CityHost.UA
Допомога і підтримка

Рейтинг кліків від Sistrix

 2224
23.07.2020
article

Одним з найважливіших факторів в оцінці ефективності сайту є CTR - співвідношення кліків на оголошення в порівнянні з кількістю його показів. Компанія Sistrix перевірила близько 80 млн ключових слів для оцінки взаємодії користувачів зі сторінкою результатів пошуку (SERP). Аналіз кликабельности говорить про істотний розрив між першим запитом Google та іншими.

Перша позиція в листі має CTR 28,5%, в той час як друга майже в двічі нижче- 15,7% і далі цифри стрімко зменшуються. Так кликабельность десятої позиції ледь перевищує 2%. Параметри CTR сильно залежать від виду видачі та макета пошукової сторінки, що впливає наувагу користувача. Якщо результат пошуку, розташований близько до візуально привабливих об'єктів, він отримує більше кліків. Додаткові посилання підвищують інтерес до сайту. А ось обрані сніпети негативно впливають на це показник.

Довідкова інформація, розміщена на панелі знань зменшує відсоток кліків майже в половину. Це пояснюється тим, що відвідувач, отримавши коротку відповідь на своє питання, більше не потребує докладної інформації.

Читайте також: Як користуватися сервісом Адвего.

Платні рекламні оголошення Google Ads теж істотно впливають на рівень клікабельності. Вся необхідна інформація розміщена в короткому тексті, отже користувачеві немає необхідності провалюватися всередину.

Треба відзначити низьку популярність результатів, які опинилися за "лінією згину". Дослідження говорить, що список результатів проскроліло нижче тільки 5% відвідувачів, а на другу сторінку перейшло всього 2%. І в завершенні відзначимо, що дослідники прийшли до висновку: перші три позиції отримують близько 60% кліків.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і зареєструвати домен in.ua ви можете у хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: