При отриманні помилки в логи поштового сервера пов'язаною із PTR записами, наприклад:
Action: failed
Final-Recipient: rfc822;*@gmail.com
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.com
Diagnostic-Code: smtp; 550-5.7.25 [*] The IP address sending this message does not have a
550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry does not
550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not accept messages
550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. For more information, go to
550 5.7.25 https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices i4-20020a05600c354400b0040e968c2d11si6832247wmq.130 - gsmtp
Потрібно звернути увагу на опис помилки та посилання, з яким пропонує ознайомитись поштовий сервер, який відхилив вашого листа. Зазвичай в листі міститься вичерпна інформація щодо причин скасування доставки листа та варіантів вирішення даної складнощі.
У випадку подібної помилки потрібно впевнитись, що в налаштуваннях сервера вказано коректний PTR-запис, який вказує на його ІР адресу та відповідає HELO відповіді вашого сервера. Вказати PTR ви можете дотримуючись [даної інструкції].
Перевірити HELO сервера можна командою telnet, додавши до неї ІР вашого сервера, та 25-й порт, наприклад:
telnet 1.1.1.1 25
Команда поверне відповідь у форматі:
220 test.chost.com.ua ESMTP Exim 4.94 Wed, 24 Jan 2024 10:58:05 +0200
де test-chost.com.ua
це і є PTR, який потрібно встановити в налаштуваннях сервера. Зверніть увагу що 1.1.1.1
та test.chost.com.ua
це лише приклади, вам потрібно підставити власні дані.
Всі категорії питань