CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як якоря впливають на пошукову оптимізацію сайту

 6062
12.09.2019
article

Існує безліч міфів про вплив якорів на просування сайту. Що – правда, а що – ні, ми розглянемо нижче. А поки невеличкий курс теорії.

Що таке якірні посилання? Це посилання-закладки, при переході по яким браузер перегортає сторінку до заздалегідь вказаного абзацу. Або, як їх ще називають, хеші.

Таку назву вони отримали через наявність у складі URL символу «#». По цьому хешу браузер і розуміє, що дане посилання являється якорем конкретного елементу сторінки, який і треба показати користувачеві.

Використовують якірні посилання для зручної навігації в перевантажених контентом розділах. До переліновки сайту вони відношення не мають. Зазвичай за допомогою хеш-посилань складається зміст сторінки, аби користувачі в 1 клік могли перейти до цікавого для них підзаголовку.

Прописуються якоря в html-коді сторінки в складі будь-яких елементів. Наприклад, в тегах підзаголовків:

якорная ссылка

Від звичайного лінку вони не відрізняються зовсім. Хіба що в кінці дописується символ # і назва хешу:

что такое якорные ссылки

Як пошукові системи відносяться до якорних посилань (хеш-посилань)?

Хеші «розуміють» лише браузери. А пошуковики просто не враховують частину посилання, що йде за символом «#». І якщо використовувати якоря для створення змісту – Google з Яндексом «побачать» пару однакових лінків, що йдуть підряд (хоча і з різними анкорами) і посилаються на одну сторінку.

У теорії вони повинні сприйняти це як циклічні посилання і покарати сайт. Але пошуковики не настільки дурні. Побачивши пару лінків з символом «#», вони враховують лише перший. А решту просто ігнорують.

Якби пошукові системи враховували всі хеші як різні лінки – одна сторінка індексувалася б під різними адресами. А це вже дублювання контенту. Для економії часу і власних ресурсів Гугл та Яндекс просто ігнорують хеш-посилання. І не карають сайти за дублі, яких насправді і немає.

Зрозуміло, пошукові системи в курсі, що якірні посилання полегшують навігацію для відвідувачів. На сайті покращаться поведінкові фактори – а це добре позначиться і на просуванні проекту в цілому.

Чи обов'язково використовувати хеш-посилання?

Останнім часом якорі часто зустрічаються на лендінгах. Хоча і структура сайту подібного типу гранично проста. Як це реалізовано? У шапці розташоване меню, але кожен пункт веде не на окрему сторінку, а скролить лендінг до певного місця. Це зручно, тому має право на життя.

Звичайним сайтам використовувати якірні посилання не обов'язково. Виняток становлять лише сторінки з великою кількістю контенту. Наприклад, в блозі, де статті представляють собою величезне «інформаційне простирадло». В даному випадку якорі будуть вельми доречні.

Підсумки

Тепер ви знаєте, що таке хеши і навіщо вони потрібні. Найчастіше їх використовують для зручності користувачів. А на SEO якорі практично ніяк не впливають. Хіба що побічно – через покращення поведінкових факторів.

Тому зловживати хеш-посиланнями для поліпшення результатів просування не варто. Краще приділити увагу більш важливим речам: налаштувати внутрішню перелінковку, попрацювати над зовнішньою посилальною масою, купити надійний віртуальний хостинг. Благо варіантів, куди можна витратити ресурси, більш ніж достатньо.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що замовити дешевий хостинг ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: