CityHost.UA
Допомога і підтримка

Міфічна канонізація

 2368
27.08.2020
article

Нещодавно вийшов новий епізод від Google про міфи, що огортає загадковий процес управління контентом або простіше SEO Mythbusting. Ця серія присвячена канонізації. Тут ви можете познайомитися з оригінальним відео, але ми виокремили основні тези і пропонуємо їх вам, як конспект правильних тверджень.

Угруповання і канонізація - це абсолютно різні поняття, вони навіть незв'язані. Останнє не є угрупуванням сторінок зі схожим контентом. Вміст має бути абсолютно чи практично однаковим. Профі думають, канонізація - непорушне правило. Це не покроковий допис, згідно з яким система діє автоматично. Вона всього лише рада, як слід вчинити, але навіть програма може її проігнорувати.

Читайте також: Як підключити Google Analytics на WordPress.

Канонізація не автоматичне пересилання з одного сайту на інший (редирект). З її допомогою ви не можете об'єднати різні платформи, вона використовується для об'єднання ідентичного контенту, який розкиданий по різних сайтах. За допомогою сигналу Google розуміє, який зміст знаходиться в ТОПі пошуковика.. Google використовує фінгерпрінтінг в процесі дедуплікаціі. Все це відбувається автоматично, без втручання людини. Однак він може самостійно поміняти сторінку, яку вважає за краще власник, на більш прийнятну для користувача з точки зору аналізу.

Читайте також: Як знайти і встановити головну сторінку в WordPress?

При наявності невисокого відсотка унікальності пошуковик буде канонізувати сторінку, але якщо винятковість контенту наближається до абсолюту, пошуковик сприйме сторінку, як нову, і тег з канонізації буде не релевантним.

До речі, якщо ви забули, ми залишили тут посилання на відео, в якому Мартін Сплітт переконує вас в тому, що швидкість завантаження веб-сайту вкрай важлива річ.

Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і купити домен net ви можете у хостинг-компанії CityHost.


Сподобалася стаття? Розкажіть про неї друзям: