CityHost.UA
Допомога і підтримка

Оновлення панелі та зміни в роботі з послугами

new

 


Команда Cityhost продовжує працювати та здійснювати оновлення, які зроблять користування нашими послугами ще комфортнішим, наблизять Перемогу України, а також допоможуть зберегти від втрати домени та інформацію на хостингових акаунтах. 

Відтепер хостинговий акаунт зберігається до 130 днів

Ми додали можливість безкоштовного відновлення резервної копії акаунту протягом 35 днів після видалення (до 130 днів від моменту закінчення оплати). 

Резервна копія хостинг-акаунту зберігається 95 днів після закінчення строку оплати. У цей період клієнти можуть в автоматичному режимі відновити дані та продовжувати роботу. Зараз же, розуміючи виклики сьогодення, ми додали ще 35 днів, протягом яких клієнти можуть звернутись у підтримку за відновленням даних з наших сервісних копій. Пропозиція відновити дані буде відображатися в панелі керування для тих акаунтів, для яких можливе відновлення. Таким чином, дані будуть зберігатися на серверах компанії до 130 днів з моменту закінчення оплати. 

Домени чекатимуть на власників 

Доменні імена в більшості зон UA не будуть видалятись після закінчення строку оплати до закінчення воєнного стану.

У публічних доменах, які обслуговує реєстр компанії «Хостмайстер» (повний перелік доменних зон дивіться за посиланням) продовжено redemption period до завершення режиму воєнного стану. Якщо строк реєстрації доменного імені закінчився після 24.02.2022, і ви не змогли зробити оплату, домен не буде видалений з реєстру, його можна буде продовжити за звичайною ціною до завершення режиму воєнного стану. Варто розуміти, що у неоплачений період домен працювати не буде. 

Для бюджетних установ хостинг та домени безкоштовні

Ми скасували оплату за хостинг та домени для державних бюджетних установ. 

Відтепер усі бюджетні установи — державні органи влади, районні та міські адміністрації, школи, вищі навчальні заклади та інші бюджетні установи — можуть отримати хостинг та домен безкоштовно. Для отримання безкоштовних послуг потрібно звернутися з листом до технічної підтримки. Процедура описана за цим посиланням. Це додатковий вклад Cityhost у нашу Перемогу. 

Покращили навігацію у панелі керування послугами

Додали декілька зручних функцій у панелі керування:

  • пошук по послугах,
  • сортування послуг.

Тепер користувачі зможуть шукати необхідну послугу серед доменів, хостингів та серверів, а також сортувати послуги за різними показниками: даті закінчення, алфавіту, активності тощо. 

Перейшли на електронний документообіг

Зважаючи на складнощі доставки та загальні світові тенденції до діджиталізації робочих процесів, ми перейшли на електронний документообіг з клієнтами. Завдяки йому можна отримати, погодити і підписати договори та інші документи, не виходячи зі свого кабінету. На це знадобиться всього кілька хвилин. 

Щоб скористатися послугою, потрібно зареєструватися на сервісі електронного документообігу та отримати електронний кваліфікований підпис (або використовувати наявний). 

Отримати документи можна трьома системами — «Вчасно», «Paperless» або «Медок».

Ми йдемо назустріч нашим клієнтам, враховуючи їхні проблеми та потреби у цей нелегкий час. Сподіваємося на те, що скоро ми всі знову працюватимемо всі разом у мирній та єдиній країні, святкуючи поразку наших ворогів.