Карантин вплинув на кожну сферу бізнесу по-своєму: більшість компаній зазнали збитків, але частина підвищила доходи. До якої категорії належать автомобільні корпорації, з'ясовували "Ашманов і партнери". У дослідженні, метою якого було визначити ступінь віддачі від сео просувань в нинішній ситуації, брали участь маркетологи.
Наведемо підсумки опитування:
- Понад 70% відзначили істотне зниження активності в питаннях відвідуваності веб-платформ і рівня продажів під час пандемії.
- Тільки третина опитаних заявила про скорочення витрат на рекламу. Більше 10% маркетинг-менеджерів підтвердили збільшення витрат на просування і рекламу.
- Від недофінансування постраждали три напрямки: наружка, контекстна реклама і медійка. По-старому для підтримки продажів продовжують використовувати смски і мейли.
- Практично всі учасники опитування використовують пошукові системи для просування сайтів з автомобільною тематикою. Сео-просування і таргетинг не втратили своєї популярності в зв'язку з ковідом. Велику увагу стали приділяти якісному контенту, аналізу характеристик поведінки споживачів і широкому асортименту. Грамотний підхід до даних показників призводить до зростання відвідуваності. Цікаво, що сео-просування в пошуковій системі обходитися дешевше власникам сайтів, ніж звична реклама.
- Згідно з дослідженням, ті, хто робить аналіз результатів сео-оптимізацій не рідше ніж раз на пів року, помітили суттєве зростання продажів.
- А ось просування на партнерці приносить не такий відчутний прогрес.
Робимо висновок: вкладайте в сеошників і досягайте високих результатів навіть під час форс-мажору. Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити хостинг України або vps сервер, ви можете у хостинг-компанії CityHost.