Зовнішня оптимізація сайту передбачає нарощування посилальної маси. За рахунок зворотних лінків веб-ресурс стає більш значущим в очах пошукових систем. Але тут важливо, аби посилальна маса була природною. Якщо ж пошуковики вирішать, що посилання комерційні (покупні), то ефект буде рівно протилежним (зниження позицій або навіть накладення фільтрів). Тому в цій публікації ми розглянемо, що таке посилальна маса сайту, навіщо вона потрібна і як правильно її нарощувати.
Посилальна маса – що це?
Під поняттям «посилальна маса» маються на увазі всі зовнішні посилання, проставлені на сторонніх ресурсах. Коли різні сайти посилаються на конкретний проект – для пошукових систем це сигнал, що його обговорюють, рекомендують. Для них це один із найважливіших критеріїв ранжирування, на який складно впливати. Звісно, посилання можна купити, але Google з Яндексом карають за спроби їх обдурити.
Так що відповідь на питання, навіщо потрібна посилальна маса, проста. Щоб просунути сайт в пошукових системах і зайняти високі позиції у видачі.
Як нарощувати природну посилальну масу: практичні поради
Нарощування маси має бути:
- Плавним. Швидка поява посилань на новий сайт викличе підозри у пошукових систем. Нарощувати посилальну масу потрібно плавно. Спочатку рекомендується проставляти лінки на форумах та інших авторитетних площадках у вигляді коментарів або відгуків. Так вони вийдуть максимально природними.
- Поступовим. Збільшення обсягу посилань повинно відбуватися поступово. При цьому бажано дотримуватися однакової кількості. Якщо вирішили щомісяця проставляти 20 лінків – значить, треба дотримуватися плану. А коли збільшите кількість до 40 – виділяти бюджет саме на такий обсяг посилань.
- Стабільним. Якщо вирішите щомісяця закуповувати 20 посилань – робіть це як мінімум 2-4 місяці. Збільшите обсяг – дотримуйтеся його. І не робіть перерв – це викличе підозри про те, що посилальний профіль накручений.
- Якісним. Нарощувати посилальну масу треба з розумом. Дотримуйтеся правила: менше, але краще. Не женіться за кількістю, подбайте про якість. 10 посилань, залишених на авторитетних площадках (нехай і дорогих), дадуть кращий ефект, аніж 100 дешевих лінків, проставлених на сумнівних ресурсах.
- Креативним. Посилальний профіль повинен містити і природні, і комерційні лінки. Чим більше різних анкорів – тим краще. Різноманітність вітається завжди. І чим більша кількість площадок, з яких вони проставлені – тим краще.
Що ще потрібно знати про нарощування посилальної маси?
Розміщувати посилання рекомендується на тематичних ресурсах, які містять корисний для користувачів контент. Так ймовірність, що люди перейдуть по ним, буде набагато вище. Тому намагайтеся не користуватися посилальними агрегаторами, а шукайте якісні площадки та домовляйтеся з ними про розміщення зовнішніх посилань.
Також не забувайте стежити за конкурентами. Іноді вони можуть вести брудну гру: розміщувати неякісні посилання на ваш сайт. Ви потрапите під фільтр, і навіть не зрозумієте за що.
Дізнайтеся також: Як створити сайт за допомогою безкоштовного конструктора сайтів.
І намагайтеся, щоб зовнішні посилання:
- мали різноманітні анкори;
- проставлялись на різних джерелах (на комерційних сайтах, блогах, форумах, в ЗМІ, соціальних мережах і т.д.);
- мали реальні переходи живих людей;
- вели навіть на сторінки, що не просуваються (наприклад, «Про компанію»).
Підсумки
Тепер ви знаєте, що таке посилальна маса і навіщо вона потрібна. Звісно, просування сайту – це не тільки зовнішні посилання. Аби потрапити в ТОП-10 пошукової видачі, потрібно зібрати семантику, розробити структуру, налаштувати внутрішню перелінковку, купити нормальний хостинг (можна і недорогий хостинг – головне, щоб він справлявся з навантаженням).
Але зовнішня оптимізація теж істотно допомагає в цьому. Якщо будете дотримуватися вищеописаних рекомендацій – зможете створити максимально природний посилальний профіль, який допоможе зайняти високі позиції у видачі.