- Відмінності між посиланнями анкорного і безанкорого виду
- Як просуваються сайти за допомогою безанкорних посилань
- Шляхи розміщення посилань безанкорного виду
Посилання анкорного і безанкорного типу - інструмент для просування інтернет-сайтів. За допомогою їх установки в певному співвідношенні анкорні і безанкорні посилання (використовуючи внутрішню і зовнішню перелинковку) можна значно наростити посилальну масу поліпшити позиції сайту в пошукових системах, зробити його зручним для користувача і більш популярним.
Відмінності між посиланнями анкорного і безанкорого виду
Для початку розберемо, що таке взагалі посилання. Будь-яке посилання включає в себе:
- URL - адреса сторінки, куди потрапляє людина або робот перейшовши за посиланням.
- Анкор - текст, який відображається користувачеві. Він по суті і є посиланням. Якщо на нього натиснути, то ви перейдете на сторінку сайту.
Тепер перейдемо до конкретики:
Посилання анкорного виду включає в себе дві частини: текст що відображається і співвідноситься з тематикою сторінки (сайту), на який буде здійснюватися перехід, і домен (URL-адресу цього сайту). При цьому людина бачить тільки сам текст, який по суті і є посиланням.
Найчастіше текст анкора є ключовим словом, яке органічно вбудоване в текст навколо посилання. Користувач перед переходом по цьому посиланню чітко уявляє, для чого йому це потрібно, так як в навколопосилальному тексті відображена потрібна йому інформація.
Посилання безанкорного виду - вид гіперпосилання, анкорна частина якого не дає пояснень про те, що знаходиться на сторінці переходу. Відображатись безанкорне посилання може в двох версіях:
- у вигляді адреси сторінки переходу (URL);
- з нейтральними анкорний словами ( «більше», «наприклад», «тут», «дивитися тут» і ін.).
Безанкорні посилання у вигляді електронної адреси сторінки виглядають органічно, аналізується пошуковими системами як природне, але не дає можливості дізнатися про те, яка інформація розташована на сторінці, куди веде посилання. Ясність в цьому питанні допоможе внести зміст тексту, який розташований поблизу посилання. Такі посилання активно використовуються в різних блогах, на форумах, в соціальних мережах (звичайними користувачами).
Крім нейтральних слів, для безанкорних посилань у зовнішній оптимізації можуть використовуватися найменування брендів, URL головної сторінки сайту, на який буде здійснений перехід, низькочастотні запити, картинки-посилання (тег alt, прописаний для картинки, пошукові системи не ідентифікують як текст).
Читайте також: Що таке посилання nofollow і dofollow, і чому обидва види потрібні для SEO-просування сайту
Як просуваються сайти за допомогою безанкорних посилань
Наявність посилань на сайт є одним з показників, який впливає на ранжування сайту в пошуковій системі. При цьому на позиції впливає не тільки число посилань, але і їх вигляд: анкорні вони або безанкорні. Якщо пошукові системи вважатимуть, що на один ресурс веде занадто багато посилань з анкорами (визначаються як покупні), він може значно втратити у видачі. Виходячи з цього напрошується логічний висновок про те, що безанкорні посилання використовувати безпечніше і вигідніше. Пошукові системи вважають такі посилання більш реальними. Особливо це актуально для підйому в топ сайтів-новачків.
Щоб максимально прискорити процес просування будь-якого сайту за допомогою безанкорних посилань, потрібно враховувати ще й такі аспекти:
- тематика сайту-донора повинна бути споріднена тематиці ресурсу який просувається;
- гіперпосилання має розміщуватися в матеріалі, близькому по контексту (для більшої природності);
- розташування посилання має привабливо виглядати в тексті і спонукати користувача перейти по ньому.
Читайте також: Що таке наскрізні посилання і яке їхнє призначення
Шляхи розміщення посилань безанкорного виду
Посилання розміщуються вручну на різних інтернет-ресурсах (гостьові пости, форуми, каталоги, блоги, коментарі та ін.). Даний вид розміщення відносять до безкоштовних. Посилання не варто розміщувати в великій кількості на одному ресурсі. Текст у контексті якого ставлять посилання, повинен мати високий відсоток унікальності.
Для отримання платних посилань можна звернутись до спеціалістів, або використовувати біржі посилань. Перевага покупки посилань через біржі полягає в тому, що посилання швидше за все не будуть видалені через деякий час. За це несе відповідальність біржа, через яку здійснюється закупівля.
Обидва види посилань - необхідний інструмент, який дозволяє підвищити позиції сайту у видачі пошукових систем, а значить і відвідуваність ресурсу. Безанкорні посилання виглядають природними для пошукових систем. Запорука успіху просування - правильний розподіл співвідношення між анкорними і безанкорними посиланнями і розміщення їх на тематичних сайтах з хорошим рейтингом.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.