дати повну відповідь. Приклад такого питання для SEO-блогу — «що таке сніпет».
  3. Дати відповідь, об’ємом 40–50 символів, на поставлене запитання. Відповіді на запитання на кшталт «Що таке N» повинні починатися з «N — це…».
  4. Додати мікророзмітку schema.org. Вона допомагає пошуковим системам генерувати розширені сніпети й підказує, чи підходить веб-сторінка для створення «нульовій позиції».

Як скласти привабливий звичайний сніпет

Використовуючи перераховані далі правила створення сніпета й застосовуючи рекомендації з попередніх статей блогу СітіХост (наприклад, оптимізація юзабіліті сайту), без зусиль збільшите CTR, кількість відвідувань онлайн-ресурсу і прибуток.

  • Додайте заклик до дії. Наприклад, «Заходьте й отримаєте знижку 15 %».
  • Проаналізуйте сніпети конкурентів і упровадьте в дескрипшни веб-сторінок вашого сайту найцікавіші їхні елементи.
  • Іноді сніпети генеруються виходячи не з інформації в дескрипшні, а з вмісту сторінки. Щоб у такому випадку сніпет продовжував привертати увагу користувачів, створюйте якісний контент, без помилок і одруків. Якщо не зробити цього, відповідь на питання про те, на що впливає сніпет конкретно для вашого сайту, буде звучати так: «На зниження числа відвідувачів і відсотка CTR».
  • Додайте привабливий фавікон. Ви можете візуально виділити сайт у видачі, створивши favicon, який відрізняється від іконок сайтів конкурентів. Наприклад, якщо вони здебільшого використовують круглі фавікони, виконані в холодних тонах, додайте у свій інтернет-магазин або блог квадратну, або трикутну іконку червоного або рожевого кольору.
  • Використовуйте спецсимволи. Наприклад, ♥, ►, ▼. Вони привертають увагу і збільшують ймовірність того, що користувач перейде на ваш сайт.

Ось ви й дізналися про те, як сніпет впливає на відвідуваність і які дії виконати, щоби за допомогою цього елемента зробити блог або інтернет-магазин привабливим для відвідувачів ще до того, як вони зайдуть на нього.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: