CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як отримати оригінал договору та акти виконаних робіт?

Як отримати договір?

 

Якщо бажаєте отримати договір, надішліть лист на support@cityhost.net.ua із такими даними:

 

  • • Реквізити підприємства (повна юридична назва, ЄДРПОУ, IBAN, Банк, МФО)
  • • ПІБ підписанта
  • • Посада та на підставі чого діє підписант (Статут / Довіреність)
  • • Система документообігу, куди відправляти договір (назва ЕДО-системи + ідентифікатор)

 

Ми підготуємо договір та надішлемо його через систему електронного документообігу.

 

З нашим типовим договором можна ознайомитися за посиланням: https://cityhost.ua/docs/LLC_CityHost_Contract.pdf

 

Як отримати бухгалтерські документи?

 

Бухгалтерські документи надаються через системи електронного документообігу Вчасно, Paperless, Медок чи FlyDoc.

 

В процесі виставлення рахунку на оплату для юридичної особи ви маєте самостійно обрати один із запропонованих сервісів обміну документами. Також необхідно буде заповнити дані про компанію-платника.

 

 

Акт виконаних робіт надсилається автоматично у вибрану систему документообігу протягом тижня після оплати (зазвичай у п’ятницю).

 

Рахунок-фактура та інші бухгалтерські документи потрібно запитувати самостійно. Для цього надішліть лист на support@cityhost.net.ua, вказавши номер рахунку, за яким необхідний документ.

 

Зверніть увагу

 

Компанія Cityhost повністю перейшла на електронний документообіг. Відмова від паперу відповідає екологічним трендам сьогодення та допомагає зберігати природу для нащадків. Кожен документ в системі документообігу містить електронний цифровий підпис (ЕЦП) відповідальних осіб та має таку ж юридичну силу як і паперова версія. 

 

Якщо ваша компанія не користується системами електронного документообігу, ми можемо підготувати фізичні екземпляри документів з мокрими печатками та надіслати їх поштою. Термін відправлення документів у такому вигляді — до 7 робочих днів.

 

Для отримання фізичних екземплярів відправте запит на support@cityhost.net.ua з електронної пошти, яку вказали під час реєстрації акаунта. Це потрібно для ідентифікації вас як власника послуг. Приклад листа:

 

Наша компанія не користується системами електронного документообігу та просить надати паперові екземпляри таких документів: рахунок/акт/договір (вказати потрібні документи). 
Номер виставленого системою/оплаченого рахунку CHNEW-_____ (вказати № рахунку).
Документи просимо надіслати за адресою: _____ (Укрпошта/Нова Пошта)

Схожі статті