Отримати бухгалтерські документи можна через системи електронного документообігу Вчасно, Paperless чи Медок. В процесі виставлення рахунку на оплату для юридичної особи ви маєте самостійно обрати один із запропонованих сервісів обміну документами. Також необхідно буде заповнити дані про компанію-платника. Після отримання оплати наша бухгалтерія підготує повний пакет документів та відправить вам через обраний сервіс.
Компанія Cityhost на шляху до повного переходу на електронний документообіг. Відмова від паперу відповідає екологічним трендам сьогодення та допомагає зберігати природу для нащадків. Кожен документ в системі документообігу містить електронний цифровий підпис (ЕЦП) відповідальних осіб та має таку ж юридичну силу як і паперова версія.
Якщо ваша компанія не користується системами електронного документообігу, ми можемо підготувати фізичні екземпляри документів з мокрими печатками та надіслати їх поштою. Термін відправки документів в такому вигляді — до 7 робочих днів.
Для отримання фізичних екземплярів відправте запит на billing@cityhost.net.ua
з електронної пошти, яку вказали під час реєстрації акаунта. Це потрібно для ідентифікації вас як власника послуг. Приклад листа:
Наша компанія не користується системами електронного документообігу та просить надати паперові екземпляри таких документів: рахунок/акт/договір (вказати потрібні документи).
Номер виставленого системою/оплаченого рахунку CHNEW-_____ (вказати № рахунку).
Документи просимо надіслати за адресою: _____ (Укрпошта/Нова Пошта)
Всі категорії питань