CityHost.UA
Допомога і підтримка

Просування вічними і тимчасовими посиланнями

 3711
15.10.2019
article

 

 

Приступаючи до роботи над зовнішньою оптимізацією, потрібно визначитися зі стратегією просування посиланнями. Якими просуватися – вічними або тимчасовими? Аби це зрозуміти, потрібно знати їхні відмінні риси. Що ми і розглянемо в цій публікації.

Тимчасові посилання

Тимчасові посилання проставляються на певний час. Зазвичай – на місяць. Їх ще називають орендними, оскільки покупець «орендує» сторінку сайту для розміщення посилань.

Головний їх плюс – дешевизна. Купівля тимчасових посилань не вимагає великого бюджету, адже вони мають низьку вартість. Проте на цьому їх плюси закінчуються.

Зате мінусів тут багато:

  1. За тимчасові посилання треба платити щомісяця. А це постійна стаття витрат у бюджеті.
  2. За тимчасовими посиланнями треба стежити. Як мінімум одна людина повинна моніторити куплені посилання і вчасно їх продовжувати.
  3. За тимчасові посилання можна зловити фільтр. Якщо забути продовжити оренду посилань або перестати ними користуватися – вони просто пропадуть. А для пошукових систем це сигнал про неприродність посилального профілю, за що вони можуть накласти фільтр. Для них навіть миготіння (коли посилання пропадають, а після оплати – з'являються) теж вагома причина знизити позиції сайту.

Тимчасові та вічні посилання

Вічні посилання

Вічні посилання проставляються назавжди. Як мінімум, на весь час існування сайту, де вони розміщені. І саме дані лінки вважаються найкращим варіантом для нарощування посилальної маси. Особливо, якщо більшу частину посилального профілю складають безанкорні посилання.

Переваг у них на порядок більше:

  1. Проставляються назавжди. Посилання існують вічно. Вони не блимають і не пропадають назовсім. А якщо це трапиться – через біржу можна вимагати повернення коштів.
  2. Вважаються трастовими. Вічні посилання проставляються на якісних площадках. Подібні ресурси постійно розвиваються, тим самим збільшуючи вагу розміщених лінків. Тому і ефект від їх розміщення на порядок краще, ніж від тимчасових.
  3. Оплачуються один раз. За вічними посиланнями не треба стежити. Їх не потрібно продовжувати. Щомісячний бюджет витрачається не на підтримку старих посилань, а на закупівлю нових.
  4. Розміщуються в тексті. Якщо тимчасові лінки публікуються в футері, сайдбарі та інших елементах сайту, то вічні – всередині тексту. Наявність якісного контенту по темі, в якому ненав'язливо пропонується перейти по посиланню (щоб купити товар або ознайомитися з більш детальнішою інформацією), підвищує ймовірність, що користувачі клацають по ній.

А мінус у них один – висока вартість. Хоча в довгостроковій перспективі постійне продовження тимчасових лінків виявиться дорожчим, ніж разова покупка вічних посилань.

Дізнайтеся також: Як створити сайт за допомогою безкоштовного конструктора сайтів.

Також є супутній недолік – через високу вартість даних лінків буде менше, ніж тимчасових. І ефекту від розміщення доведеться чекати довше. Але за рахунок якості результат перевершить всі очікування.

Зате проблем з тим, де купити вічні посилання, немає. По-перше, їх можна замовити на спеціалізованих біржах. По-друге, можна самостійно знайти якісні площадки і домовитися про розміщення посилання.

Які посилання вибирати, тимчасові чи вічні

Підсумуємо. Тимчасові посилання – не найкращий варіант. Вони підходять хіба що лендінгам, створеним на час продажу обмеженої партії товару. Подібні посилання швидко індексуються, що вкрай важливо в таких випадках. А коли товар розпродадуть – можна перестати їх продовжувати. Сам лендінг теж стане непотрібним, а тому негативних наслідків від зникнення посилань не виникне.

Іншим сайтам, розробленим для довгострокової роботи, рекомендується купувати вічні посилання. Звісно, вони коштують дорожче, проте і ефект дадуть відповідний. Зрозуміло, для потрапляння в ТОП-10 пошукової видачі потрібно врахувати безліч нюансів (купити нормальний хостинг сайту, зібрати семантику, попрацювати над внутрішньою оптимізацією), але це вже окрема тема.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям:

Автор: Олег Рівтін

CEO Cityhost.ua. Спеціалізується на маркетингу, пошуковій оптимізації, зв'язках із громадськістю.