Зовнішня оптимізація передбачає проставлення посилань на сторонніх ресурсах. Але які з них використовувати – платні чи безкоштовні? Перший варіант ризикований, оскільки пошукові системи легко визначають покупні посилання і карають за це зниженими позиціями або навіть фільтрами. Безкоштовні посилання безпечніше, але на їх розміщення треба витратити чимало часу. Що ж вибрати? Спробуємо розібратися.
Ключові особливості платних посилань
Просування платними посиланнями має свої нюанси:
- Пошуковики вважають, що подібні лінки заважають правильному ранжуванню сайтів і відображенню у видачі релевантних площадок.
- Платні посилання вважаються більш якісними, оскільки проставляються на авторитетних площадках всередині тематичного контенту.
- Платні лінки бувають тимчасові і вічні. Перші коштують дешево, але їх треба щомісяця продовжувати. А другі – дорогі, зате оплачуються один раз.
Особливість платних посилань у зовнішній оптимізації сайту полягає в тому, що ви їх купуєте, а власник стороннього ресурсу продає місце для їх розміщення. Іноді угода проходить за участю посередника – біржі, яка бере відсоток з покупця і продавця, зате гарантує чесне виконання зобов'язань кожної сторони.
Щоб отримати платні посилання, особливих зусиль докладати не потрібно. Головне – бути платоспроможним.
Дізнайтеся також: Як створити сайт за допомогою безкоштовного конструктора сайтів.
Ключові особливості безкоштовних посилань
Просування безкоштовними посиланнями теж має ряд нюансів:
- Подібні лінки є природними і для користувачів, і для пошукових систем. Google з Яндексом оцінюють їх вище платних, а тому їх кількість становить понад 50% посилального профілю будь-якого сайту.
- Безкоштовні посилання не стоять ні копійки. Оплачується лише робота людини, який їх розміщує. Якщо робити це самостійно – можна заощадити пристойну суму.
- Роздобути безкоштовні посилання складніше. Доведеться шукати форуми та інші площадки, які дозволяють залишати лінки в коментарях чи відгуках. А на це потрібно чимало часу.
Для розміщення безкоштовних посилань біржі явно не підходять. Але їх можна отримати іншими способами:
- обмінятися посиланнями з власником іншого сайту;
- розмістити на тематичних форумах;
- зареєструватися в каталогах сайтів;
- наповнити сайт якісним і корисним контентом, щоб користувачі самі ділилися посиланнями на нього з іншими людьми.
Ризики використання платних і безкоштовних посилань
Сайти нерідко потрапляють під фільтри через неякісні посилання. Причому і платні, і безкоштовні. Неякісні посилання – ті, які опубліковані:
- через біржі з «чорного списку» пошукових систем;
- в футері (підвалі сайту);
- без тексту, розташованого біля посилання;
- на площадках, тематика яких не збігається з вашою;
- на ресурсах, створених чисто для розміщення платних посилань (пошуковики легко визначають такі сайти);
- на сумнівних площадках неякісним контентом.
Підсумки
Підсумуємо. Які використовувати лінки – платні або безкоштовні - кожен вирішує сам. Головне, щоб вони були якісними. Наприклад, для більшості типів сайтів підходить просування вічними посиланнями. Так, вони платні і досить дорогі. Але при правильному підході пошуковики навіть не зрозуміють, що це покупні посилання (наприклад, якщо зробити їх безанкорними та розмістити на тематичному ресурсі).
В ідеалі потрібно намагатися робити посилальний профіль максимально різноманітним. Тобто, використовувати платні і безкоштовні посилання. В якому співвідношенні – залежить від наявного бюджету, поставлених задач і часу, за який їх потрібно досягти.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.