Головне призначення посадочних сторінок полягає в спонуканні відвідувачів вчинити певну дію - придбати товар або замовити послугу. І велику роль в цьому відіграє дизайн сайту. Адже якщо сайт незручний у використанні або має непривабливий дизайн, то існує великий ризик втратити основну частину своїх клієнтів, так як вони просто підуть до ваших конкурентів. У даній статті ми розглянемо найбільш поширені помилки, які найчастіше допускаються при створенні цільових сторінок.
Огляд основних помилок
Юзабіліті. Потрапивши на ваш сайт, відвідувач відразу ж повинен зрозуміти - в чому полягає мета сторінки, яку користь він отримає при купівлі вашого товару і яку дію відвідувач повинен зробити для його отримання. Якщо сторінка не відповідає цим вимогам, то таку сторінку можна вважати марною.
Використання графічних об'єктів у великій кількості. Не потрібно захаращувати сторінку великою кількістю графічних об'єктів. Використовуйте її тільки при необхідності, так як надлишок графіки не приносить ніякої користі, а тільки відволікає увагу відвідувачів.
Використання модальних вікон. При розміщенні додаткової інформації, яка може зацікавити відвідувачів, використовуйте модальні вікна. Це буде набагато зручніше, ніж перенаправляти відвідувачів сайту на нову сторінку.
Вам буде також цікаво: Чому навчать на курсах по створенню сайтів?
Не використовуйте червоний колір при оформленні кнопки заклику до дії. Червоний колір, як правило, асоціюється з небезпекою і агресією. Тому від його використання варто відмовитися. Оптимальних варіантів стануть більш спокійні кольори такі, як синій або зелений.
Зробіть більш помітною кнопку заклику до дії. Ретельно продумайте колірну гамму посадкової сторінки. Текстова інформація і кнопка повинні помітно виділятися на тлі сайту.
Вказуйте на сайті тільки необхідну інформацію. На сайті не повинно бути присутнім ніякої зайвої інформації. Тільки все найнеобхідніше для відвідувача. Текст повинен бути структурованим (мати заголовок, підзаголовки і списки). В результаті відвідувачі сайту зможуть при побіжному перегляді сторінки знайти для себе потрібну інформацію.
Не запитуйте зайву інформацію. При створенні форми покупки або підписки намагайтеся уникати великої кількості полів для заповнення. Цілком достатньо буде тільки необхідної інформації, щоб не сполохати покупця. Крім того, якщо вам потрібен номер телефону або адресу електронної пошти, вкажіть, з якою метою ви запитуєте цю інформацію і як вона буде використовуватися. Відвідувач повинен бути впевнений в тому, що її не передадуть третім особам і, що його мобільний телефон або пошта не буде завалена спамом.
Вам буде також цікаво: Безкоштовне створення сайту самостійно.
Виділяйте вигідні пропозиції. Якщо на сторінці розміщені таблиці з різними цінами або тарифними планами, то за допомогою графічних елементів можна виділити найвигідніший варіант або варіант, який користується великим попитом у покупців.
Розкажіть про користь вашої продукції. Кожного покупця цікавить питання про те, яку вигоду він отримає при купівлі цього продукту. Тому недостатньо буде просто перерахувати всі його переваги. Ви повинні розповісти, як даний продукт може допомогти покупцеві в реальному житті.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити безлімітний хостинг або зареєструвати домен lviv.ua, ви можете у хостинг-компанії CityHost. З технічних питань звертайтесь до онлайн чату або по телефону ☎ 0 800 219 220.