- Корисне для IT-підприємців
- Розробка
- Дизайн
- Креатив
- Маркетинг
- SEO
- Як вибирати Телеграм-канали для роботи
Якщо ви постійно розвиваєте свій сайт, самі чи за допомогою адміністраторів, вам потрібні постійні ідеї — контент, реклама, технічне вдосконалення. Треба вирішувати, як просувати сайт у соцмережах і будувати SEO-стратегію, як пришвидшити завантаження сторінок і що потрібно оптимізувати, який контент буде актуальним для клієнтів.
Джерелом швидких ідей може бути Телеграм. Це дуже динамічна платформа, яка навряд стане підручником з маркетингу чи розробки: інформація швидко змінюється і не має якоїсь систематизації. Але Телеграм може постійно підкидати ідеї, думки, лайфхаки, які потраплять на очі вчасно і наштовхнуть на щось важливе.
Ми зібрали для вас добірку ТГ-каналів, що будуть корисні при створенні та розвитку сайту, і згрупували їх за тематикою.
В першу чергу, звісно, ми хотіли б звернути увагу на ТГ-канал Cityhost. Тут можна знайти не лише внутрішні новини компанії, а й поради з маркетингу, SEO; інформацію про те, як працюють хостинги для сайтів, кому знадобиться оренда віртуального сервера, в чому полягають особливості dedicated сервера і багато іншої профільної інформації. Крім того, канал ознайомлює читачів із українськими доменами і тим, як можна українізувати адресу власного сайту.
Корисне для IT-підприємців
Fedorov, канал міністра цифрової трансформації — все, що треба знати про цифровізацію, функції Дії, законодавчі перспективи стосовно цифрового світу тощо.
MC.today — новини українського IT та бізнесу. Залежно від того, для чого ви розвиваєте сайт, на перетині цих тем цілком реально знайти для себе щось важливе — і для роботи, і щоб просто почитати та надихнутися.
Читайте також: ТОП-10 українських подкастів про IT для початківців та професіоналів діджитал-галузі
Розробка
Той самий Бабіч — канал веброзробника. Тут ви знайдете рішення, заняття, думки, запрошення на івенти. Крім того, автор каналу активно просуває власні і чужі волонтерські збори. Треба сказати, що автор веде канал все ж із точки зору найманого працівника в галузі веброзробки, а не власника сайту, тож там також є особливості співбесід та думки про життя, втім канал цікавий.
Дизайн
Дизайн-борщ обіймає доволі широке коло тем дизайну, від листівок до книг, і не все тут згодиться для веб-розробника. Проте він стежить за сучасними трендами, а також приділяє увагу шрифтам. Шрифти відіграють чималу роль у тому, наскільки привабливим і читабельним буде сайт, до того ж зараз варто позбавлятися шрифтів російської розробки, тож цей канал стане в нагоді.
Мова дизайну — канал про графічний дизайн, де охоплені як загальні питання, так і більш практичні: сучасні шрифти, креативні розсилки, приклади вдалих дизайнів. Тут можна знайти багато чого для натхнення.
Креатив
Водоканал — канал креативного директора Banda Agency, присвячений, як легко здогадатися з назви, креативу. Жартуємо. На каналі є цікаві кейси, приклади вдалої реклами, способи використання ШІ у створенні контенту. Там трапляються і просто методички, зокрема англомовні.
Рекламнутий — канал креативного копірайтера, який збирає класні приклади реклами.
Контент вирішує! — блог про контент, презентацію проекту в інтернеті і те, як перетворювати цікаві статті та креативні дизайни в конверсії на сайті. Контент справді важить багато, тож цей канал буде цікавим та корисним.
Нейроєнот | Нейромережа Midjourney, chat GPT та інші — канал, присвячений використанню нейромереж для маркетингу, створення контенту та інших потреб. Зараз штучний інтелект стає одним з важливих інструментів контент-мейкера, зокрема і для сайтів, тож тут можна набратися ідей.
Маркетинг
I-Marketing.ua — канал засновника I-Marketing, найрізноманітніші ідеї, від того, як читати статистику на Facebook, до використання штучного інтелекту в маркетингу, цікаві приклади креативу.
MarkeTech — канал про застосування сучасних технологій в маркетингу. Це буде корисно, адже немає такого сайту, якому не потрібна реклама, а через рекламу — відвідувачі. Автор зачіпає тему різноманітних додатків та ресурсів для аналітики, ШІ, спеціальних скриптів, фішок Google, TikTok тощо.
SMM Fans — канал для сммників, але буде корисний і тому, хто веде сайт, а смм має як додатковий інструмент його просування. Тут є і інструкції, і цікаві інструменти для роботи, і використання нейромереж, і шаблони контент-планів, і інструкції на кшталт «як зробити отаку жовту нотаточку для інстаграму».
Читайте також: Топ-10 українських YouTube-каналів про IT
SEO
Devaka Talk — ТГ-канал Сергія Кокшарова, аналітика з технічної оптимізації сайтів. Тут можна знайти багато ідей з так званого hard SEO, оптимізації під Google. І це не лише про те, які ключові слова вписати у ваші статті для просування. Спеціаліст розповідає про вигляд сторінки, що розмістити на картці товару, який уже розпродано, які баги можуть зашкодити сайту тощо.
SEO Ideas — SEO Ideas, канал саме про те, що зазначено у назві. SEO-спеціаліст ділиться лайфхаками, розповідає про свій досвід. Розглядає в постах невеличкі цікаві теми — ролі адміністраторів в Google Analytics, зокрема чи можна дати права перегляду без прав адміністрування акаунту, чому сайт може не отримувати трафік, як оптимізувати сторінку тощо. На додачу канал має свій подкаст та ту ж тему, для тих, хто любить сприймати інформацію вухами.
Як вибирати Телеграм-канали для роботи
Наостанок кілька порад, як вибрати корисний ТГ-канал для себе. Якщо підписатися просто на всі, у яких бодай назва відповідає цікавій темі, можна згодом побачити у своєму месенджері невтішну ситуацію: у вас буде купа непрочитаних повідомлень і жодного бажання їх відкривати та читати. Або може скластися навпаки: ви «залипатимете» в новини надто довго, намагаючись щодня все перечитати. Щоб знайти потрібні матеріали, вибирайте дійсно корисні канали з якісним контентом.
Як варіант, можна спробувати орієнтуватися на таке:
- Авторський контент. Добре, якщо автор сам працює в області, про яку пише (більшість авторів, про які йшлося сьогодні — на керівних посадах чи мають великий досвід).
- Практичні матеріали. Нам цікаві інструкції, кейси, лайфхаки, ідеї, те, що можна втілити швидко, оскільки Телеграм це канал для поширення швидкого контенту.
- Жодних низькосортних джерел. Багато каналів призначені для монетизації та просто копіюють контент з інших. Краще уникати таких каналів та зосереджуватися на джерелах, де автор викладає корисні ідеї.
- Відповідний стиль подання інформації. Якщо вам цікаві думки цього автора, імпонує його спілкування у коментарях, після читання з'являється натхнення працювати далі — це канал, який слід додати до підписки. Джерел інформації дуже багато, і слід вибирати ті, які легко засвоюються.
Згодом ви зрозумієте, якими порадами дійсно часто користуєтеся, які спонукають задуматися, а які не викликають жодного відгуку в повсякденній роботі і в планах, що далеко йдуть. Поступово вам вдасться підкоригувати список і знайти найбільш підходящі для себе телеграм-канали для розвитку сайтів.