CityHost.UA
Допомога і підтримка

Правила складання title і alt картинок

20.08.2019
article

Правильно заповнені Title і Alt зображень не просто допомагають пошуковим системам зрозуміти суть сторінки. Вони можуть навіть привести додатковий трафік з Google та Яндекс Картинок. Що таке alt і title зображення? Це атрибути, за якими і пошукові роботи, і відвідувачі сайту краще розуміють, що показано на фото. Обидва вони – напряму чи опосередковано – покращують поведінкові фактори і, відповідно, допомагають зайняти хороші позиції у видачі. Атрибут alt картинок більше потрібен для пошукових систем, а title – для користувачів. Але заповнювати бажано їх обидва.

Як правильно використовувати атрибут Title картинок і де його знайти?

Що таке Title картинки? Це підказка, яка відображається при наведенні курсора мишки на фото. Завдяки їй користувачі краще розуміють, що тут зображено. Безпосередньо Title на просування не впливає, але опосередковано може. Зокрема, через поведінкові фактори, адже підказки завжди актуальні. Особливо, якщо незрозуміло, що показано на зображенні.

Як прописати Title картинки? Досить просто дотримуватись простих рекомендацій:

  1. Прописуйте тільки важливу інформацію. Вона повинна підходити зображенню за змістом. В іншому випадку Title буде лише відштовхувати користувачів.
  2. Намагайтеся не робити його занадто довгим. Обмежень тут немає. Але якщо користувач побачить підказку довжиною в 2-3 рядки – навряд чи він стане її читати.
  3. Додавайте в Title один з основних ключових слів (по можливості). Звичайно, пошуковим системам це не сподобається. Зате користувач упевниться, що ця сторінка точно релевантна його запиту.
  4. Уникайте дублів. Намагайтеся, щоб зміст Title не дублював заголовки H1, H2, H3. Звичайно, 100%-ної унікальності домогтися важко. Але як мінімум можна додати в опис слова «фото» чи «скріншот».

Чому так важливо заповнювати атрибути alt?

Атрибут alt – це параметр, за яким пошукові системи розуміють, що зображено на фото.. Він покращує релевантність сторінки та являється одним з важливих параметрів для просування. Тому його потрібно заповнювати завжди. В іншому випадку ви втратите можливість зайняти більш високі позиції у видачі.

Що стосується користувачів, то вони бачать атрибут alt:

  • при перегляді фото в «Пошуку по картинках»;
  • коли в браузері відключений показ графічного контенту (подібне рідко, але буває);
  • коли сайт розміщений на недорогому хостингу (картинки завантажуються повільно або не відображаються зовсім).

Для заповнення атрибуту alt треба дотримуватися таких порад:

  1. Перевіряйте, що alt підходить до картинки та релевантний розташованому поруч тексту.
  2. Дотримуйтеся оптимальної довжини – мінімум 3-4 слова, але не більше 250 символів.
  3. Не зловживайте ключовими словами. Їх вставляти можна, але в помірній кількості. Не варто прописувати відразу кілька ключових слів поспіль – пошуковики однозначно вважатимуть це за спам. Досить одного основного і пари додаткових запитів.
  4. Не використовуйте комерційні слова. До таких належать «купити», «замовити», «ціна». Винятки становлять лише картинки, до яких вони дійсно підходять за змістом (наприклад, прайс-лист).

Тепер ви знаєте, як прописати alt і title для зображень, і навіщо вони потрібні. Звичайно, для внутрішньої оптимізації треба виконати величезний масштаб робіт: зібрати семантику, розробити грамотну структуру, скласти карту сайту, оптимізувати мета-теги. Але alt і title картинок не менш важливі, адже це теж один з основних пунктів, що впливає на успіх просування веб-ресурсу.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: