Гостьовий постинг – один із способів отримання зовнішніх посилань для сайту. Але їм мало хто користується. І даремно, оскільки гостьовий постинг допомагає отримати якісні лінки, які зроблять просування зовнішніми посиланнями більш ефективним. Причому з мінімальними витратами. Тому в даній публікації ми розглянемо, що таке гостьовий постинг, які він дає переваги, і як домогтися від нього максимального ефекту.
Що таке гостьовий постинг?
Під поняттям «гостьовий постинг» мається на увазі публікація тексту на сторонньому блозі. Власник веб-ресурсу безкоштовно отримує якісний контент, а ви – зворотнє посилання на ваш сайт (воно проставляється всередині статті). В результаті виграють обидві сторони.
У рекомендаціях Google є пункт, де зазначено, що гостьовий постинг вважається забороненим способом розкрутки сайтів. Мовляв, це спам. Але даний метод донині активно використовується багатьма веб-майстрами, адже це актуальний інструмент для просування сайту, що надає чимало плюсів.
Читайте також: Що таке хостинг.
Основні переваги гостьового постингу
Оптимізаторам сайтів розміщення гостьових постів допомагає:
- наростити якісну посилальну массу;
- збільшити трафік;
- налагодити контакти з авторитетними майданчиками.
А власники блогів, на яких публікуються гостьові пости:
- безкоштовно отримують якісний тематичний контент;
- підвищують авторитет сайту (за рахунок великої кількості авторів);
- розкручують сайт з мінімальними зусиллями (з кожної опублікованої статті збільшується трафік і, відповідно, дохід від реклами).
Як добитися хорошого ефекту від гостьового постингу?
Щоб ефективність гостьового постингу була максимальною, дотримуйтеся простих порад:
- Відбирайте сайти для публікації контенту вручну. Дивитися треба на все: рейтинг блогу, трафік, активність користувачів.
- Якщо замовляєте гостьові пости у копірайтерів – стежте за їх якістю. Контент повинен бути експертним, і бажано, щоб його вичитувала людина, що розбирається в темі.
- Перед написанням гостьового поста обговоріть з власником блогу всі вимоги: обсяг тексту, наявність картинок, унікальність. Це допоможе уникнути зайвих проблем в подальшому.
- Пам'ятайте, що гостьові пости – не реклама. Тому не слід присвячувати весь текст перевагам товару чи послуги. Вистачить і невеликого натяку, залишеного ненароком. Якщо користувачі побачать відверто рекламний характер контенту – вони не стануть його читати. І тим більше не перейдуть по залишеному посиланню.
- Не бійтеся звертатися до власників популярних сайтів. Так, багато хто відмовиться, але хтось погодиться. Так ви отримаєте якісне посилання з топового сайту. І заодно заощадите час, так як подібні веб-ресурси навіть шукати не потрібно (адже існує велика база блогів для гостьового постингу).
- Слідкуйте за опублікованими гостьовими постами. Спілкуйтеся з користувачами, відповідайте на питання, вступайте в дискусії. Це теж допоможе збільшити трафік.
Також бажано, щоб доменне ім'я вашого сайту було написано на латиниці. Адже при проставленні безанкорного посилання кирилична адреса відображається некоректно. А саме безанкорні лінки складають більшу частину посилального профілю, так що використовувати їх доведеться часто.
Чи варто користуватися гостьовим постингом?
Ефект від гостьового постингу досить високий. Так, є ризики потрапити під фільтри пошукових систем, але вони карають і за покупні посилання з бірж.
Гостьові пости більш надійні, так як ви самі домовляєтеся з власниками блогів про деталі співпраці, без посередників. І при правильному підході ефект від них вийде набагато вище, ніж від тимчасових або вічних посилань, куплених через біржі (так як там зазвичай беруть участь сайти середньої та низької якості).
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.