CityHost.UA
Допомога і підтримка

Логи серверу

 

Логи сервера - це логи доступів до сайту, які поділяються на access logs (всі успішні запити, що дійшли до сайту) і error logs (запити, які на сервері обробилися з помилками).

 

Логи необхідні для збору статистики відвідування сайту, аналізу помилок, що виникають, пошуку підозрілих запитів і аналізу навантаження на сайт.

 

Приклад access logs:

 

40.71.60.10 - - [22/Oct/2021:04:21:53 +0300] "GET / HTTP/1.0" 403 395 "-" "Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/89.0.4389.114 Safari/537.36"

 

  • * де на початку рядка у нас IP-адреса, з якої зроблено запит до сервера;
  • * час запиту до сервера та часовий пояс сервера ([22/Oct/2021:04:21:53 +0300]);
  • * тип запиту, його вміст та версія ("GET / HTTP/1.0");
  • * код відповіді HTTP (403)
  • * кількість відданих сервером байт (395);
  • *  URL-джерело запиту ("-");
  • * User-Agent, HTTP-заголовок, що містить інформацію про запит ("Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/89.0.4389.114 Safari/537.36")

 

Де знайти логи

 

Логи серверу можна переглянути у розділі Хостинг 2.0 - Управління - FTP - FTP акаунти:

 

 

Натискаємо на іконку папки та потрапляємо на FTP сервер, де знаходимо папку logs:

 

 

У папці можна знайти логи сервера до сайтів, які мають вигляд, де в назві дата запису логів:

 

 

а також архіви з розширенням .gz, які можна собі завантажити на ПК.