Приступаючи до роботи над зовнішньою оптимізацією, потрібно визначитися зі стратегією просування посиланнями. Якими просуватися – вічними або тимчасовими? Аби це зрозуміти, потрібно знати їхні відмінні риси. Що ми і розглянемо в цій публікації.
Тимчасові посилання
Тимчасові посилання проставляються на певний час. Зазвичай – на місяць. Їх ще називають орендними, оскільки покупець «орендує» сторінку сайту для розміщення посилань.
Головний їх плюс – дешевизна. Купівля тимчасових посилань не вимагає великого бюджету, адже вони мають низьку вартість. Проте на цьому їх плюси закінчуються.
Зате мінусів тут багато:
- За тимчасові посилання треба платити щомісяця. А це постійна стаття витрат у бюджеті.
- За тимчасовими посиланнями треба стежити. Як мінімум одна людина повинна моніторити куплені посилання і вчасно їх продовжувати.
- За тимчасові посилання можна зловити фільтр. Якщо забути продовжити оренду посилань або перестати ними користуватися – вони просто пропадуть. А для пошукових систем це сигнал про неприродність посилального профілю, за що вони можуть накласти фільтр. Для них навіть миготіння (коли посилання пропадають, а після оплати – з'являються) теж вагома причина знизити позиції сайту.
Вічні посилання
Вічні посилання проставляються назавжди. Як мінімум, на весь час існування сайту, де вони розміщені. І саме дані лінки вважаються найкращим варіантом для нарощування посилальної маси. Особливо, якщо більшу частину посилального профілю складають безанкорні посилання.
Переваг у них на порядок більше:
- Проставляються назавжди. Посилання існують вічно. Вони не блимають і не пропадають назовсім. А якщо це трапиться – через біржу можна вимагати повернення коштів.
- Вважаються трастовими. Вічні посилання проставляються на якісних площадках. Подібні ресурси постійно розвиваються, тим самим збільшуючи вагу розміщених лінків. Тому і ефект від їх розміщення на порядок краще, ніж від тимчасових.
- Оплачуються один раз. За вічними посиланнями не треба стежити. Їх не потрібно продовжувати. Щомісячний бюджет витрачається не на підтримку старих посилань, а на закупівлю нових.
- Розміщуються в тексті. Якщо тимчасові лінки публікуються в футері, сайдбарі та інших елементах сайту, то вічні – всередині тексту. Наявність якісного контенту по темі, в якому ненав'язливо пропонується перейти по посиланню (щоб купити товар або ознайомитися з більш детальнішою інформацією), підвищує ймовірність, що користувачі клацають по ній.
А мінус у них один – висока вартість. Хоча в довгостроковій перспективі постійне продовження тимчасових лінків виявиться дорожчим, ніж разова покупка вічних посилань.
Дізнайтеся також: Як створити сайт за допомогою безкоштовного конструктора сайтів.
Також є супутній недолік – через високу вартість даних лінків буде менше, ніж тимчасових. І ефекту від розміщення доведеться чекати довше. Але за рахунок якості результат перевершить всі очікування.
Зате проблем з тим, де купити вічні посилання, немає. По-перше, їх можна замовити на спеціалізованих біржах. По-друге, можна самостійно знайти якісні площадки і домовитися про розміщення посилання.
Які посилання вибирати, тимчасові чи вічні
Підсумуємо. Тимчасові посилання – не найкращий варіант. Вони підходять хіба що лендінгам, створеним на час продажу обмеженої партії товару. Подібні посилання швидко індексуються, що вкрай важливо в таких випадках. А коли товар розпродадуть – можна перестати їх продовжувати. Сам лендінг теж стане непотрібним, а тому негативних наслідків від зникнення посилань не виникне.
Іншим сайтам, розробленим для довгострокової роботи, рекомендується купувати вічні посилання. Звісно, вони коштують дорожче, проте і ефект дадуть відповідний. Зрозуміло, для потрапляння в ТОП-10 пошукової видачі потрібно врахувати безліч нюансів (купити нормальний хостинг сайту, зібрати семантику, попрацювати над внутрішньою оптимізацією), але це вже окрема тема.