Як працює контекстна реклама Google
Контекстна реклама Google – потужний інструмент по залученню цільових відвідувачів на сайт компанії. Використовуючи його, ви можете показувати текстові оголошення в результатах пошуку по певних ключових запитах або показувати графічні оголошення (банери) на сторонніх сайтах-партнерах Google.
Текстові оголошення до недавнього часу могли містити:
- Заголовки.
- Описи.
- URL-сторінки.
Стандартне текстове оголошення виглядає так:
Крім цього оголошення можна додати так звані розширення, вони можуть містити:
- додаткові посилання;
- переваги;
- ціни;
- акції;
- адреси;
- номери телефонів;
- посилання на додатки.
Додавання кожного з розширень робить ваше оголошення помітнішим, а значить воно має більше шансів отримати клік від користувача.
Оголошення з розширеннями виглядає так:
Важливо розуміти, що показ розширень може відбуватися не завжди. Іноді система може показати всі розширення, іноді тільки деякі. Показ залежить від вашої ставки, позиції в результатах пошуку й інших чинників.
З недавнього часу Google додав ще одне розширення - картинки. Чим дозволив додати до текстових оголошень картинку або фото. Цей функціонал вже доступний в Україні і знаходиться в розділі «розширення». У цій статті ми наведемо покрокову інструкцію, як додати картинку або фото в оголошення контекстної реклами Google і які вимоги до картинок висуває пошукова система.
Додаємо картинку в текстове оголошення Google - інструкція
Щоб додати картинку до контекстного оголошення Google, необхідно виконати кілька простих дій:
- Заходимо в кабінет контекстної реклами.
- Переходимо в розділ «оголошення».
- Натискаємо на підрозділ «розширення», який відкриється під розділом «оголошення».
- Натискаємо на іконку з плюсом.
- Вибираємо «розширення із зображенням».
Далі слід вибрати кампанію, до оголошень якої ми хочемо додати картинку. Після вибору кампанії у нас буде можливість або вибрати конкретну групу оголошень, або додати картинку до всіх оголошеннях, які є в кампанії:
Після, натискаємо на плюсик біля напису «зображення» і отримуємо вікно завантаження картинок. Далі слід розібратися в тому, які картинки можна додати до оголошень Google.
Які картинки можна додати до оголошень Google Adwords
Зрозуміло, що компанія Google висуває певні вимоги до картинок, які можна додати до оголошень в контексті. Крім цього є вимоги і до самих акаунтів контекстної реклами. Акаунти і картинки повинні відповідати стандартам якості компанії. Давайте розглянемо докладніше, які обмеження є у акаунтів і які саме картинки можна додати.
Вимоги до акаунтів Adwords
Як вказано в правилах, розширення з картинками можуть використовувати тільки ті акаунти, які мають достатню історію і відповідають таким критеріям:
- обліковий запис активний більш ніж 90 днів;
- акаунт має позитивну історію дотримання правил;
- обліковий запис не належить до галузей «делікатного характеру» - алкоголь, азартні ігри, дорослі тематики.
Вимоги до розмірів і співвідношення сторін картинок
Існує два формати і розміру картинок, які можуть відображатися в оголошеннях:
- Горизонтальна картинка - 1,91 х 1 (мінімальний розмір 600 х 314).
- Квадратна картинка - 1 х 1 (мінімальний розмір 300 х 300).
- Максимальний розмір файлу - 5120кб.
Тут наведені мінімальні розміри в пікселях. Рекомендовані ж розміри: 1200 x 1200 для квадратної картинки і 1200 x 628 для горизонтальної.
Квадратна картинка є обов'язковою, крім неї, за бажанням можна додати й горизонтальну картинку. Це може бути одна картинка – горизонтальна з якої можна «вирізати» квадратну.
Рекомендація: важливий контент на зображенні повинен бути розміщений на центральних 80% картинки - розташуйте основний елемент посередині зображення.
Що може бути зображено на картинці - вимоги
Крім вимог до розмірів і співвідношенню сторін є і вимоги до безпосередніх зображень, до того, що саме зображено на картинці або фото.
Текстовий оверлей
На зображенні не може бути тексту в звичному вигляді, але його може бути накладено на текстуру. Ви не можете просто написати на білому (будь-якому іншому) тлі «купити самокат» - така картинка не пройде модерацію. При цьому ви можете використовувати фото вашої продукції де буде логотип або текстова частина.
Крупність на зображенні
Необхідно вибирати картинку, на якій можна зогледіти, що саме зображено. Простіше кажучи – основний елемент картинки повинен бути великим.
Колаж
Правилами заборонено використовувати колаж з декількох фото, при цьому ви можете розташувати кілька товарів, наприклад, на підлозі і зробити одне фото з ними.
Розмиття
Картинка для контекстної реклами повинна бути чіткою, а не розмитою.
Викривлення зображення
Якщо на фото людина, то вона повинна бути розміщена в природній позі (не головою вниз, наприклад) при цьому також заборонені ефекти накладення.
Обрізка картинок
На зображенні не повинна бути обрізана «інформативна частина». Людина повинна зрозуміти і явно розпізнати об'єкт, який розташований на фото.
Заборонений контент
Заборонено використовувати зображення з оголеним тілом, сексуального характеру в тому числі і для демонстрації художніх цілей. При цьому дозволена демонстрація речей, наприклад, купальників або нижньої білизни на манекенах.
Якщо всі вимоги дотримані, додаємо необхідну картинку і зберігаємо зміни:
Навіщо додавати картинку до оголошень Adwords
Розширення з картинкою, як і інші розширення насамперед покликане зробити рекламу більш помітною для користувача. Зараз, коли такий функціонал тільки з'явився мало хто ним користується. Це означає, що ви можете виділити своє оголошення серед інших і з більшою ймовірністю отримати клік потенційного клієнта, а значить у вас буде більше шансів продати товар або послугу. При цьому важливо розуміти, що вартість кліка ніяк не залежить від того є картинка в оголошенні чи ні. Фактично вартість реклами для вас не буде збільшуватися.
Кому потрібно додати картинку до оголошень в Google Adwords і які картинки використовувати в оголошеннях
Ми б рекомендували використовувати цей інструмент всім типам бізнесу. Єдине – потрібно, щоб ваш акаунт і самі картинки відповідали всім правилам системи. Які саме картинки додавати і що на них має бути зображено – питання вашої креативності. Якщо говорити про інтернет магазини і оголошення про конкретні товари, логічним буде додати зображення самого товару. Якщо ви продаєте самокати – просто додайте фото конкретної моделі. Якщо ж мова йде про компанії, які надають послугу, то потрібно бути більш винахідливими. Наприклад, ми в Cityhost.ua створили унікальну картинку, на якій зображений ноутбук з скріншотом нашого сайту.
Також не варто забувати і про те, що можна і потрібно експериментувати. Створіть одну картинку, додайте зображення до своїх оголошеннях в Гугл, «покрутіть» кілька днів, а потім змініть картинку. Після цього порівняйте результати – з якою картинкою ви отримали більше кліків, ту і залишаєте.
У підсумку після успішної модерації картинок і їх додавання до оголошення ми отримаємо у видачі ось такий результат: