CityHost.UA
Допомога і підтримка

Як здійснити повернення грошових коштів?

  1. Повною мірою здійснюється тільки повернення коштів на особистому балансі Вашого облікового запису;
  2. Період повернення коштів за послугу shared-хостингу становить 30 днів з моменту замовлення. Для послуг, оплата яких, здійснювалася понад 30 днів тому повернення коштів не передбачено;
  3. повернення коштів за реєстрацію доменних імен не передбачений реєстром;
  4. повернення коштів за оренду віртуальних/виділених серверів/сховищ, тестових серверів, SSL-сертифікатів не передбачений, послуга надається на весь замовлений термін дії;
  5. період розгляду заявки на повернення коштів до 14 днів.

 

Для юридичних осіб

лист з проханням повернути кошти має містити такі дані:

 

  1. дата, сума, номер платіжного доручення, за яким відправлялися кошти;
  2. причина повернення грошових коштів;
  3. підпис уповноваженої особи (гл. бухгалтер, директор), печатка підприємства;
  4. підпис, дата;
  5. для повернення грошових коштів необхідно надіслати заяву та весь перелік документів нам на поштову адресу: 03067, м Київ, а/с 39, Рівтіну Олегу, ТОВ "СІТІХОСТ" або надіслати документи, підписані за допомогою ЕЦП у системи електронного документообігу (уточнити можливість обміну можна запитом в технічну підтримку);
  6. після відправки заявки обов'язково сповістіть про цей факт службу технічної на email support@cityhost.net.ua або через [запит з панелі керування]. Ми завжди стараємось виконувати запити вчасно, про те, якщо період розгляду заявки на повернення коштів минув, а відповіді отримано не було — будь ласка, уточніть стан заявки в служби підтримки приклавши інформацію для ідентифікації вашого звернення (дата відправки, метод відправки тощо).

 

Для фізичних осіб

подати запит [з особистого кабінету] з проханням повернути кошти, який повинен містити такі дані:

 

  1. дата, сума, копія квитанції, номер пластикової карти, за допомогою якої відправлялися кошти;
  2. причина повернення грошових коштів;
  3. копія паспорта (1 та 2 сторінки);
  4. номер та ПІБ власника пластикової картки, на яку можливо здійснити повернення грошових коштів;
  5. ми завжди стараємось виконувати запити вчасно, про те, якщо період розгляду заявки на повернення коштів минув, а відповіді отримано не було — будь ласка, уточніть стан заявки в служби підтримки.

Схожі статті