Як здійснити повернення грошових коштів?
- Повною мірою здійснюється тільки повернення коштів на особистому балансі Вашого облікового запису;
- Період повернення коштів за послугу shared-хостингу становить 30 днів з моменту замовлення. Для послуг, оплата яких, здійснювалася понад 30 днів тому повернення коштів не передбачено;
- повернення коштів за реєстрацію доменних імен не передбачений реєстром;
- повернення коштів за оренду віртуальних/виділених серверів/сховищ, тестових серверів, SSL-сертифікатів не передбачений, послуга надається на весь замовлений термін дії;
- період розгляду заявки на повернення коштів до 14 днів.
|
Для юридичних осіб
лист з проханням повернути кошти має містити такі дані:
- дата, сума, номер платіжного доручення, за яким відправлялися кошти;
- причина повернення грошових коштів;
- підпис уповноваженої особи (гл. бухгалтер, директор), печатка підприємства;
- підпис, дата;
- для повернення грошових коштів необхідно надіслати заяву та весь перелік документів нам на поштову адресу: 03067, м Київ, а/с 39, Рівтіну Олегу, ТОВ "СІТІХОСТ" або надіслати документи, підписані за допомогою ЕЦП у системи електронного документообігу (уточнити можливість обміну можна запитом в технічну підтримку);
- після відправки заявки обов'язково сповістіть про цей факт службу технічної на email
support@cityhost.net.ua
або через [запит з панелі керування]. Ми завжди стараємось виконувати запити вчасно, про те, якщо період розгляду заявки на повернення коштів минув, а відповіді отримано не було — будь ласка, уточніть стан заявки в служби підтримки приклавши інформацію для ідентифікації вашого звернення (дата відправки, метод відправки тощо).
Для фізичних осіб
подати запит [з особистого кабінету] з проханням повернути кошти, який повинен містити такі дані:
- дата, сума, копія квитанції, номер пластикової карти, за допомогою якої відправлялися кошти;
- причина повернення грошових коштів;
- копія паспорта (1 та 2 сторінки);
- номер та ПІБ власника пластикової картки, на яку можливо здійснити повернення грошових коштів;
- ми завжди стараємось виконувати запити вчасно, про те, якщо період розгляду заявки на повернення коштів минув, а відповіді отримано не було — будь ласка, уточніть стан заявки в служби підтримки.