CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як працювати з Google Trends

 5174
21.12.2019
article

Результати просування сайту залежать від багатьох факторів. Наприклад, від якості зібраного семантичного ядра. Але просто зібрати ключові слова недостатньо. Потрібно постійно відстежувати популярність запитів і відстежувати появу нових. А це відбувається завжди, причому з різних причин: через сезонність, світові події, «тренди», що періодично з'являються.

Як відстежувати популярність запитів? Через Google Trends. Це безкоштовний онлайн-інструмент, де можна підбирати і аналізувати затребувані запити. Надані їм дані корисні всім. Особливо – веб-майстрам і SEO-оптимізаторам, які працюють з сайтами, що пропонують сезонні товари або послуги (зимові лижі, літні футболки, путівки на море).

Але головне завдання Google Trends – аналізувати популярність запитів і тем. Він істотно спрощує просування новинних та інших сайтів, які потребують постійного контенту. Адже тут завжди можна знайти цікаві теми для майбутніх публікацій.

Як працювати з Google Trends?

Online-сервіс від Гугла має широкий функціонал, тому доведеться розбиратися у всіх його можливостях, особливостях, нюансах. Полегшити перше знайомство з ним допоможе наше керівництво по роботі з Google Trends:

На головній сторінці висить пропозицію ознайомитися з Гугл-трендами, які стосуються популярної на даний момент новини (приміром, Чемпіонат світу з футболу і т.п.).

Нижче відображається зведення даних за останній день. Додатково показується регіон і тематика, що враховуються при створенні переліку затребуваних новинних запитів. Список можна довантажувати натисканням кнопки «Ще», тим самим збираючи потрібну кількість інформації.

Якщо клацнути на будь-який рядок – з'являться приклади новин, що стосуються даного запиту. А якщо повторно клацнути на запит – відкриється нова сторінка, де буде показано графік динаміки популярності, розподіл по регіонам і схожі ключові слова.

Важливо: Якщо у вас великий проект, рекомендуємо замовити надійний VPS сервер і забезпечити стабільну роботу сайту.

Як перевірити популярність запиту по Google Trends?

Якщо користуватися Гугл Трендс, щоб шукати теми для публікацій – перерахованих вище пунктів вистачить. Але спланувати стратегію просування майданчика, який оптимізується під сезонні ключові слова, не вийде. Адже тут потрібно своєчасно ці запити аналізувати.

Перевірити популярність запиту по Google Trends нескладно. Для початку введіть в пошуковий рядок будь-яку ключову фразу.

Потім ознайомтеся з показаними результатами (вони будуть такими ж, як в 3 пункті вище). Але в даному випадку є і додаткові функції. Наприклад, можна вибрати параметри, за якими буде побудований графік динаміки популярності. Ви можете вказати:

  • регіон пошуку;
  • період вибірки;
  • категорію, до якої належить запит;
  • тип пошуку (загальний, по зображеннях або відео).

На основі виданих Google Trends даних можна відстежувати скачки і падіння ключового запиту, який використовується для просування сайту. Особливо це актуально для магазинів, що продають сезонні товари. Відштовхуючись від цієї інформації, можна зрозуміти, коли варто оптимізувати сторінку для отримання максимальних результатів. Наприклад, розділи з літніми товарами повинні бути готовими приблизно в травні (або в квітні), щоб пошуковики встигли їх проіндексувати і вивести в ТОП-10. І коли користувачі почнуть масово цікавитися даною групою товарів – можна розраховувати на хороші продажі, так як ваш сайт буде відображатися у видачі в числі перших.

Також читайте: Як обрати домен для сайту.

Також в Google Trends є функція «Порівняти». Вона дозволяє додавати додаткові запити, а потім порівнювати їх популярність з основним ключовиком.

До речі, не забувайте, що дані в Google Trends показуються у вигляді відносної оцінки запитів. Максимальне значення на графіку дорівнює 100%. А всі інші показники розраховуються, виходячи зі співвідношення з ним.

Підсумки

Аналіз популярності Google Trends – хороший спосіб проаналізувати запити з семантичного ядра на сезонність і визначити пікові періоди, коли користувачі шукають їх найчастіше. Якщо використовувати дану інформацію, можна заздалегідь підготуватися, виконавши грамотну внутрішню оптимізацію сторінок до часу X. А коли він настане – обігнати конкурентів і отримувати величезну кількість читачів (якщо це новинний сайт) або хороші продажі (якщо це інтернет-магазин).

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах та додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що хостинг-компанія CityHost надає послуги недорогого хостингу для сайтів будь-якої складності. З технічних питань звертайтесь за допомогою онлайн чата або по телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: