CityHost.UA
Допомога і підтримка

Google спростовує міфи SEO-оптимізаторів про краулінговом бюджеті

 2565
23.07.2020
article

Мартін Сплітт, співробітник корпорації, розкрив секрет жахів про бюджетування SEO програм в інтерв'ю з Алексіс Сандерс. Відео розміщено на популярному каналі YouTube. Треба сказати, що Google створив серію таких чатів для вебмайстрів, де було розказано про секрет використання JavaScript і те, як працює Googlebot.

Перш ніж почати невеликий екскурс в матчастину: що це за страшне слово краулінг?

Краулінговий бюджет заснувала компанія Google для визначення ліміту на сканування сторінок для кожного з сайтів в певний період часу. Розраховується показник окремо для кожного сайту в залежності від популярності ,. інформативності та відвідуваності. Сканування допомагає піднімати сайт в стрічці ранжирування. Тепер переходимо до теми.

Проаналізуємо відео

Аналіз вмісту. Сплітт відразу попередив, що для оптимізації процесу Google повинен просканувати весь контент, щоб зрозуміти структуру сайту. Робот має знати в яку із заданих тем розміщувати дане наповнення сайту. Важливо відзначити, що посилання потрібні не тільки користувачам, але і пошуковим системам, тому будьте уважні до ключових слів.

Читайте також: Рейтинг кліків від Sistrix.

Рецепт правильної посилання. Перше: не створюйте посилання без атрибута href. Це призведе до помилок. Пошуковий робот побачить в лінку помилку і заблокує сайт. Краще користуватися URL на який вказує href і додати його в JavaScript.

Новини під прицілом або постійне сканування. Варто звернути увагу на те, що найчастіше скануються новинні сайти. Чим частіше оновлюється сайт, тим він більш топовий. Але Google сам визначає час сканування тому, що враховує структуру платформи. Але не намагайтеся обдурити програму. Якщо ви просто поновили дату і не внесли зміни на сайт: нову інформацію, посилання ... Google не сприйме вас всерйоз і не стане піднімати вгору в пошуковій системі.

Хто заплаче про гроші?

Краулінговий бюджет повинен турбувати сайти мільйонників: видавців, онлайн-комерцію, рекламщиків - тих, хто контролює багато URL. Ну, і якщо ваш текст не цікавий, не потрібен і нудний ... тут вже не звинувачуйте пошуковик, бюджету вам не бачити. Зверніть увагу на якість фото і доступність посилань. Користувач повинен отримати повну інформацію, а не набір поганих слайдів і непрацюючих лінків. Налаштуйте свої сервери і редактори на коректну і безперебійну роботу. "Провисання" дратують і істотно знижують рейтинг.

Читайте також: Як користуватися сервісом Адвего.

Правильний URL це. На думку Сплітера для успішного використання потрібно використовувати протокол- коректну мову доступу, доменне ім'я і грамотно прописаний шлях до певного контенту на комп'ютері. Зверныть увагу, на зсилках example.com/#/products и example.com/#products. URL буде вказувати на частину фрагменту, після чого інший контент не буде визначений, і роботи його пропустять.Уникайте таких зсилок. Ваша адреса повинна бути виключно на Sitemap, щоб Google відразу знайшов сторінку. Впроваджуйте зміни поступово, без зайвого поспіху і "накидуючи всього в одну купу". А для чистки кеш-запитів POST використовуйте GET.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і зареєструвати домен in.ua ви можете у хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: