Де підприємцю шукати актуальну інформацію про інструменти розвитку бізнесу і управління співробітниками, відкриття франшиз і бізнес кейси? Де знайти живі та відверті історії з усіма провалами і перемогами? На Youtube-каналах самих підприємців. Тут вони діляться власним досвідом і запрошують публічних людей розповісти про свій бізнес. З колегами з Cityhost зробили добірку цінних джерел для вашого бізнесу і особистісного розвитку.
Кількість підписників: 255 тис.
Кількість переглядів: 23 534 467
Це канал Андрія Федоріва – засновника маркетингового агентства FEDORIV, підприємця і спікера. Він створює, запускає і розвиває бренди і бізнеси, бере інтерв'ю в легендарних підприємців і креаторів, розповідає про внутрішню кухню креативних проєктів та успішних компаній. Влог став невід'ємною частиною життя Федоріва - рюкзак з камерою і мікрофоном завжди готовий до зйомки, навіть у відрядженнях.
Кожен випуск FEDORIV VLOG - це концентрована доза корисної інформації про бізнес, маркетинг, мистецтво та креативне мислення. Тут ви знайдете інтерв'ю з власниками бізнесів в «Папа Бренда», як бізнес переживає кризу 2020 на «Антикризисный созвон», огляди книг «Книжный червь» і, звичайно, освітній курс «Brand Father», в основі якого – особистий досвід Федоріва. Це курс для тих, хто створює власний бізнес з нуля чи намагається повернути до життя бренд, що погано працює. Андрій Федорів дає покрокову інструкцію для власників бізнесу: де взяти ідею і як перейти від хаосу до системи. Над створенням цього курсу Андрій працював останні 10 років і продовжує доповнювати його новими особистими спостереженнями і висновками.
Рекомендуємо до перегляду:
Кількість підписників: 678 тис.
Кількість переглядів: 62 807 569
Проєкт запустив Євген Черняк – власник і генеральний директор міжнародного алкогольного холдингу Global Spirits. У 2003 році він побудував в Запоріжжі лікеро-горілчаний завод, на якому почалося виробництво горілки ТМ «Хортиця» та інших. Крім того, у 2019 році Черняк видав власну книгу “Big Money: принципы первых. Откровенно о бизнесе и жизни успешных предпринимателей”, а пізніше – її другу частину. Це книги про підприємців – людей, які роблять світ кращим, розвиваючи свій бізнес, створюючи робочі місця і сплачуючи податки. У книзі автор розкриває головні принципи, які допомагають вирішити бізнес задачі будь-якого рівня. Читачі можуть дізнатися історію створення «Нової пошти», першого в Україні цифрового банку «Monobank», інтернет-супермаркету «Rozetka», інвестиційного фонду «Almaz Capital Partners» та про багато інших сильних брендів.
На своєму каналі Євген Черняк проводить чесні інтерв'ю “без води, політики і цензури” з бізнесменами та публічними людьми. Тут багато практичної інформації та фактів: гості максимально відкрито і прозоро розповідають про ведення бізнесу, своє особисте життя, що привело їх до таких результатів, що потрібно і чого не потрібно робити, щоб заробляти великі гроші. А в березні 2020 року Черняк запустив безкоштовний онлайн-марафон, присвячений корона-кризі. У ньому 20 відомих підприємців, включаючи Олега Гороховського, Василя Хмельницького, Андрія Федоріва і Владислава Чечоткіна під час щоденних годинних сесій в прямому ефірі відповідають на питання підписників.
Рекомендуємо до перегляду:
Кількість підписників: 101 тис.
Кількість переглядів: 887 778
Канал належить Роману Кириловичу – виконавчому директору консалтингової компанії «Франч». Він популяризує підприємництво, у тому числі і франчайзинг.
Хоча FranchTV існує давно, але його переродження відбулося у 2017 році. До цього канал був «вінегретом»: формально він був присвячений франчайзингу (звідки і назва FranchTV), але також тут були огляди фільмів і автомобілів Tesla, відео з подорожей Європою. Глядач переважно не розумів, про що канал, бо не було чіткого формату.
Нині ж на каналі два типи відео: сюжети та інтерв'ю. У сюжетах 4-5 спікерів розкривають певну тему, наприклад, про заробіток на крафті. Інтерв'ю роблять з цікавими особистостями. Також на каналі Кирилович розповідає про свій бізнес, франшизи, про те, як створити бізнес-влог і розкрутити канал на Youtube.
Рекомендуємо до перегляду:
Кількість підписників: 80,2 тис.
Кількість переглядів: 6 147 136
Олесь Тимофєєв – серійний підприємець, засновник компанії GeniusMarketing і ідейний натхненник Лабораторії Онлайн Бізнесу – найбільшого саміту з інтернет-маркетингу в Східній Європі.
На каналі публікується контент у трьох основних рубриках:
1) "Велика Гра" - інтерв'ю з відомими людьми;
2) "#СпросиуОлеся" - відповіді на найцікавіші запитання підписників про бізнес, саморозвиток та особистісне зростання;
3) окремі ролики з порадами, що стосуються підприємництва і досягнення успіху.
Рекомендуємо до перегляду:
Кількість підписників: 38,4 тис.
Кількість переглядів: 2 547 733
Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts - великий освітній проєкт з підготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері інтернет-маркетингу.
WebPromoExperts відкриває нові можливості для навчання за такими напрямками, як:
- SEO (пошукова оптимізація, просування сайту);
- контекстна реклама Google Ads;
- SMM (таргетована реклама, Instagram, Youtube і тд);
- веб-аналітика;
- email-маркетинг;
- контент-маркетинг і інші digital-напрямку.
Також засновники організовують наймасштабніші онлайн-конференції з інтернет-маркетингу в Східній Європі, проводять безкоштовні семінари онлайн і офлайн формату.
Місія каналу – стати найкращим майданчиком для обміну досвідом між digital-фахівцями, джерелом знань і дати реальну можливість змінити своє життя і знайти нову професію.
Рекомендуємо до перегляду:
Кількість підписників: 176 тис.
Кількість переглядів: 13 594 378
Контент на каналі створює Андрій Остапчук — співзасновник найбільшого в Європі клубу для молодих підприємців Young Business Club з понад 800 учасниками в Україні, Британії та США.
Коли кілька років тому Остапчук переїхав до Києва, то працював у Макдональдсі і за останні 10 років загалом змінив 17 професій. Крім того, ютубер щодня займається бігом і навіть увійшов до книги рекордів України як перша людина, яка бігає щоденно протягом 1000 днів (уже значно більше).
На канал Андрій Остапчук бере інтерв'ю у відомих українських бізнесменів, політиків діячів культури та інтернету.
Місією каналу є показати, які зусилля стоять за результатами світових бізнесменів, зірок шоу-бізнесу і компаній.
Рекомендуємо до перегляду:
Кількість підписників: 30,7 тис.
Кількість переглядів: 4 488 441
Олександр Колб 15 років тому створив компанію Promodo, яка стала лідером з розвитку бізнесу в Центральній і Східній Європі. Його гості – успішні IT-підприємці, які своєю працею, старанністю і вірою досягли визнання в бізнесі. На каналі всі вони відкрито говорять про цифри, інструменти і, найголовніше, про успіхи і помилки розвитку бізнесу.
А інтерв'юер намагається показати, чим живуть спікери, якими принципами керуються і звідки беруть енергію. Усе для того, щоб ці бесіди допомогли глядачам реалізувати свій потенціал підприємця.
Рекомендуємо до перегляду:
Кількість підписників: 13,8 тис.
Кількість переглядів: 725 557
Андрій Буренок – творець тревел-сервісу TripMyDream, який у 2016 році виграв 500 тис дол інвестицій на міжнародному стартап-конкурсі Seedstars Summit і був визнаний кращим в світі тревел-стартапом, що для українського інтернет-бізнесу було досить неординарною подією.
На каналі Буренок викладає інтерв'ю з підприємцями, розповідає про власні помилки і про те, як їх не повторити, а також ділиться досвідом, як зібрати ідеальну команду та створити Youtube-канал з нуля.
Рекомендуємо до перегляду:
Багаторічний досвід ютуберів-підприємців дозволяє їм привертати до себе мільйонну аудиторію, яка їм довіряє, а також запрошувати найцікавіших гостей і проводити з ними динамічні інтерв'ю. Усі вони мотивують покращувати бізнес, надихають на відкриття власної справи і допомагають краще розуміти ситуацію на ринку. Це якісний контент: інтелектуальні розмови, нагальні теми та історії створення бізнесу, про які варто почути.
Читайте також: