Панель керування Hestia, як і будь-яка інша служба, яка працює на сервері логує основні останні дії, як от запити до сторінок сайту (відвідування сайта користувачами, ботами чи пошуковими павуками), а також помилки, які виникають в процесі роботи з сайтом. Кожна така дія заноситься в лог-файл з приміткою часу виникнення, ІР та описом того, що саме трапилось в цей момент.
Припустимо, Ви завантажили сайт на сервер, але під час відвідання сайту бачите наступну помилку 403 Forbidden
Для того, щоб отримати більше інформації про помилку перейдіть в панель керування Hestia - натисніть на розділ WEB - наведіть курсор миші на сайт, логи якого бажаєте переглянути ? клацніть на кнопку у вигляді бінокля.
На сторінці, що відкрилась переходимо у потрібний розділ логів — журнал доступу (для відслідковування запитів на сайт) або журнал помилок (для перегляду та аналізу помилок, які виникали в процесі відвідування сайту). Записи, які додаються у логи останніми завжди будуть знизу.
Запис про помилку зазвичай має наступний формат — дата виникнення серверний код pid процесу на сервері ІР адреса відвідувача, що отримав помилку текстовий опис помилки
[Mon Jun 13 12:30:56.411913 2022] [autoindex:error] [pid 3397007:tid 140341852813056] [client 123.231.222.313:0] AH01276: Cannot serve directory /home/example/web/example.pp.ua/public_html/: No matching DirectoryIndex (index.html,index.cgi,index.pl,index.php,index.xhtml,index.htm) found, and server-generated directory index forbidden by Options directive
З даної помилки стає зрозуміло, що в кореневій директорії сайту немає індексного файлу index.php/html, який відповідає за відображення головної сторінки сайту. Якщо ж помилка звучить не очевидно, можна спробувати пошукати її опис в інтернеті, зазвичай всі помилки типові, і вирішуються однаково. В даному випадку пошуковий запис звучатиме так — помилка 403 forbidden
Всі категорії питань