У недавньому прес-релізі Корпорація порадувала своїх користувачів і рекламодавців новинами. Популярний 3D додаток Swirl тепер є в усьому світі.
Нагадаємо, що ми говоримо про спеціальний формат розміщення рекламних оголошень. Він цікавий тим, що створює ефект присутності завдяки своїй об'ємності. Важлива інтерактивність доповнення, що дозволяє познайомитися з продуктом щільніше і збільшити можливості компанії популяризувати торгову марку.
З його допомогою фотографію можна повертати, наближати, розтягувати, розглядати найдрібніші деталі так, як якщо б предмет був у вас в руках. Це робить продукт більш привабливим і збільшує залученість покупців в бренд.
Читайте також: Lasso не витримало конкуренції з TikTok.За допомогою нього продавець може створити будь-яку рекламну історію свого продукту, закцентувати увагу на унікальних особливостях, дати повні характеристики товару. Працювати легко. Потрібно вибрати в Google Web Designer 3D шаблони і використовувати нові інструменти Swirl. Платфформа Poly дасть можливість створити відчуття присутності, досягти високої якості та реалістичності фотозображення.
Зручність додатка полягає ще в тому, що він дозволяє створювати звіт про обсяг доступних показів. Потрібно в фільтрі вибрати атрибути оголошень, натиснути "+" і "додати", потім "готово" і "зберегти". 3D Swirl вже використовується кількома відомими компаніями: Adidas, Purina, Nissan. Аналіз показав, що завдяки нововведенням зацікавленість користувачів підвищилася в рази. Так само в своїй заяві Google відзначив, що дата обов'язкового переходу на паралельне відстеження для відеокампаній перенесено на рік. Старт відбудеться 31 березня 2021.
Читайте також: Челлендж 2020: стати ТОП серед SEO-трендів.Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете у хостинг-компанія CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.