CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як правильно скласти url-адреса

 1622
19.08.2019
article

Коли мова заходить про внутрішню оптимізацію сайту, більшість людей згадують про мета-теги та заголовки H1. А про URL-адресу забувають. Хоча це теж важливий параметр, що враховується пошуковими системами.

Грамотна оптимізація URL-адреси сайту допомагає зайняти більш високі позиції у видачі. Тому перед реєстрацією домена потрібно добре розібратися в даному питанні, аби розуміти, що таке URL і як правильно його оптимізувати.

Що таке URL сайту?

URL адреса – це стандартний спосіб запису розташування сайтів, їх сторінок і файлів. Першим вказується мережевий протокол: http або https.

Зазвичай сучасні браузери його не відображають. Побачити мережевий протокол можна, скопіювавши посилання і вставивши її куди-небудь.

Далі йде домен і певний шлях до якоїсь сторінці. Його і треба правильно прописувати – з урахуванням наведених нижче порад.

Як оптимізувати URL сайту?

Розглянемо основні рекомендації, як оптимізувати URL адреса сайту:

  1. Прописуйте ключові слова в URL. В першу чергу це стосується домену. Він безпосередньо впливає на результат просування і повинен містити основну ключову фразу. Оптимізувати треба і кожну окрему сторінку, додаючи в URL потрібний запит. Це сподобається не тільки пошуковикам, але і користувачам. Адже спів падіння з пошуковим запитом підсвічуються жирним і в описі, і в адресі сторінки. А це привертає увагу і ненав'язливо підштовхує людину зайти на сайт.
  2. Дотримуйтеся оптимальної довжини URL – 3-5 слів. Пошуковики не люблять довгі посилання і обрізають їх. Плюс чим більше ключових слів в URL, тим менше їх вага (вона ділиться пропорційно).
  3. Не зловживайте глибокою вкладеністю сторінок. Навіть якщо документ знаходиться в 5-6 кроках від головної – нескладно правильно скласти URL адресу. Досить просто прибрати зайві підкатегорії. Глибока вкладеність сторінок збільшує довжину посилання, зменшує вагу ключових слів, та й заплутує користувачів (вони не зрозуміють, де знаходяться).
  4. Використовуйте дефіси в якості роздільників між словами. Це найбільш оптимальний варіант і для Яндекса, і для Google. Від нижніх підкреслень краще відмовитися.
  5. Пишіть символи в нижньому регістрі. Забудьте про Caps Lock, інакше сторінки будуть індексуватися гірше.
  6. Використовуйте кирилицю в URL на ваш розсуд. Будь-який російський чи український хостинг надає таку можливість. Але писати домен на кирилиці все ж не рекомендується. При копіюванні кожна буква перекодується в 6 символів – і виходить довгий URL.
  7. Перевіряйте, що у однієї сторінки – одна адреса. Ніяких дублів бути не повинно. Або ж треба закривати їх від індексації чи вказувати канонічну сторінку за допомогою атрибута rel = canonical.
  8. Не забувайте, що ключові слова підраховуються по всій сторінці. Якщо в тексті і в заголовках фраза зустрічається 10 разів, то разом з URL буде вже 11 входжень. Враховуйте це, аби уникнути переспаму.
  9. Прописуйте URL зручним способом. Не обов'язково робити це вручну. Наприклад, в Wordpress можна поставити плагін Cyr-To-Lat для автоматичної генерації посилань на латиниці за назвою заголовка H1.

Тепер ви знаєте, що таке URL адреса, і якими способами можна її оптимізувати. Звичайно, це один маленький пункт, який особливо на результати просування не вплине. Наприклад, великим магазинам ще обов'язково знадобиться оренда серверу, грамотний дизайн, зручне юзабіліті. Але при комплексному підході до просування сайту правильно оптимізовані URL-адреси дадуть потрібний результат.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити недорогий хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чат або скористайтеся одним з номером телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: