Як правильно звертатися до служби технічної підтримки?
Служба підтримки працює цілодобово, 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Ми допоможемо Вам зробити роботу з хостингом комфортним та зручним.
Наша компанія цінує Ваш час. Для підвищення ефективності і продуктивності нашої роботи, будь ласка, прочитайте наступний текст.
Техпідтримка працює через декілька каналів зв'язку:
- - телефон
- - чат
- - письмовий запит
За консультацією по послугах компанії, питанням про оплату, зміни тарифів та замовленням додаткових послуг ви можете звернутися по телефону з 9:00 до 21:00. Проте техпідтримка не надається у телефонному режимі. Якщо вам потрібна оперативна допомога, зверніться до нас у чаті, доступному на будь-якій сторінці сайту справа внизу в розділі "Допомога і підтримка". Технічні питання найкраще вирішувати через письмовий запит у вашому особистому кабінеті або написавши на електронну адресу: support@cityhost.net.ua.
Як правильно поставити питання:
- Перш ніж звертатися до техпідтримки, перевірте, чи є опис вашої проблеми у наших інструкціях за посиланням: https://cityhost.ua/support/.
- При формулюванні питання докладно опишіть всі деталі щодо проблеми, яка виникає. Вказуйте, коли ви помітили помилку, які дії передували їй, прикріпіть скріншоти або надайте інструкції, як відтворити цю проблему. Це допоможе уникнути додаткових запитань і прискорить процес діагностики для співробітника техпідтримки. Таким чином, час відповіді буде скорочено, і ви зможете швидше відновити роботу сайту.
- Наші технічні фахівці, відповідно до службових інструкцій, не зобов'язані виконувати ремонтні роботи на сайті від вашого імені. Проте ми завжди готові надати певний обсяг допомоги в межах наших компетенцій. Однак це не означає, що така допомога може надаватися постійно.
- Не створюйте новий запит на ту саму проблему. Всі заявки обробляються в порядку черги. Якщо ви отримали автоматичну відповідь від нашої системи, це означає, що ваш запит вже розглядається, і ви отримаєте відповідь найближчим часом. Час очікування відповіді становить від 1 до 3 годин.
- У межах одного запиту може бути вирішено лише одне завдання. Якщо ваше попереднє питання вже було вирішено та закрито, не включайте нову тему у тому ж запиті. Це призведе до збільшення кількості запитів і затримає рішення вашої проблеми.