CityHost.UA
Допомога і підтримка

Hestia CP: Створення доменної пошти

Перейдіть в розділ MAIL та натисніть кнопку Додати поштовий домен

 

 

Введіть у поле Домен ім’я Вашого домену

Пункти Антиспам та Підтримка DKIM відмічайте за потреби, радимо їх ввімкнути.

Натисніть кнопку Зберегти

 

 

Знову перейдіть у розділ MAIL, навпроти щойно доданого домену натисніть кнопку Додати поштовий акаунт

 

 

В поле Акаунт введіть назву поштової скриньки

В поле Пароль введіть власний пароль, або згенеруйте готовий. Зверніть увагу, пароль в подальшому видно не буде, тому збережіть його у надійному місці. У разі потреби новий пароль можна згенерувати в налаштуваннях поштової скриньки.

 

За потреби натисніть кнопку Додаткові опції, тут Ви можете створити псевдоніми (аліси), ввімкнути пересилання пошти тощо.

Якщо все готово, натисніть кнопку Зберегти

 

 

Керувати створеними поштовими скриньками можна в розділі MAIL натиснувши на назву поштового домену.

 

 

Тепер потрібно підключити Ваш домен до серверу через створення поштових DNS записів МХ/А/ТХТ/SPF/DKIM в панелі керування доменом. Якщо цей крок не виконано, або виконано з помилками — пошта може не працювати, доставляти листи в папку спам, замість вхідних, або працювати з помилками, тому зверніть увагу на ці налаштування і їх правильність.

 

Зверніть увагу! З 2022 року, наявність для домену DNS записів типу SPF, DKIM та PTR є обов'язковою. У разі їх відсутності більшість поштових серверів, у тому числі Gmail, Microsoft і Yahoo будуть позначати пошту як спам або повністю блокувати доставку. У разі виникнення труднощів з доставкою листів слід проаналізувати поштовий лог за шляхом /var/log/exim4/mainlog і звернути увагу на відповідь поштових серверів, в момент відправки листа з Вашого сервера.

 

Ось наприклад, що пише Gmail у поштовий лог, у разі відсутності на домені DNS запису типу SPF — This message does not pass authentication checks (SPF and DKIM both do not pass). SPF check for * does not pass with ip *. To best protect our users from spam, the message has been blocked. Please visit https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication

 

Відповідно з тексту помилки з логу можна зробити висновок, що поштовий сервер Gmail заблокував його доставку і він доставлений не буде доки не буде проходити за умовами Google.

 

Якщо Ваш домен використовує NS сервери нашої компанії то ці налаштування потрібно виконати в розділі DNS панелі керування хостингом — https://cp.cityhost.ua/dns. Якщо ж домен припарковано до сторонніх NS серверів, відповідно DNS записи потрібно створити в тій панелі керування, куди припарковано домен.

 

Перейдіть в розділ MAIL, навпроти поштового домену натисніть кнопку DNS записи

 

 

Тут Ви побачите перелік DNS записів відповідальних за роботу доменної пошти.

 

Всі ці DNS записи скопіюйте та створіть в панелі керування Вашого домену https://cp.cityhost.ua/dns

 

 

Коли всі потрібні DNS записи для домену створено, зачекайте 30-60 хвилин, цей час потрібен на синхронізацію записів в Інтернеті. Після синхронізації можна спробувати перевірити роботу доменної пошти.

 

 

Перейдіть в розділ MAIL, навпроти поштового домену натисніть кнопку Відкрити веб-пошту

 

 

Якщо DNS записи додано вірно та пройшло достатньо часу на синхронізацію Ви побачите форму входу в поштовий кабінет.

 

Введіть ім’я поштової скриньки та пароль, яку було створено раніше та натисніть кнопку Увійти.

 

 

Ось так виглядає приклад листа, який було відправлено та отримано доменною поштою сервера.