Експерти однієї з провідних світових компаній Milestone Research провели аналіз запитів з метою з'ясувати в чому секрет високого показника CTR. В результаті перевірки чотирьох з половиною мільйоныв інтерпеляцій з'ясувалося, з якої причини розширені запити не отримують відгук користувачів, а які мають високий рейтинг.
Основні моменти
Органічні запити мають меншу популярність в порівнянні з розширеним. Незалежно розширений це результат або звичайний на кількість кліків впливає позиція в рейтингу. Запити з першої сторінки отримують більше уваги користувачів.
В половині випадків відвідувачі вважають за краще обирати органічний, голосовий пошук, або платну рекламу. Високий рейтинг кліків у запитів по брендам. Цікаво, що звичайні результати AMP мають кликабельность 92%, в той час як статті всього 15%. Дослідники радять для AMP використовувати тільки звичайний результат, а не "Головні новини". ·
Читайте також: Веб-аналітика: призначення і особливості.Близько 90% рейтинг клікабельності у FAQ. · Більше половини кліків збирають розширений результат для відео як для запитів по брендам, так і звичайним. Узагальнюючи висновки, зазначимо: успішне SEO просування сьогодні залежить від використання мультимедійного контенту і сучасних методів просування сайту.
Milestone представила звіт про всі основні типи результатів пошуку. Дані в таблиці і діаграми допоможуть SEO фахівцям в майбутньому досягати високих результатів і забезпечувати якісне просування сайтів.
Дізнайтеся також: Як створити сайт за допомогою безкоштовного конструктора сайтов.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах і додавайтеся в наш Telegram канал. Нагадаємо, що купити хостинг України ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎️ 0 800 219 220.