Google запустив програму, яка дозволяє розміщувати в Google ads (платні рекламні оголошення) 3D об'єкти. Це, практично те саме, що "взяти" товар руками, не ходячи в магазин. Покупець може самостійно наближати об'єкт, повертати його, розглядати всі деталі.
Цей апдейт привабливий ще й тим, що ви самостійно завантажуєте і редагувати зображення. І не думайте про спеціальні навички програмування: розширення для сайту воно підбере автоматично.
Читайте також: Відеокурс від myTarget.Що ще зручно: власники самостійно встановлюють терміни акцій, регулюють процес продажу і повернення товарів. Рекламодавець сам прописує зручні йому умови роботи з покупцем. Майже міні логістика на свій розсуд. Дана інновація дозволить власникам інтернет магазинів і онлайн-послуг підвищити рейтинг своєї компанії, адже продукт буде практично на долоні у користувача.
Але головне в новій фішці бета-тестування результатів - це цілеспрямованість. По-суті функція позбавляє користувача від нав'язливо-дратівливої реклами поза запиту. Так, якщо покупець шукає шкарпетки з прикольним принтом, йому не будуть вискакувати паралельно футболки або джинси з класними малюнками. Бета-тестування допомагає зосередити увагу кінцевого споживача саме на тому, що він шукає. Відповідно не буде моменту виходу з сайту до досягнення кінцевої мети-покупки.
Читайте також: Ok Google став зрозуміліше і ближче до людей.Ця вкрай корисна функція захищає права як споживачів так і продавців. Нагадаємо, що з 31 березня 2021 паралельне відстеження (саме так це називається) стає необхідним для всих онлайн шопінгів, і контекстної реклами.
Цікаво що для відеофайлів вона може не застосовуватися, а для хостингів так взагалі недоступна. Ну ... в принципі, Навіщо? Адже мова йде про захист прав споживачів і виробників в цілому.