CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як вибрати донор для зворотного посилання

 196
02.12.2019
article

Раніше пошуковикам подобалися сайти з великою кількістю зовнішніх посилань. SEO-оптимізатори користувалися цим: масово закуповували беклінки на біржах, проганяли по каталогам…. І не особливо замислювалися про те, на яких площадках розміщуються посилання.

Тепер алгоритми пошукових систем змінилися: враховується не тільки кількість беклінків, але і їх якість. І за прогони по каталогах чи масову закупівлю посилань можна легко заробити фільтр.

Якісний беклінк:

  • позитивно впливає на просування;
  • покращує позиції в пошуковій видачі;
  • збільшує трафік;
  • підвищує лояльність користувачів;
  • збільшує кількість цільових дій (замовлення, репости, підписки на розсилку).

Якщо розміщувати подібні посилання, то зовнішня оптимізація сайту буде ідеальною. А щоб домогтися такого результату, треба максимально відповідально вибирати донора для покупки беклінків. Адже якщо розміщувати їх на сумнівних ресурсах, то ви не тільки під фільтр потрапите, але і викинете гроші на вітер.

Як знайти якісного донора для розміщення беклінків?

Перш ніж вибирати донора для покупки посилань, потрібно скласти чек-лист основних критеріїв, за якими можна відібрати якісні площадки. Полегшимо вам цю задачу і розглянемо основні параметри, на які треба звертати особливу увагу.

Тематика донора

Тематика сайта-донора повинна збігатися з вашою. Або хоча б бути суміжною. Погодьтеся, стаття про покупку будівельних інструментів на жіночому блозі мало кому сподобається. І справа тут не тільки в лояльності пошукових систем.

На тематичних сайтах «сидить» ваша цільова аудиторія. Вона напевно зацікавиться корисною інформацією і перейде на веб-ресурс, щоб подивитися товари і, можливо, оформити замовлення. А з жіночого блогу навряд чи хтось захоче купувати будівельні інструменти. Але ж посилання якраз і проставляються для збільшення продажів шляхом залучення зацікавлених користувачів.

Важливо: Якщо у вас великий проект, рекомендуємо замовити надійний VPS сервер і забезпечити стабільну роботу сайту.

Регіон донора

В ідеалі рекомендується вибирати сайти-донори з аудиторією з вашого міста. Але так як знайти подібні площадки складно (та й їх небагато), то потрібно орієнтуватися на веб-ресурси, де «сидять» користувачі з вашої країни (за умови, що товари доставляються в усі регіони). Визначити регіон донора допоможе доменна зона сайту – це найпростіший варіант.

Активність

На біржах більшість сайтів створені чисто для заробітку на посиланнях. Максимум, що роблять їх власники – періодично додають унікальний контент. Але активних користувачів там немає і коментарів теж.

На хорошому сайті-донора з високою активністю:

  • регулярно додається новий цікавий контент;
  • використовуються всі можливі системи коментування;
  • є десятки коментарів під кожною публікацією;
  • є «живі» групи в соцмережах.

Цінність посилання з такого ресурсу буде величезною.

А розміщуватися на міні-сайті з парочкою унікальних статей і повною відсутністю коментарів сенсу немає. У подібних випадках вартість беклінку зазвичай набагато вище його реальної цінності.

Щоб зрозуміти, підходить сайт-донор для розміщення посилання чи ні, достатньо одного погляду. Застарілий дизайн, невідформатований текст (суцільне полотно), відсутність картинок, маса помилок явно говорять, що цю площадку краще обійти стороною. Хороші сайти видно відразу – на них приємно перебувати, хочеться ознайомитися з іншими публікаціями, почитати коментарі користувачів та залишити свій.

Відвідуваність

Чим вище трафік – тим краще донор. Але не завжди. Вчіться відрізняти накручений трафік від справжнього, дивіться, звідки приходять користувачі. В ідеалі вони повинні заходити з пошукової видачі – це найнадійніше джерело.

Перевірити відвідуваність донора можна за допомогою спеціалізованих сервісів. Наприклад, Semrush, Similarweb, Pr-cy.ru.

Читайте також: Що таке хостинг.

Відсутність фільтрів

Розміщувати посилання на сайті під АГС немає сенсу. Адже так і ваш сайт потрапить під фільтр. Щоб цього уникнути, перевіряйте донора на відсутність санкцій від пошукових систем за допомогою онлайн-сервісів (A.PR-CY, Xtool.ru).

Індексація сайту-донора

Щоб перевірити індексацію сайту-донора, аналізуйте кількість сторінок в індексі Google та Яндексу. Від розміщення посилання варто відмовитися, якщо:

  • кількість проіндексованих сторінок явно менше загальної кількості сторінок на сайті;
  • різниця між проіндексованими сторінками в Гуглі та Яндексі занадто велика;
  • сайта зовсім немає в індексі.

Наявність реклами

Помірна реклама не дратує користувачів і приносить дохід власнику площадки. Але якщо сайт завалений рекламними банерами нетематичних товарів, які блимають, відволікають увагу і закривають половину контенту – це перебір. Від розміщення беклінків на такому ресурсі краще відмовитися.

Вік сайту-донора

В ідеалі сайт повинен мати вік від 1 року і більше. Молоді «зелені» площадки бажано обходити стороною. Виняток становлять ресурси, які, незважаючи на скромний вік, мають хороший і «чистий» трафік.

Корисність для користувачів

Якісні сайти створюються в першу чергу для людей. А вже потім – для заробітку на розміщенні беклінків.

В даному випадку треба дивитися на кількість вхідних і вихідних посилань. Аналіз сайтів донорів можна провести за допомогою сервісу Ahrefs або Serpstat. У хорошої площадки вхідних лінків має бути більше, ніж вихідних. Або, як мінімум, стільки же.

Також звертайте увагу на динаміку зростання посилальної маси. Різких стрибків бути не повинно, інакше пошуковики можуть накласти фільтр на сайт за спробу накрутки посилального профілю. І під роздачу потрапить і ваш ресурс.

Додаткові критерії, які впливають на рішення про покупку беклінків

Крім основних параметрів є ще додаткові:

  1. Дивіться на рейтингові показники. Один з них – ІКС Яндексу, що дає уявлення про якість сайту-донора. Чим вище цифра, тим краще площадка підходить для розміщення посилання.
  2. Не зайвим буде провести загальний SEO-аналіз донора за допомогою безкоштовних онлайн-сервісів. Надійний хостинг, швидке завантаження сторінок, грамотно заповнені Title і Description – все це підтвердить якість сайту-донора.
  3. Розміщувати беклінки рекомендується на сторінках з кодом відповіді 200, а не 301. Останній варіант теж допускається – але лише як альтернатива основному.
  4. Пам'ятайте, що сторінки з GET-параметрами (forum, print) не індексуються пошуковими системами. І публікувати тут посилання немає сенсу.
  5. Ще один важливий параметр – рівень вкладеності сторінки. Чим ближче вона до головної – тим краще. В ідеалі рекомендується розміщувати беклінки на сторінках не більше 2-го рівня вкладеності.

Як можна відбирати донорів для покупки посилань: 2 простих способи

Підбір якісних донорів зворотних посилань – завдання не з простих. Це досить рутинний процес, на який витрачається чимало зусиль та особистого часу. Виконувати його можна 2 способами: вручну або за допомогою автоматизованих програм. І тут доводиться вибирати, чим ви готові пожертвувати – особистим часом чи якістю сайтів-донорів.

Ручний відбір донорів

При ручній перевірці кожного сайту-донора ви будете точно знати, наскільки він якісний. І зможете відбирати найбільш топові площадки. Але часу дана робота забирає дуже багато.

Тому такий спосіб підходить лише SEO-фахівцям, які займаються 2-3 клієнтськими проектами, або власникам одного сайту. При невеликій кількості площадок можна дозволити собі перевіряти донорів по чек-листу, відзначаючи кожен пункт плюсом чи мінусом (в Excel, Google Таблиці, Блокноті).

При ретельному ручному відборі результати будуть вражаючі. І розміщення беклінків на відібраних площадках теж дасть вельми відчутний вихлоп.

Автоматичний відбір донорів

Даний спосіб простіше і зручніше. Але в плані надійності він кульгає, оскільки донорів відбирає не людина, а програма. І тут не можна бути на 100% впевненим, що автоматична перевірка сайтів спрацює ідеально. Завжди є ризик, що в список відібраних площадок потраплять сумнівні ресурси. А так можна не тільки викинути гроші на вітер, але і потрапити під фільтри.

Щоб частково зменшити ризики, рекомендуємо комбінувати обидва способи. Тобто, первинний відбір довірити програмі, а потім вручну перевірити кожну площадку.

Підсумки

Тепер ви знаєте, як знайти донора для покупки посилань, і за якими параметрами його перевіряти. Радимо підходити до роботи максимально відповідально, адже скільки сил буде вкладено – такий вихлоп і отримаєте. А так як будь-які помилки закінчуються або попаданням сайт під фільтр, або марною тратою грошей, то краще не халтурити і робити все на совість.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: