Служба підтримки працює цілодобово, 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Ми допоможемо Вам зробити роботу з хостингом комфортним та зручним.
Наша компанія цінує Ваш час. Для підвищення ефективності і продуктивності нашої роботи, будь ласка, прочитайте наступний текст.
Техпідтримка працює по декількох каналах зв'язку:
По телефону Ви можете звернутися з 8:00 до 21:00 за консультацією по послугах компанії, питань по оплаті, зміни тарифів, замовлення додаткових послуг. У телефонному режимі техпідтримка не надається. Точно також якщо Вам потрібна оперативна допомога, Ви можете написати нам в чат (вікно чату є на будь-якій сторінці сайту справа внизу "Допомога і підтримка"). Технічні питання варто адресувати через письмовий запит у своєму особистому кабінеті, або написавши на email: support@cityhost.net.ua
Як правильно поставити питання:
1. Перш ніж звертатися в техпідтримку перевірте чи є опис Вашого питання у нас в інструкціях - https://cityhost.ua/support/
2. При формуванні питання опишіть якомога докладніше всі подробиці щодо проблеми котра виникає. Опишіть коли Ви помітили помилку, після яких дій, прикріпіть скріншот, або напишіть куди варто перейти співробітнику техпідтримки для її відтворення. Це позбавить Вас від додаткових питань щодо з'ясування виниклої проблеми і відразу дозволить перейти до діагностики. Таким чином співробітник техпідтримки скоротить час відповіді, а Ви зможете перейти до виконання рекомендацій з відновлення роботи сайту.
3. Технічний фахівець, згідно службових інструкцій, не зобов'язаний виконувати роботи з ремонту сайту замість Вас, але ми завжди готові піти назустріч нашим клієнтам і можемо виконувати певний спектр дій в залежності від компетенцій, але це не означає, що це може відбуватися на постійній основі!
4. Не створюйте новий запит на ту саму тему. Всі заявки обробляються в порядку черги, якщо Ви отримали автоматичну відповідь нашої системи, це означає що Ваш запит розглядається і відповідь Вам буде дано найближчим часом. Час розгляду запиту становить від 1 години до 3-х годин.
5. В рамках одного запиту може вирішуватися тільки одне завдання. Якщо "старий" питання було раніше вирішене і забутий в запиті не варто в ньому піднімати нову тему. Це призведе до зайвих питань і затягне рішення.
Всі категорії питань