Якщо бажаєте отримати договір, надішліть лист на support@cityhost.net.ua із такими даними:
Ми підготуємо договір та надішлемо його через систему електронного документообігу.
З нашим типовим договором можна ознайомитися за посиланням: https://cityhost.ua/docs/LLC_CityHost_Contract.pdf
Бухгалтерські документи надаються через системи електронного документообігу Вчасно, Paperless, Медок чи FlyDoc.
В процесі виставлення рахунку на оплату для юридичної особи ви маєте самостійно обрати один із запропонованих сервісів обміну документами. Також необхідно буде заповнити дані про компанію-платника.
Акт виконаних робіт надсилається автоматично у вибрану систему документообігу протягом тижня після оплати (зазвичай у п’ятницю).
Рахунок-фактура та інші бухгалтерські документи потрібно запитувати самостійно. Для цього надішліть лист на support@cityhost.net.ua, вказавши номер рахунку, за яким необхідний документ.
Компанія Cityhost повністю перейшла на електронний документообіг. Відмова від паперу відповідає екологічним трендам сьогодення та допомагає зберігати природу для нащадків. Кожен документ в системі документообігу містить електронний цифровий підпис (ЕЦП) відповідальних осіб та має таку ж юридичну силу як і паперова версія.
Якщо ваша компанія не користується системами електронного документообігу, ми можемо підготувати фізичні екземпляри документів з мокрими печатками та надіслати їх поштою. Термін відправлення документів у такому вигляді — до 7 робочих днів.
Для отримання фізичних екземплярів відправте запит на support@cityhost.net.ua
з електронної пошти, яку вказали під час реєстрації акаунта. Це потрібно для ідентифікації вас як власника послуг. Приклад листа:
Наша компанія не користується системами електронного документообігу та просить надати паперові екземпляри таких документів: рахунок/акт/договір (вказати потрібні документи).
Номер виставленого системою/оплаченого рахунку CHNEW-_____ (вказати № рахунку).
Документи просимо надіслати за адресою: _____ (Укрпошта/Нова Пошта)
Всі категорії питань