CityHost.UA
Допомога і підтримка

Огляд служб доставки: Нова Пошта, Укрпошта, Meest, Justin.

 5942
19.01.2021
article

Від оперативності доставки багато в чому залежить ефективність роботи і прибутковість магазину. Затримавши товар можна назавжди відлякнути покупця, заробити негативні відгуки і зіпсувати репутацію. Тому варто уважно поставитись до питання доставки і забезпечити клієнтам високий рівень сервісу.

Утім як же краще доставляти товари з інтернет-магазину? Що вигідніше й ефективніше: створити власну кур'єрську службу чи передати її функції одній з компаній, що професійно займаються доставкою?

Сьогодні ми розглянемо служби доставки, які працюють в Україні та порівняємо їх з власною кур'єрською службою.

Посилання на розділи статті:

Доставка для інтернет-магазина з Нова Пошта

Кількість відділень: більше 7100 + поштомати.
Швидкість доставки: від 2-х годин по місту
API: +
Поштомати: +

 

Мережа Нової Пошти налічує понад 7100 відділень по всій Україні. Нині компанія є найбільш затребуваним провайдером послуг доставки серед українських підприємців. З клієнтами e-commerce тут працює окремий підрозділ, а компанія "НП Логістик", що входить у групу "Нова пошта" пропонує інтернет-магазинам послугу фулфілмент (зберігання, комплектація, упаковка і доставка товару одержувачу). Також НП пропонує доставку в цілодобові поштомати, передбачені для повністю передплачених посилок до 30 кг та розміром не більше 42х24х58 см.

Щоб організувати доставку з інтернет-магазина з НП потрібно підписати договір. Після реєстрації документів можна надсилати свій товар за допомогою організації. НП також передбачила можливість автоматизації процесів: можна оформляти та контролювати відправлення за допомогою особистого бізнес-кабінету на сайті НП або через API.

Бізнес-кабінет Нової Пошти дозволить:

  • Оформляти експрес-накладні (ЕН) і формувати реєстри прийому-передачі відправлень
  • Контролювати вартість доставки відправлень
  • Переглядати статус відправлень
  • Отримати доступ до взаємної інтеграції баз даних компанії «Нова пошта» та клієнта

API Нової Пошти дозволяє:

  • Створювати експрес накладні та реєстри з них
  • Розраховувати вартість та дату доставки
  • Відстежувати відправлення (трекінг)
  • Отримувати назви населених пунктів, областей та вулиць
  • Створювати контрагентів (отримувачів)
  • Отримувати інформацію про види та типи відправлень
  • Працювати з поверненнями товарів
  • Вносити зміни у відправлення
  • Робити переадресацію відправлень

Іще одним корисним рішенням для інтернет-магазина яке пропонує Нова Пошта - є віджети, які можна просто “вбудувати” в сайт та дати користувачам можливість самостійно відстежувати товар, розраховувати вартість та отримувати інформацію про умови доставки.

Доставка для інтернет-магазина з Укрпошта

Кількість відділень: більше 11700
Швидкість доставки: від 1-го дня по місту
API: +
Поштомати: –

 

Беззаперечна перевага державного перевізника Укрпошта в тому, що він доставляє відправлення навіть у найменші та найбільш віддалені населені пункти України. Компанія має 11 700 поштових відділень.

Для того, щоб організувати доставку з інтернет-магазина з Укрпоштою, бізнес-клієнтам необхідно зателефонувати до контакт-центру для уточнення інформації щодо тарифів, знижок та умов співпраці, укласти договір із Укрпоштою, погодити місце відвантаження поштових відправлень (перелік відділень) і заповнити бланки та декларації чи оформити відправлення в особистому кабінеті або через АРІ. Користувачі особистого кабінету або АРІ отримують знижку 10% на відправлення (за умови укладання договору).

API Укрпошти дозволяє:

  • Обмінюватись даними про відправників та одержувачів
  • Формувати унікальні номери відправлень для відстеження посилок
  • Розраховувати вартість доставки
  • Формувати супровідну документацію

Доставка для інтернет-магазина з Meest

Кількість відділень: більше 1100
Швидкість доставки: від 5-ти годин по місту
API: +
Поштомати: +
Чатбот: +

 

Без черг і контактів з людьми - основна перевага перевізника. Meest – міжнародний поштово-логістичний оператор, чиї відділення і поштомати розташовані у 1100 населених пунктах по Україні. У Києві та містах-сателітах понад 550 поштоматів у радіусі 500 метрів одне від одного.

Щоб підключитись і почати робити доставку з інтернет-магазина з Meest, потрібно заповнити заявку на встановлення поштомату, отримати на електронну пошту лист-підтвердження і сконтактувати з менеджером супроводу для підписання договору про співпрацю.

Meest робить доставку по Києву за 5 годин (+\- 3 години) – 80% посилок будуть доставлені за 5 годин від часу забору з магазину, в поштомати обласних міст України (окрім м. Ужгород) в термін 24 години. Якщо Meest не встигне доставити товари в обрані поштомати за 24 години, то вартість доставки для інтернет-магазину безкоштовна.

Середня вартість доставки становить 25 грн. Хто оплачує доставку – відправник чи отримувач – вирішує інтернет-магазин.

Зараз Meest проводить акцію: протягом 5 місяців інтернет-магазини можуть користуватися поштоматами безкоштовно (до 30 квітня 2021 року). За умовами акції передбачена інтеграція через Meest API 3.0 зі щоденним оновленням інформації для інтернет-магазину.

На період дії акції Meest та інтернет-магазин разом фінансують спільні Маркетингові активності по «Безкоштовній доставці» в поштомати. Витрати на маркетинг Meest та магазин ділять порівну.

API Meest дозволяє:

  • Шукати найближчі відділення та поштомати
  • Шукати поштові індекси
  • Завантажувати карту-віджет для вибору відділення та поштомату

Доставка для інтернет-магазина з Justin

Кількість відділень: більше 800
Швидкість доставки: від 2-х годин по місту
API: +
Поштомати: -
Чатбот: +

 

Перевізник Justin є частиною Fozzy Group і має понад 800 відділень по всій країні, що розташовані в магазинах мережі: Сільпо, Fozzy та Фора. Термін доставки – від 2 до 48 годин. Щоб організувати доставку товарів з інтернет-магазина з Justin, потрібно заключити угоду. Посилки оформлюються через особистий кабінет, передбачена також інтеграція через АРІ. Так само Justin пропонує партнерам спільні акції, рекламу в соцмережах, на сайті та інших каналах комунікації. Крім того, компанія пропонує низку додаткових послуг: огляд товару під час отримання посилки в поштомаркеті, кур'єрський забір у зручному для клієнта місці, пересилання кількох посилок в одній для більшої економії на доставці, безкоштовну зміну персональних даних одержувача (прізвище, ім'я, по батькові або номер телефону) і розширені терміни безкоштовного зберігання посилок (до 10 днів).

API Justin дозволяє:

  • Отримувати данні про населені пункти, міста, адреси та відділення
  • Отримувати інформацію про час роботи відділень
  • Створювати, змінювати та відміняти відправлення
  • Відстежувати статус доставки

Власна кур'єрська служба для інтернет-магазину

Перед тим, як організувати кур'єрську доставку для інтернет-магазину слід оцінити реальні обсяги продажів. Для невеликих магазинів найм співробітників і транспортних засобів може стати тяжкою статтею витрат, яка буде тільки заважати розвитку бізнесу. Крім того, якщо продуктивність власної кур'єрської служби недостатня для виконання замовлень, що поступають (наприклад, в разі хвороби працівника чи раптового стрибка продажів), виникнуть труднощі з доставкою.

Організувати доставку для інтернет магазину власними силами буде виправдано для великих магазинів з високими обсягами продажів. В цьому випадку знижується вартість одиничної доставки в порівнянні з послугами найманого кур'єра. Власний кур'єр розвозить товари в межах населеного пункту чи до відділення транспортної компанії. Транспортна компанія ж, в залежності від побажань покупця, виконує доставку «склад-склад», «склад-двері» «двері-двері».

Організація кур'єрської доставки для інтернет магазину з залученням послуг сторонньої спеціалізованої організації надає ряд переваг, дуже актуальних для нових компаній. В даному випадку замовник оплачує тільки кожну окрему доставку, тож його витрати пропорційні обсягам продажів. До послуг такого кур'єра зазвичай входить прийом товару зі складу магазину, доставка покупцю, надання інформації про статус відправлення і прийом оплати від клієнта.

Замовнику залишається лише звернутися до кур'єра і передати йому всю необхідну інформацію. Компанії часто надають максимально широкий спектр послуг, дозволяючи покупцеві оглянути і приміряти привезені товари і оплачувати лише ті, які йому підійдуть. Такий спосіб організації доставки для інтернет-магазину знижує навантаження на бюджет і позбавляє від клопот.

Наприклад, для доставки всередині міста можна скористатися невеликою локальною службою, яка буде доставляти товар день вдень, а для роботи по всій країні укласти договір з більшим гравцем.

Висновки

Вибирати кур'єрську службу слід, виходячи із специфіки та географії бізнесу, а також потреб покупців. Залежно від цього можна вибрати невелику локальну службу або великого оператора, що працює по всій країні. Найбільш оптимальний варіант — комбінація кількох способів доставки, щоб кожен покупець зміг вибрати те, що для нього зручно. Можна протестувати різні пропозиції, підлаштовуючись під зміни та умови ринку і запити клієнтів. І тоді добре налагоджена доставка стане драйвером успішного розвитку інтернет-магазину.

Крім доставки, важливим аспектом бізнесу з продажу товарів через інтернет є стабільність роботи сайту. Щоб покупці завжди могли оформити замовлення можна розмістити інтернет магазин на VPS сервері, який і забезпечить безперебійність роботи вашого бізнесу.

 

Читайте також: Вибираємо CMS для інтернет-магазину.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: