Мікророзмітка сайту — це додатковий синтаксис сторінок, який допомагає веб-краулерам більш точно визначити їхній вміст.
Але користь вона приносить не тільки пошуковим роботам, але і відвідувачам. Адже до сніпетів інтернет-магазинів, блогів і форумів, що впровадили мікророзмітку, у пошуковій видачі додаються додаткові елементи. Наприклад, ціна й наявність товару, рейтинг статті або новини й кількість залишених до неї коментарів. Користь, яку приносить семантична розмітка просуванню сайту, також неоціненна — завдяки додатковим елементам в сніпетах, вони привертають більше уваги користувачів і ймовірність того, що вони перейдуть на сайт, збільшується.
Зверніть увагу! Швидкість завантаження веб-сторінок — ще одна властивість, на яку веб-краулер звертає увагу під час сканування. Власники онлайн-ресурсів, які обрали хостинг сайту СітіХост для розміщення файлів, уже помітили, наскільки швидко почали завантажуватися їхні блоги, портали та інтернет-магазини. Якщо тільки плануєте створити сайт, рекомендуємо подивитися наші пропозиції з оренди віртуального хостингу, сервера або VDS.
Теорія про мікророзмітку
Про те, що таке мікророзмітка, ми вже розповіли на початку статті. І тепер пора перейти до другого питання — з чого вона складається. Отже, мікророзмітка складається зі:
- словника — групи властивостей і атрибутів, які визначають вміст сторінки сайту.
- синтаксису — набір тегів для визначення способу використання словника.
Найпоширеніший словник семантичної верстки — schema.org, розроблений у 2011 році. Першими компаніями, які використовували його, стали Microsoft, Yahoo! і Google. Через деякий час schema.org була впроваджена і в штучний інтелект пошукових роботів Яндекса. Саме з цього періоду веб-майстри й оптимізатори почали помічати вплив мікророзмітки на позиції їхніх сайтів у видачі пошукових систем. Особливість schema.org — простота впровадження на сайті — синтаксис мікророзмітки додається в розділ HEAD або BODY сторінки.
Другий популярний словник — Open Graph. Його розробила компанія Facebook, щоби посилання на будь-який онлайн-ресурс коректно відображалося під час публікації в соцмережі. За допомогою Open Graph вказуються такі дані, як URL зображення, мова опублікованого матеріалу, назва сайту та ін.
Чому мікророзмітки так важлива
Починаючи цю статтю, ми в двух словах згадали про те, що семантична розмітка — це простий спосіб зробити сніппети у видачі привабливими й залучити більшу кількість відвідувачів на сайт. Крім того, впровадження schema.org допомагає веб-краулерам більш точно зрозуміти контент веб-сторінок. І вони починають ефективніше визначати їхню релевантність. А це, як нескладно здогадатися, дозволить сайту прискорити рух до перших позицій видачі.
Знаючи, що таке семантична розмітка, застосувавши ці знання й переконавшись, що виконані рекомендації з попередніх статей блогу СітіХост (правильно складена структура сайту, усунуті циклічні й биті посилання і т. д.), будьте впевнені в тому, що ваш блог або інтернет- магазин уже скоро почне рухатися швидше до топ-1 пошукової видачі.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете у хостинг-компанія CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.