Під час роботи над зовнішньою оптимізацією треба враховувати безліч нюансів. Наприклад, використання активних і неактивних посилань. Чим вони відрізняються? В якому співвідношенні їх потрібно використовувати? Розглянемо це в даній публікації.
Що таке активне посилання?
Активне посилання – стандартне посилання, при переході по якому користувача перекидає на цільову сторінку. За замовчуванням виділяється синім кольором з нижнім підкресленням, або фіолетовим – якщо по ньому вже переходили (хоча стилі на сайті можуть змінюватися на розсуд його власника).
Активне посилання передає вагу документу, на який посилається. Величина ваги залежить від використовуваного анкору. В ідеалі потрібно підбирати ключові запити, що максимально точно відображають суть цільової сторінки. Так передача ваги активним гіперпосиланням буде здійснюватися в повному обсязі.
Крім анкорних бувають і безанкорні лінки. В даному випадку в посиланні використовується або URL сторінки, або слова «тут», «детальніше».
Для пошуковиків безанкорні активні посилання вважаються більш природними. А це важливо при посилальному ранжируванні. Тому при просуванні посиланнями частіше використовуються саме безанкорні.
Користувачам теж подобаються такі лінки. Головне, щоб поруч з посиланнями був текст, за яким можна здогадатися, куди вони ведуть.
Що таке неактивне посилання?
Неактивне посилання має ряд особливостей:
- По ньому не можна перейти звичайним кліком. Для переходу потрібно вручну скопіювати посилання і вставити в адресний рядок.
- Не передає вагу сторінці, на яку посилається.
- Являється складовою частиною посилального профілю з точки зору пошукових систем.
- Слабше впливає на просування, ніж активні лінки.
- Не індексується пошуковими роботами.
Іншими словами, неактивні посилання вставляються в вигляді неклікабельної URL-адреси. Звісно, вони не передають вагу сторінці і слабо впливають на просування веб-ресурсу. Але для користувачів такі посилання є природними і некомерційними. Пошуковики теж їх враховують, так що наявність подібних лінків є обов'язковою.
Дізнайтеся також: Як створити сайт за допомогою безкоштовного конструктора сайтів.
Які посилання використовувати?
В основному посилальний профіль сайтів складається з активних посилань. І це правильно. Але його потрібно розбавляти неактивними посиланнями, щоб зробити більш природним для пошукових систем.
При цьому активні лінки повинні бути максимально якісними. Бажано комбінувати платні і безкоштовні посилання, анкерні та безанкорні. Пошуковики схвалюють різноманітний посилальний профіль, так як для них він виглядає більш природним.
Підсумки
Тепер ви знаєте, що таке активне гіперпосилання, і чим воно відрізняється від неактивного. Для кращого ефекту використовуйте обидва види. Де можна зробити неактивне посилання – ставте його, а в інших випадках – розміщуйте активні. Причому різні: анкорні та безанкорні. Тоді посилальний профіль вийде різноманітним і забезпечить відповідний результат в просуванні сайту.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.