CityHost.UA
Допомога і підтримка

Що впливає на ранжування в e-commerce сфері

 203
24.07.2020
article

Одна з найсильніших Компаній на ринку IT технологій в області комплексного інтернет-маркетингу і просування сайтів "Ашманов і партнери" провела своє щорічне дослідження щодо систематизації вибору для онлайн-магазинів. Їхні послуги - це консалтинг в області інформаційних технологій і розробка інтелектуальних програмних продуктів.

Їх завдання допомогти клієнтам підвищити продажі, залучити цільову аудиторію, зробити бренд впізнаваним, а репутацію бездоганною. Нагадаємо, що дослідницька група висунула тезу про те, що останні тенденції ринку вимагають робити акценти не на аналізі пошукових інструментів, а на SEO даних. На думку аналітиків для e-commerce сайтів превалюючим, є органічний пошук. Майже половина респондентів впевнені, що витрати на використання пошукових систем в процесі залучення клієнтів нижче ніж різні маркетингові хитрощі.

Основні висновки дослідження:

  1. Відсоток використання мобільних і стаціонарних пристроїв в процесі пошуку і створення замовлень в on-line продажах практично однаковий. Загальна відвідуваність становить близько 1 млн на місяць.
  2. Основний акцент користувача зосереджений на звичних, популярних пошукових системах. Важливим моментом є широка локалізація сайту: чим більше країн охоплює система, тим вона популярнішими. Наступний момент різноманітність: чим більше посилань можна отримати за запитом, тим краще. І звичайно показник того, чи корисний ваш сайт, чи високий рівень відвідуваності та задоволеності.
  3. Відзначено, що за півроку (період з жовтня 2019 по квітень 2020) кількість кліків з прямого трафіку (трохи більше 40%) практично зрівнялася з органічними (близько 35%). На даний момент спостерігається тенденція до зростання останнього. Незначний відсоток займають такі види пошуку як: реклама на медійних каналах і в соцмережах, e-mail розсилки або платний пошук. Але їх частка незначна і ледь перевищує 5%.
  4. Спостерігаємо цікавий факт: збільшення бюджету на SEO просування залежить від обороту компанії. Великі гравці на пошукову оптимізацію сайту значно збільшили бюджет, в той час як малий і середній бізнес робить ставки на перевірені старі методи. Однак половина опитаних повідомила, що в штаті обов'язково є посаду SEO-менеджера, а майже 40% користуються послугами агентств.
  5. Базуючись на аналізі динаміки за минулий рік, "Ашманов і партнери" прийшли до висновку, що важливим зараз є вага зсилки. У порівнянні з 2019 роком сторінкові параметри стали менш популярними в формуванні рейтингу. Читайте також: Як користуватися сервісом Адвего.
  6. Перевірили і таку “плюшку”, як безкоштовний дзвінок або зворотний зв'язок. Звичайно номер 8-800, за яким можна телефонувати з будь-якого номера, не оплачуючи зв'язок дуже привабливий для клієнтів, але дуже дорогий для власників. Тому є альтернатива зворотний дзвінок. Для невеликих бізнесів з маленьким бюджетом це гарна можливість в розкрутці та підтримці своєї справи.
  7. Дослідження резюмував, що on-line менеджер тільки шкодить справі. Опитування показало: це дратує і відволікає покупців від мети.
  8. Вкрай важливо вказувати ціни на товари і послуги. Чим детальніше буде прайс, тим краще. Потрібно вказати всі можливі акції, знижки, додаткові "пряники" для відвідувача, щоб він міг орієнтуватися в своїх витратах.
  9. Безумовно важлива візуалізація товару. Якісні фотографії підвищують привабливість продукту в рази.
  10. Те, наскільки легко і зрозуміло знайти і оплатити товар на сайті, вибрати спосіб отримання теж істотно впливає на ранжування. За останній час частіше використовують безготівковий розрахунок. Так само кращим є доставка кур'єром або самовивезення. Зверніть увагу на доступність цих функцій на вашій платформі.
  11. Для рейтингу необхідно залишати рекомендації, важлива опція "питання-відповідь", зросла значимість публікацій та довідкових матеріалів. А ось сертифікати цікаві тільки для конкретних товарів, в той час як для загальної вибірки вона знизилася. Дізнайтеся також: Як створити сайт за допомогою безкоштовного конструктора сайтів.
  12. Практично всі респонденти використовують мікрозаміни, URL без параметрів, протокол безпеки і розширення з можливістю відображення сайту на будь-якому стаціонарному або мобільному гаджеті.
  13. HTML-код і його частка в тексті теж зазнали змін і тепер його важливість не більше шести відсотків.
  14. А ось текстові параметри залишилися фактично ті ж. Зміст і релевантність контенту служить критерієм відбору. Важливо щоб контент був наповнений ключовими словами, що відбивають сутність послуги або товару. Проте не підтвердилася значимість підзаголовків, виділень і підкреслень в процесі ранжирування. Це швидше логічний поділ для зручності читача, але не для критеріїв пошуку.
  15. Було з'ясовано, що платформи для онлайн-продажу, маркетплейси, конкурують з пошуковими системами. Близько половини опитаних використовують саме цей спосіб пошуку потрібних товарів.
  16. Аналіз SEO-стратегії показав значимість обсягу трафіку в позиціонуванні. Невеликий відсоток становить просування за оплачені ліди.
  17. Часті аудити пошукової оптимізації сайту впливають на зростання відвідуваності і ефективність платформи. Більше половини респондентів довіряють цей процес агентствам.
  18. Потрібно сказати, що знання в SEO галузі стають все більш необхідними. Практично половина опитаних відзначають, що знання в цій сфері і розуміння тенденцій в розвитку трендів створюють основу для успішної e-commerce.

Отже висновок: вкладайте в SEO фахівців. Ознайомитися з оригінальною версією звіту ви можете тут. Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і зареєструвати домен in.ua ви можете у хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: