Команда SEMrush провела дослідження і поділилася результатами. Завдання було в тому, щоб виявити ті чинники, які призводять до ручних санкцій від Google за посилання. Фахівцям довелося провести дослідження, в якому вони тестували 830 довідкових профілів, які використовували сайти, що потрапили під ручні санкції пошукової системи.
Після проведення дослідження виявилося, що головними факторами ручних санкцій є:
- 53 відсотки - покупні або проспонсорувати лінки.
- 45 відсотків - гостьові пости.
- 27 відсотків - посилальні мережі або PBN.
Фахівці після дослідження прийшли до наступних висновків:
- Фахівці вважають, що ручні санкції накладати не будуть через одне посилання. Це зазвичай відбувається, тільки якщо таких посилань від трьох і більше.
- Також слід пам'ятати, що Google може порахувати будь-які посилання неприродними або купленими, якщо вони будуть виглядати неприродно. Це стосується навіть посилань від авторитетних ресурсів.
- Під фільтри в більшості випадків потрапляють сайти і взагалі будь-які інформаційні ресурси, ніж окремі сторінки або розділи сайту. «Грошові анкор» в 50 відсотках випадків є причиною накладення санкцій на певні сайти.
- Необхідно знати, що Google практично ніколи не надає приклади штучних посилань, і про це слід пам'ятати.
- Щоб з вашого ресурсу зняли санкції, буде потрібно відправити кілька запитів в Google для перегляду сайту. Зокрема, необхідно відправляти до трьох разів.
- До ручним санкцій можуть призвести і старі посилання, тому цей фактор необхідно враховувати.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити хостинг ви можете у хостинг-компанії CityHost.