CityHost.UA
Допомога і підтримка

Атрибути Title та Alt для картинок: де їх знайти та як писати

 9180
20.08.2019
article

 

 

Правильно заповнені метатеги зображень не просто допомагають пошуковим системам зрозуміти суть сторінки. Вони можуть навіть привести додатковий трафік з Google Images. Що таке Alt та Title картинок? Це атрибути, за якими і пошукові роботи, і відвідувачі сайту краще розуміють, що показано на фото. Обидва вони — напряму чи опосередковано — впливають на поведінкові фактори і, відповідно, допомагають зайняти хороші позиції у видачі. Але, щоб отримати бажаний результат, варто спочатку ознайомитися з правилами оптимізації Alt і Title медіа матеріалів.

Як правильно використовувати атрибут Title картинок та де його знайти

Що таке Title картинки? Це підказка, яка відображається при наведенні курсора мишки на фото. Завдяки їй користувачі краще розуміють, що тут зображено. Безпосередньо Тайтл на просування не впливає, але опосередковано може. Зокрема, через поведінкові фактори, адже підказки завжди актуальні. Особливо, якщо незрозуміло, що показано на зображенні.

Як прописати Title картинки? Достатньо дотримуватись простих рекомендацій:

  • Вказуйте тільки важливу інформацію. Вона повинна підходити зображенню за змістом. В іншому випадку Тайтл буде лише відштовхувати користувачів.
  • Намагайтеся не робити його занадто довгим. Обмежень тут немає. Але якщо користувач побачить підказку довжиною у 2-3 рядки — навряд чи він стане її читати.
  • Додавайте в Title основне ключове слово або його варіацію. Так пошукові системи краще зрозуміють тематику сторінки, а користувачі — зможуть впевнитись, що сторінка відповідає їх запиту.
  • Уникайте дублів. Title не має дублювати заголовки H1, H2, H3. Звичайно, 100% унікальності домогтися важко. Але як мінімум можна додати в опис слова «фото» чи «скриншот».

Чому так важливо заповнювати атрибути Alt

Атрибут Alt — це параметр, за яким пошукові системи розуміють, що зображено на фото. Він покращує релевантність сторінки та є однією з важливих умов для просування, тому його потрібно заповнювати завжди. В іншому випадку ви втратите можливість зайняти вищі позиції у видачі.

Що стосується користувачів, то вони бачать атрибут Alt картинки:

  • при перегляді фото в «Пошуку по картинках»;
  • коли в браузері відключений показ графічного контенту (подібне рідко, але буває);
  • коли сайт розміщений на неякісному хостингу (картинки завантажуються повільно або не відображаються зовсім).

Для правильного виконання технічного SEO для зображень, зокрема заповнення атрибута Alt, треба дотримуватися таких порад:

  1. Переконайтеся, що Alt підходить до картинки та релевантний розташованому поруч тексту.
  2. Дотримуйтеся оптимальної довжини — мінімум 3–4 слова, але не більше 100–125 символів.
  3. Не зловживайте ключовими словами. Їх вставляти можна, але в помірній кількості. Не варто прописувати відразу кілька ключів поспіль — пошуковики однозначно вважатимуть це за спам. Досить одного основного та пари додаткових запитів.
  4. Доречно використовуйте комерційні слова. До таких належать «купити», «замовити», «ціна». Їх слід вставляти тоді, коли вони справді підходять за змістом, наприклад, прайс-лист або пропозиції щось придбати.

Тепер ви знаєте, як прописати Alt і Title для зображень, і навіщо вони потрібні. Звичайно, для внутрішньої оптимізації треба виконати величезний масштаб робіт: зібрати семантику, розробити грамотну структуру, скласти карту сайту, оптимізувати метатеги. Але атрибути картинок не менш важливі, адже це теж один з основних пунктів, що впливає на успіх просування веб-ресурсу.

Вам було цікаво дізнатися про SEO Alt і Title зображень? Тоді поділіться публікацією в соціальних мережах та додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити недорогий хостинг в Україні ви можете у компанії Cityhost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям:

Автор: Богдана Гайворонська

Журналіст (з 2003 року), IT-копірайтер (з 2013 року), контент-маркетолог Cityhost.ua. Спеціалізується на статтях про технології, створення та просування сайтів.