CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як Google використовує негативні і позитивні відгуки про сайт в ранжируванні

 263
10.07.2020
article

Наскільки важливі позитивні або негативні лайки і коменти юзерів на сторінці? Цим питанням впритул зайнявся Роджер Монті, маркетолог з 20-ти річним досвідом в сфері IT технологій. Про це ми зараз і поговоримо. Є думка, що при автоматичному ранжуванні Google використовує аналіз настроїв.

Експерт Google Білл Славське висловився про це так

Для Search Engine Journal Славський пояснив ситуацію так: "Відчуття від отриманої інформації неможливо прорахувати. Емоції ефемерні. Але, використовуючи новітні методи НЛП ми можемо вивести графік зацікавленості сторінкою навіть по "лайкам" і "коментах". Важлива не кількість нових знань, отриманих відвідувачем сторінки. Аналіз включає дані про задоволеність отриманою інформацією. "Він зазначив, що Google не буде блокувати сторінку тільки тому, що негативних відгуків виявилося більше, ніж позитивних або навпаки. Фахівець вважає такий підхід зовсім не професійним.

Читайте також: Facebook заявив про те, що він буде судитися.

Для програми при ранжируванні важливі інші "тригери" в підвищенні рейтингу. Наприклад, якщо контент сайту відповідає запитам його цільової аудиторії або дає відповіді на поточний запит ринку, але має низьку емоційну оцінку, сайт не буде знижуватися в рейтингу.

Найкаверзніше питання до розробників звучав так: "Чи є у вас спеціальний оператор, що вимірює настрій на сайті. Припустимо SEO фахівець визначить, який бренд популярний і стане використовувати його в якості плагіна, чи не означає, що сайт підвищитися в рейтингу автоматично?".

Білл відповів: "Вкрай наївно вважати, що пошукові системи настільки емоційні або прості. Безумовно, фактори настрою враховуються, але вони не вирішують: використання популярного плагіна не причина підвищення рейтингу."

Читайте також: Різниця між абсолютним і відносним URL.

На початку року було опубліковано заяву про те, що рейтинги формують як позитивні, так і негативні відгуки. Візьмемо запит: завести кота породи Сфінкс. Ви пишите в пошуковику: "Чому варто завести Сфінкса?". Google видасть вам відповідь таким чином, що ви зможете побачити всі плюси і мінуси цієї породи і зможете прийняти адекватне рішення, чи готові ви на свою мрію. Сенс такого підходу в тому, щоб споживач міг отримати повну інформацію про предмет, а не огризок його цілісності.

Більш того, два роки тому Google ввів нову опцію: при внесенні запиту на шуканий продукт, ви маєте можливість конкретизувати ваш запит, а не просто отримати загальну інформацію про предмет бажання. Звернемо увагу на те, що Роджер Монті також провів свої дослідження і прийшов до висновку: аналіз настрою використовується для ранжирування, а для надання більш об'ємною і адекватної інформації.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і зареєструвати домен com.ua ви можете у хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: