CityHost.UA
Допомога і підтримка

Челлендж 2020: стати ТОП серед SEO-трендів

 2599
15.07.2020
article

Бути кращим у своїй галузі-нормальне бажання будь-якого фахівця. SEO-менеджери яскраве підтвердження того, адже даний напрямок одне з найбільш амбітних серед сучасних професій. Для цього потрібно постійно зростати над собою і відвідувати різні профільні заходи. Одним з найяскравіших подій року 2019 стала конференція Optimization, яка зібрала експертів в області створення і менеджування сайтів, інтернет-проектів, пошукової оптимізації та інтернет-маркетингу.

Головними темами Конференції стали різні кейси для SEO фахівців і бізнесу різного формату, обговорення експертної думки про технології пошукових систем, ознайомлення з методами залучення клієнтів, нові підходи в performance-рекламі.

Читайте також: Lasso не витримало конкуренції з TikTok.

"Родзинкою програми" минулого заходу став виступ експерта з технічного SEO Сайруса Шепарда засновника агентства Zippy. До речі його присутність було забезпечено голосуванням учасників в телеграм-каналах. Сайрус робив доповідь про основні п'ять трендів пошукового маркетингу. Він розкрив декілька секретів надпопулярності пошукача Google і які зміни відбуваються наразі.

Тенденція номер один: нульовий клік

Раніше між веб-майстрами і Google була свого роду домовленість: сайти популяризували Google, а пошуковик давав посилання на сайт. Але останнім часом складається враження, що домовленість порушена. Зараз багато пошуків не закінчуються кліком, так як пошуковець не дає трафік сайту.

Читайте також: Google пояснив, чим корисні звіти про спам.

Наступний момент - регулятори

Вісім років тому Федеральна торгова комісія Сполучених Штатів розгорнула розслідування проти Google. Претензія була в монополізації запитів відвідувачів. Справа в тому, що сервіс надає перехід на сторінки своїх же партнерів. Відновлення розслідування може призвести до того, що Google буде розбитий на багато маленьких провайдерів, якщо не зробить інші сайти більш доступними і не розповість, як працює його алгоритм "переманювання відвідувачів".

Новий підхід до ранжирування

В кінці минулого року відбулися кардинальні зміни в підході до оцінки сайту. Тепер основним фактором популярності буде не кількість відвідувань, а наукова цінність контенту. Якщо раніше сайт якогось шарлатана ранжирувався високо, тому, що роззяви заходили подивитися на яскраві картинки, то зараз такий сайт не буде в топах, якщо не містить дійсно корисної інформації. Google не сам визначає рівень наукової важливості, а звертається до партнерів- експертів.

Під санкції потрапляють "неякісні" сайти. Наприклад сайти з серії "Гаманець або життя", котрі маніпулюють почуттями, щоб всучити свій товар довірливому клієнтові. Також низьку оцінку отримують сайти інформація на яких не достовірна. А ось якщо сайт отримує позитивні відгуки і оцінки відвідувачів, задоволених результатом, рейтинг підвищується.

Комерційні посилання. Останнім часом акцент все більше робиться на платні рекламні оголошення. Але це не означає, що Google підтримує шахрайство. Мова йде про покупку посилань, щоб підвищити свій рейтинг. Це говорить про те, що краще оформити платне оголошення, ніж намагатися обійти систему.

Мікророзмітки. У зв'язку з останніми змінами в системі сайт, який знаходиться не на перших місцях буде отримувати менше трафіку навіть при наявності на ньому ключових слів. Сайрус порадив розміщувати сторінку на платформі цілком і використовувати мікророзмітки, з урахуванням важливості метрик.

Які висновки можна зробити з виступу?

Перше: змінити підхід до ранжирування швидкий трафік більше не показник. При оцінці рейтингу враховуйте "сірих кардиналів": статті та матеріали, які можуть ненав'язливо просувати сайт і піднімати його вгору в пошуковій системі. Монетизація пошукових систем стає все більш глобальною, безкоштовного трафіку стає все менше і він слабшає. Підвищуйте авторитет платформи. Розкручуйте бренди не тільки в мережі, але і наживо: заходи, промо-акції і реклама по всіх можливих каналах. Проводьте серйозне маркетингове дослідження, для розуміння "особи вашого споживача", знайдіть свою нішу і спосіб відповісти на "біль" клієнта краще, ніж це роблять ваші конкуренти.

Мобільні гаджети: врахуйте фактор підвищення їхньої популярності. Акценти поступово переміщуються зі стаціонарних десктопів на смартфони.

Компетентність: робіть акцент на професіоналізм. Уникайте неякісного і неперевіреного контенту, це дозволить зберегти високий рейтинг. За результатами конференції вже підготовлені звіти та провідні веб-майстри використовують поради спікера по повній.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити український хостинг ви можете у хостинг-компанія CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: