CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як вказати PTR для коректної роботи пошти?

При отриманні помилки в логи поштового сервера пов'язаною із PTR записами, наприклад:

 

Action: failed
Final-Recipient: rfc822;*@gmail.com
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.com
Diagnostic-Code: smtp; 550-5.7.25 [*] The IP address sending this message does not have a
550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry does not
550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not accept messages
550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. For more information, go to
550 5.7.25 https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices i4-20020a05600c354400b0040e968c2d11si6832247wmq.130 - gsmtp

 

Потрібно звернути увагу на опис помилки та посилання, з яким пропонує ознайомитись поштовий сервер, який відхилив вашого листа. Зазвичай в листі міститься вичерпна інформація щодо причин скасування доставки листа та варіантів вирішення даної складнощі.

 

У випадку подібної помилки потрібно впевнитись, що в налаштуваннях сервера вказано коректний PTR-запис, який вказує на його ІР адресу та відповідає HELO відповіді вашого сервера. Вказати PTR ви можете дотримуючись [даної інструкції].

 

Перевірити HELO сервера можна командою telnet, додавши до неї ІР вашого сервера, та 25-й порт, наприклад:

telnet 1.1.1.1 25

 

Команда поверне відповідь у форматі:

220 test.chost.com.ua ESMTP Exim 4.94 Wed, 24 Jan 2024 10:58:05 +0200

 

де test-chost.com.ua це і є PTR, який потрібно встановити в налаштуваннях сервера. Зверніть увагу що 1.1.1.1 та test.chost.com.ua це лише приклади, вам потрібно підставити власні дані.


Схожі статті