CityHost.UA
Допомога і підтримка

Платні vs безкоштовні посилання

 3326
15.10.2019
article

Зовнішня оптимізація передбачає проставлення посилань на сторонніх ресурсах. Але які з них використовувати – платні чи безкоштовні? Перший варіант ризикований, оскільки пошукові системи легко визначають покупні посилання і карають за це зниженими позиціями або навіть фільтрами. Безкоштовні посилання безпечніше, але на їх розміщення треба витратити чимало часу. Що ж вибрати? Спробуємо розібратися.

Ключові особливості платних посилань

Просування платними посиланнями має свої нюанси:

  1. Пошуковики вважають, що подібні лінки заважають правильному ранжуванню сайтів і відображенню у видачі релевантних площадок.
  2. Платні посилання вважаються більш якісними, оскільки проставляються на авторитетних площадках всередині тематичного контенту.
  3. Платні лінки бувають тимчасові і вічні. Перші коштують дешево, але їх треба щомісяця продовжувати. А другі – дорогі, зате оплачуються один раз.

Особливість платних посилань у зовнішній оптимізації сайту полягає в тому, що ви їх купуєте, а власник стороннього ресурсу продає місце для їх розміщення. Іноді угода проходить за участю посередника – біржі, яка бере відсоток з покупця і продавця, зате гарантує чесне виконання зобов'язань кожної сторони.

Щоб отримати платні посилання, особливих зусиль докладати не потрібно. Головне – бути платоспроможним.

Дізнайтеся також: Як створити сайт за допомогою безкоштовного конструктора сайтів.

Ключові особливості безкоштовних посилань

Просування безкоштовними посиланнями теж має ряд нюансів:

  1. Подібні лінки є природними і для користувачів, і для пошукових систем. Google з Яндексом оцінюють їх вище платних, а тому їх кількість становить понад 50% посилального профілю будь-якого сайту.
  2. Безкоштовні посилання не стоять ні копійки. Оплачується лише робота людини, який їх розміщує. Якщо робити це самостійно – можна заощадити пристойну суму.
  3. Роздобути безкоштовні посилання складніше. Доведеться шукати форуми та інші площадки, які дозволяють залишати лінки в коментарях чи відгуках. А на це потрібно чимало часу.

Для розміщення безкоштовних посилань біржі явно не підходять. Але їх можна отримати іншими способами:

  • обмінятися посиланнями з власником іншого сайту;
  • розмістити на тематичних форумах;
  • зареєструватися в каталогах сайтів;
  • наповнити сайт якісним і корисним контентом, щоб користувачі самі ділилися посиланнями на нього з іншими людьми.

Ризики використання платних і безкоштовних посилань

Сайти нерідко потрапляють під фільтри через неякісні посилання. Причому і платні, і безкоштовні. Неякісні посилання – ті, які опубліковані:

  • через біржі з «чорного списку» пошукових систем;
  • в футері (підвалі сайту);
  • без тексту, розташованого біля посилання;
  • на площадках, тематика яких не збігається з вашою;
  • на ресурсах, створених чисто для розміщення платних посилань (пошуковики легко визначають такі сайти);
  • на сумнівних площадках неякісним контентом.

Підсумки

Підсумуємо. Які використовувати лінки – платні або безкоштовні - кожен вирішує сам. Головне, щоб вони були якісними. Наприклад, для більшості типів сайтів підходить просування вічними посиланнями. Так, вони платні і досить дорогі. Але при правильному підході пошуковики навіть не зрозуміють, що це покупні посилання (наприклад, якщо зробити їх безанкорними та розмістити на тематичному ресурсі).

В ідеалі потрібно намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним. Тобто, використовувати платні і безкоштовні посилання. В якому співвідношенні – залежить від наявного бюджету, поставлених задач і часу, за який їх потрібно досягти.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: