З метою підвищити конфіденційність і ще більше персоналізувати рекламу Google вносить корективи в алгоритм. Зараз тестується перехід від індивідуального підходу до таргетингу до групового. Користувачі будуть ділитися на когорти в залежності від запитів.
Для втілення в життя проекту до 2022 Компанія перестане підтримувати сторонні cookie файли в браузері Chrome. У той же час серйозна увага приділяється підвищенню рівня безпеки. За результатами тестування метод поділу на когорти робить рекламу більш релевантною в порівнянні з існуючим підходом.
Читайте також: Що таке воронка продажів.Когорти формуються на підставі пошукових запитів в мережі, а формування груп дозволяє зберегти конфіденційність. Однак маркетологи висловили сумнів в такому методі. Чим більше учасників групи, тим менше можливість відстежити індивідуальні цілі користувача.
Тому розробники шукають можливість налагодити процес формування когорт з урахуванням даного запиту ринку. Для підвищення безпеки групи будуть формуватися досить об'ємними, але по певній кількості точок дотику в запитах. Формування концепції щодо виявлення загальних інтересів користувачів для створення групи і одночасне збереження персоналізації аналізу є на даний момент першочерговим завданням для розробників.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити хостинг України або vps сервер, ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎ 0 800 219 220.