Новий блог всесвітньо відомої Корпорації порадував it-гуру відгуком на нагальні проблеми. Спеціаліст з пошуку Даніель Вайсберг на попередніх зустрічах розповідав вже про Search Console і розширені результати Організували цілу конференцію, де учасники озвучили свої очікування і складнощі.
Нижче ми розмістили відео події, щоб ви могли подивитися його в оригіналі.
Всі ключові тези ми зібрали в один текст, який стане вашим настільним довідником для веб-майстрів. Більше не потрібно ритися в мережі, просто скористайтеся нашими висновками.
Найцікавіше в розділі "розширені результати": Питання і відповіді.
- Як структуровані дані, реалізовані на сайті, впливають на його ранжування?
Структуровані дані індивідуально ніяк не впливають на позицію сайту в лінійці пошуку, але вони полегшують роботу Google. Програма з їх допомогою може проаналізувати зміст сторінки. Пошуковик правильно визначає, де сторінка буде займати своє адекватне місце, завдяки цій функції.
- Питання по E-Commerce: як потрібно впорядкувати інформацію, щоб бути ефективним на цих сайтах?
Мікророзмітки вам у допомогу, але використовувати її потрібно тоді, коли головним об'єктом сторінки є предмет пошуку. Просто правильно виберіть категорію.
- Осягнути неосяжне: розмір контенту, який працює зі структурованими даними?
Питання не в обсязі. тут обмежень немає. Важливо, щоб вміст сторінки був доступний відвідувачам, а самі дані відповідали змістовним навантаженням сторінки.
- Секрет правильного розміщення сторінки з актуальними питаннями (FAQ)?
Як правило такі сторінки містять питання і відповіді з певної теми. При якіснії розмітці інформація з'явитися в розділі пошуку. Google Assistance прийде вам на допомогу, в разі ідеального виконання завдання.
Перелік запитань FAQ це набір спеціальних кодів, який дозволяє одним кліком візуалізувати або приховати інформацію приховану "всередині" питання. Програма видає список сайтів, що відповідають запиту. Важливо розуміти, що користувач не просто повинен клікнути на питання, а й зайти на сайт, тоді клік вважається релевантним.
- Припустимо інформація розміщена на сайті компанії. Чи покаже пошуковик Google розширені результати, простіше кажучи відгуки?
Звичайно будуть, якщо дотримано правило: "коментарі залишають користувачі". Оцінку не може залишити постачальник або сам власник сайту, це не спрацює, вас просто заблокують, а ще можуть застосувати проти компанії санкції.
- Які види розширених результатів пошуку не підтримує Google і як їх використовувати?
У "нашого" пошукача дійсно є певний список типів пошуку, він не виходить за їх межу. Але Google не єдиний пошуковик. Не обмежуйте себе рамками, просто розміщуйте запит в зручному вам форматі.
- Причина зникнення запитів, які раніше відображалися в пошуковій системі?
Пошуковик Google налаштований на відображення найбільш популярних запитів, що допомагає зрозуміти вимоги користувачів. Тут врахована маса нюансів: тип гаджета, локація, що користувач шукав до цього. Алгоритм сам вирішує яке посилання краще відображує сутність запиту. Іноді програма перенаправляє вас на інший сайт, іноді дає посилання синього кольору.
Читайте також: Як знайти і встановити головну сторінку в WordPress?У звіті про за розширеними результатами в пошуковій панелі (Search Console) ви отримаєте інформацію про всі можливі помилки. Якщо звіт не порожній, це означає, що сайт працює.
- У чому полягає перевірка динамічно згенерованих упорядкованих даних?
Є спеціальна перевірка розширених результатів. Також можна використовувати пошукову панель для аналізу URL.
- Що робити, якщо структуровані дані треба додати в WordPress?
Мікророзмітки можна додати в спеціальні плагіни цього додатка. Непогано було б перевірити настройки теми.
- Якщо пошуковик Google не підтримує Rich Results Test для перевірки тексту, чи можна його використовувати у створенні мікросистеми?
Структуровані дані спливають в Google, як розширені результати. Система Rich Results Test вступає в роботупо мірі контролю даних. На даному етапі Корпорація прагне того, щоб відмовитися від перевірки мікророзмітки. Тепер можна буде використовувати зовнішні ресурси. Тому будь-яка програма зможе спокійно співпрацювати з нашою пошуковою системою. На попередніх зустрічах обговорювалися складності mobile-first індексації, яка стала в деякому роді "холодним душем" для багатьох власників сайтів.
Публікація була пізнавальною? Тоді поділіться нею в соціальних мережах. Нагадаємо, що купити надійний VPS сервер і купити домен net ви можете у хостинг-компанії CityHost.