Нещодавно вийшов новий епізод від Google про міфи, що огортає загадковий процес управління контентом або простіше SEO Mythbusting. Ця серія присвячена канонізації. Тут ви можете познайомитися з оригінальним відео, але ми виокремили основні тези і пропонуємо їх вам, як конспект правильних тверджень.
Угруповання і канонізація - це абсолютно різні поняття, вони навіть незв'язані. Останнє не є угрупуванням сторінок зі схожим контентом. Вміст має бути абсолютно чи практично однаковим. Профі думають, канонізація - непорушне правило. Це не покроковий допис, згідно з яким система діє автоматично. Вона всього лише рада, як слід вчинити, але навіть програма може її проігнорувати.
Читайте також: Як підключити Google Analytics на WordPress.Канонізація не автоматичне пересилання з одного сайту на інший (редирект). З її допомогою ви не можете об'єднати різні платформи, вона використовується для об'єднання ідентичного контенту, який розкиданий по різних сайтах. За допомогою сигналу Google розуміє, який зміст знаходиться в ТОПі пошуковика.. Google використовує фінгерпрінтінг в процесі дедуплікаціі. Все це відбувається автоматично, без втручання людини. Однак він може самостійно поміняти сторінку, яку вважає за краще власник, на більш прийнятну для користувача з точки зору аналізу.
Читайте також: Як знайти і встановити головну сторінку в WordPress?При наявності невисокого відсотка унікальності пошуковик буде канонізувати сторінку, але якщо винятковість контенту наближається до абсолюту, пошуковик сприйме сторінку, як нову, і тег з канонізації буде не релевантним.
До речі, якщо ви забули, ми залишили тут посилання на відео, в якому Мартін Сплітт переконує вас в тому, що швидкість завантаження веб-сайту вкрай важлива річ.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і купити домен net ви можете у хостинг-компанії CityHost.