CityHost.UA
Допомога і підтримка

Ознаки природних посилань

 4039
02.12.2019
article

Пошуковики щорічно змінюють правила гри в SEO, придумують нові алгоритми, ускладнюють життя SEO-оптимізаторів. Якщо раніше зовнішня оптимізація сайту полягала лише в прогонах по каталогам і масовій закупівлі беклінків на будь-яких сайтах, то сьогодні це не працює.

Тепер пошуковим системам подавай максимально природні посилання, та ще й з авторитетних площадок. Все частіше трапляється ситуація коли закуплені на біржах беклінки вони не враховують. А іноді – нагороджують за них фільтрами.

Важливо: Якщо у вас великий проект, рекомендуємо замовити надійний VPS сервер і забезпечити стабільну роботу сайту.

SEO-оптимізаторам доводиться адаптуватися під нові алгоритми, ретельно відбирати донорів і намагатися отримувати максимально природні посилання на сайт. Зрозуміло, чекати, поки вони з'являться не вигідно – занадто довго. Тому доводиться купувати на біржах такі беклінки, щоб пошуковики вважали, шо вони природні. Це посильне завдання, але потрібно знати, яким критеріям вони повинні відповідати.

Читайте також: Що таке хостинг.

Ключові критерії природності посилань

  1. Лінк розміщується на сторінці в момент її публікації. Перша ознака природного посилання – воно з'являється одночасно з новою сторінкою. На сумнівних площадках спочатку публікується контент, а через пару місяців додається беклінк (шляхом редагування). Для пошуковиків це відразу тривожний дзвіночок.
  2. Беклінк розташований всередині контенту. SEO природні посилання розміщуються всередині тексту. Так вони спокійно сприймаються і користувачами, і пошуковими системами. Чого не скажеш про лінки, розташовані у футері чи сайдбарі.
  3. Посилання має смисловий зв'язок з контентом і схоже за тематикою зі сторінкою, на яку посилається. Якщо в тексті мова йде про вибір автомобільних шин, а беклінк веде на сторінку з дитячими колясками – це виглядає безглуздо. Користувачі закриють безглузду статтю, а пошуковики нагородять площадку фільтрами. Беклінк повинен бути розміщений в тексті про шини і вести на сайт, де продаються ці ж самі шини для автомобіля. Це класичний приклад природного посилання.
  4. Лінк розміщений на авторитетній площадці. Високі показники трасту, якісний посилальний профіль сайту, оптимальна кількість вхідних і вихідних лінків – все це говорить про гарну репутацію донора. Подібні площадки добре сприймаються пошуковими системами – рівно, як і проставлені на них лінки.
  5. У тексті присутнє не одне посилання, а кілька. Зазвичай копірайтери отримують в ТЗ анкор беклінку і пишуть статтю, відштовхуючись від нього. Таке завдання їм дають SEO-оптимізатори, і подібні вимоги мають багато бірж посилань. Але пошуковики відразу визначають такий беклінк покупним. В ідеалі потрібно розміщувати в тексті кілька інших посилань, схожих по тематиці. Так всі вони будуть більш природними.
  6. Сторінка з беклінком повинна розміщуватися у видимому місці. Якщо у неї п'ятий рівень вкладеності – користувачі не знайдуть її. А відсутність переходів явно натякає про неприродність лінку.
  7. Природні посилання вживаються в невеликій кількості і без анкорів. В рамках одного тексту допускається не більше 1-3 беклінків. І найчастіше – безанкорних, а не з явно комерційними анкорами. Анкор дозволяється лише в тому випадку, якщо він повторює заголовок сторінки.
  8. Лінк прикріплений до зображення. Таке рішення добре сприймається пошуковими системами. Тому можна поекспериментувати і спробувати прив'язати пару посилань до картинок.
  9. Беклінк закритий тегом nofollow. Він ігнорується пошуковими роботами і не дає ефекту для просування. Значить, такий беклінк призначений тільки для користувачів – а це хороший сигнал для Гугла з Яндексом.
  10. На сторінці з беклінком є свої вхідні посилання. Статті з неякісних площадок, створених чисто для продажу лінків, ніхто не рекомендує. А якщо користувачі посилаються на сторінку – вона обростає вхідними посиланнями і стає більш авторитетною в очах пошукових систем. Відповідно, цінність розміщеного на ній беклінку теж підвищується.

Просувайтеся природними посиланнями!

Розміщення природними посиланнями не таке складне, як здається на перших порах. Досить один раз розібратися – а далі робота піде, як по маслу.

У будь-якому випадку без них сьогодні ніяк. Якщо хочете ефективно просувати конкретний домен сайту – вчіться розміщувати беклінки так, щоб пошуковики вважали їх максимально природними.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: