Соціальна мережа Facebook запустила новий безкоштовний сервіс Shops. З його допомогою у компаній буде можливість продавати товари безпосередньо покупцям в додатках, які належать Фейсбук.
Функціонал нового сервісу
Цей інструмент дозволить компаніям викладати свої товари на сторінці в FB, Instagram, рекламувати їх через Stories і оголошеннях. ФБ також планує надати можливість виставляти на продаж товари в системах обміну повідомленнями WhatsApp, Messenger і Instagram Direct.
Підприємці зможуть позначати товари під час проведення прямих ефірів в Facebook і Instagram. Щоб потрапити на сторінку оформлення замовлення, користувачам потрібно клікнути на ярлик. Раніше FB вже давав можливість компаніям додавати товари на свою сторінку. Це також стосувалося і користувачів Instagram.
Читайте також: Giphy куплена соціальною мережею FaceBook.
Новий сервіс Facebook Shops відрізняється тим, що він дозволяє робити завантаження каталогу один раз. Після цього вони стають доступні в різних додатках.
Пряма трансляція з Марком Цукербергом
Під час прямого ефіру, творець Facebook Марк Цукерберг в деталях розповів про нові можливості сервісу і додав, що особисто брав участь в її розробці. В трансляції торкнулися теми всесвітньої пандемії COVID-19, обговорювали, як Facebook допомагає малому бізнесу пережити глобальну кризу, викликану ситуацією з коронавірусів.
Цукерберг заявив, що практично всі рекламодавці Facebook (а їх близько 8 млн) є представниками малого бізнесу. Прогнози компанії наступні: вони впевнені, що в найближчому майбутньому Shops і інші e-commerce продукти FB будуть збільшувати продажі реклами. Цукерберг зазначив, що компанія співпрацює з Shopify, BigCommerce тощо., Щоб надати підтримку малому бізнесу.
Сервіс Facebook Shops запустили 19 травня, але можуть бути встановлені обмеження, щодо його використання. Більш масштабний запуск буде запущений протягом літа. Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити хостинг і домен ви можете у хостинг-компанії CityHost.