Категорії і теги пропонують можливості для більшого взаємодії і трафіку, які більшість блогерів, які використовують WordPress CMS, витрачають даремно.
Їх теж не завжди правильно використовують. Безсумнівно, багатьом користувачам WordPress подобається те, що зберігання контенту в базі даних дозволяє створювати їх логічні групи. Все організовано і легко керовано, як в контексті однієї CMS, так і при наступних змінах платформи.
На стандартному сайті WordPress угруповання опублікованого контенту виконується з використанням таксономії категорій і тегів. Категорії в порівнянні з тегами можуть здатися дуже схожими. У способах відображення і використання між ними немає великої різниці. Однак різниця існує і стосується їх використання на веб-сайті - їх ролі і можливостей, які вони пропонують.
Читайте також: Що таке плагін WordPress і як його встановити.
Це не тільки впливає на те, як ви керуєте контентом, але і покращує сприйняття читачами. А ще це істотно вплине на роботу пошукових систем. Це означає, що для максимального використання категорій і тегів для позиціонування сайту / блогу необхідно знати, як їх правильно використовувати.
Категорії WordPress
Категорії - це найбільш загальний метод угруповання контенту на сайті WordPress. Він дозволяє призначати опублікований контент певних тем або їх групам, які пов'язані по-своєму. Категорія символізує тему або групу тим, які так чи інакше пов'язані один з одним.
Опублікований контент не слід відносити більш ніж до 2-3 категорій. Віднесення контенту до надто великої кількості категорій ускладнює визначення їх головної теми, крім того, це вводить читача в оману, представляючи контент, який сильно відрізняється від категорії, в якій користувач шукав інформацію.
Читайте також: Як створити бізнес сторінку в Facebook.
WordPress дозволяє розміщувати повідомлення в декількох категоріях. Це може бути кілька батьківських категорій або батьківська категорія плюс категорія. Цей механізм не працює для сторінок, для яких створена тільки деревоподібна структура, де одні сторінки є дочірніми, а інші - батьківськими.
Теги WordPress
Теги - ідеальний механізм для ідентифікації контенту на його утримання. Теги - це ключові слова, які входять в публікується матеріал. Просто виберіть декілька слів, які найкраще описують ваш пост.
При використанні тегів важливо, щоб вони дійсно ставилися до змісту повідомлення, вони можуть і повинні докладно вказувати, про що йде мова. З цієї причини один запис, на відміну від використовуваних категорій, повинна мати багато тегів. За допомогою тегів читач зможе визначити цікавлять його терміни і стежити за ними в усіх записах, навіть якщо вони включені в багато категорії.
Читайте також: Як видалити непотрібні плагіни і шаблони WordPress.
WordPress дозволяє призначати кілька тегів ваших повідомлень. Якщо теги повторюються, вони будуть підключати інші публікації в так зване хмара тегів. З його допомогою користувач сайту може просто шукати повідомлення, використовуючи пов'язані ключові слова, тобто теги.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS Windows сервер і купити домен info ви можете у хостинг-компанії CityHost.